Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tilanteessa

Vierailija
15.09.2026 |

Jos olette esim työpaikalla ja työkaverit alkaa puhumaan jostakin paikalla olemattomasta henkilöstä että se ja se asia on hänessä raskasta ja samalla mietitte mielessänne, että teet ihan samaa ja oot ihan samanlainen. 

Tuleeko sinulle mieleen esim 

A. He yrittävät piilotetusti kertoa että eivät pidä sinusta 

B. He ajattelevat sinusta samoin

C. He eivät ajattele sinusta samoin, koska voivat puhua avoimesti näistä ongelmista. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että teen itsekin tuota samaa ja pahoittelut jos koette sen raskaana. 

Vierailija
2/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. En osaa ajatella tuollaisia, koska olen kirjolla. 

Vierailija
4/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsytti kun pomosta puhuttiin negatiivista. Pomolla on kuitenkin pomon työt. Minusta oli kivan rento ihminen.

Vierailija
5/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään. En osaa ajatella tuollaisia, koska olen kirjolla. 

Itsekin taidan olla kirjolla ja juuri siksi ilmeisesti ajattelen tällaisia

-ap

Vierailija
6/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tarkalleen ottaen mitä teet?  Vihjailet piilotetusti vai puhut vaan jostakin paskaa?

Vierailija
7/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaihtoehto mutta mulla tulee mieleen että puhuvat aina jostain joka ei ole paikalla ja se ei ole kivaa. Nämä tyhjänpuhujat löytyi ennen tupakkakopista, nykyään kai mistä vaan kun tupakkatilat on kielletty. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten vai miten se meni?

Vierailija
8/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että vttu mitä seläntakanainisijöitä.

Vierailija
9/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tuollaista puhuta tai analysoida. Enimmäkseen puhutaan piIIuista, perseistä, huørista ja tisseistä, sekä loppuviikosta viinan juonnista.

T. Raksainssi

Vierailija
10/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan, että ennen aloin etsiä itsestä noita piirteitä ja sen jälkeen otin kommentit vihjauksina ja pyrin tietoisesti olemaan tekemättä niin. Mutta nyt kun olen tehnyt sisäistä työtä, tajuan, etten koskaan ollut sellainen! Kun on ankara itselleen, silloin voi moittia itseään mistä tahansa. Silloin myös minäkuva vääristyy ja pitää itseään ihan erilaisena millaisena muut pitävät. Kun aloin ottaa asioita puheeksi (turvallisten) ihmisten kanssa, tajusin miten erilailla olen itseni nähnyt! Ja se mitä ulkopuoliset ocat nähneet (ja mitä en itse), oli jotain todella kaunista ja hyvää! Sisäinen kriitikko vaan ei kelpuuttanut mitään.

Vierailija
11/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä tuollaista puhuta tai analysoida. Enimmäkseen puhutaan piIIuista, perseistä, huørista ja tisseistä, sekä loppuviikosta viinan juonnista.

T. Raksainssi

Höpö höpö! Keskenäs puhut :)

Vierailija
12/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Raksainssi

Ai että mulla on ikävä tota äijämaailmaa!! Asiat oli asioita ja täts it!

T. Entinen sähkömuija

Vierailija
13/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ärsytti kun pomosta puhuttiin negatiivista. Pomolla on kuitenkin pomon työt. Minusta oli kivan rento ihminen.

Meillä myös pomoa haukutaan ja taidan olla samanlainen.  Ihmiset on alkaneet hyökkäämään mua kohtaan tuolla tavalla.  Luovat katseita toisiinsa kun puhun ja minä sulkeudun entistä enemmän.  En uskalla puhua enää mitään.  Olen koko porukan väheksytyin enkä osaa/pysty tekemään asialle mitään.  

En koe, että voisin enää pelastaa mainettani mitenkään. 

-ap

Vierailija
14/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A olis se nenttien tapa. 

Vierailija
15/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan, että ennen aloin etsiä itsestä noita piirteitä ja sen jälkeen otin kommentit vihjauksina ja pyrin tietoisesti olemaan tekemättä niin. Mutta nyt kun olen tehnyt sisäistä työtä, tajuan, etten koskaan ollut sellainen! Kun on ankara itselleen, silloin voi moittia itseään mistä tahansa. Silloin myös minäkuva vääristyy ja pitää itseään ihan erilaisena millaisena muut pitävät. Kun aloin ottaa asioita puheeksi (turvallisten) ihmisten kanssa, tajusin miten erilailla olen itseni nähnyt! Ja se mitä ulkopuoliset ocat nähneet (ja mitä en itse), oli jotain todella kaunista ja hyvää! Sisäinen kriitikko vaan ei kelpuuttanut mitään.

Olen 99,99% prosenttisen varma, että ihmiset eivät pysty näkemään minua hyvässä valossa.  Siitäkin huolimatta, että tiedostan nämä vainoharhaiset ajatukseni.  Mutta jos kuulen jostakin puhuttavan pahaa ja se sopii täydellisesti minuun, tulkintani on se, etteivät he voi koskaan pitää minusta. 

Vierailija
16/16 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi