Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi 2m1N iso suositus

70F
29.03.2021 |

Olen haaveillut pitkään seksistä useamman miehen kanssa yhtä aikaa ja mieluiten just niin, että mun oma mies "Mr Big" ohjaa ja muut miehet leikkii hänen tahtiin. En siis vaihtaisi omaani ikinä mihinkään, hän on ns täydellinen, ihan joka mielessä, mutta minkäs fantasioille voi. Viikonloppuna se sitten tapahtui, kun mun hyvä miespuolinen opiskelukaveri päätyi meidän kanssa samaan sänkyyn ja voi luoja Naiset k o k e i l k a a ! Edes kerran elämässä. En usko, että kadutte. Ihan hullunihana kokemus. Rakastan mun omaa miestä vielä enemmän. Ja hän ei tosiaan ollut mikään aisankannattaja tossa leikissä. Me nautittiin kaikki satasella. Iso suositus.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää pervot hoitoon. Mikään näissä jutuissa mitä tässä ketjussa kerrotaan ei ole normaalia. On se kumma kun kaikenlaiset perversiot ihmisten mielissä jylläävät.

Ja kummasti te "terveet" tänne ängette lukemaan ja pöyristelemään. Eikö itseäsi yhtään hävetä mässäillä mielikuvilla toisten pervoiluista. Kerrotko äidillesi tästä harrastuksestasi? 

Vierailija
42/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole suostunut ottamaan vierasta kolmanneksi pyöräksi. Imukuppidildolla suostuu ratsastamaan ja sen jälkeen jatkan siitä.

Joo mukava seurata vaimon ratsastusta dildolla ja sen jälkeen työntyä takaapäin itse sisään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole suostunut ottamaan vierasta kolmanneksi pyöräksi. Imukuppidildolla suostuu ratsastamaan ja sen jälkeen jatkan siitä.

Toi on hyvä alku. Kärsivällisyyttä vaan, älä painosta, kyllä se alkaa ajatus siellä vaimon ylä- ja alapäässä pikkuhiljaa itämään. "No kai me sit voitas sun mieliksi sitä yhtä juttua koittaa" sanoo sellaisella vähän miltei tylsistyneellä äänen sävyllä. Tosiasiassa siinä kohtaa yläpää ja pillu jo tärisee himosta päästä IRL kokemaan. Mutta silti onnistuu helpommin kun naista ei ikäänkuin vastuuta aktiiviseksi toimijaksi asiassa. Harva nainen varmaan saa sanottua miehelleen että tänään/ensi vkl sitä vierasta kikkiä voisi ottaa. Tilanteeseen pitää vaan jotenkin ajautua. Parin mies joutuu tässä vähän petaamaan asioita.  

Nimimerkillä todella pitkän kaavan mukaan vaimo lopuksi innostui swinger juttuihin.

Joutuuko vieras käyttämään kumia vai saako hänkin laueta vaimosi pilluun?

Vierailija
44/46 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa liukkaria ja kokeilla takaapäin kakkoseen samaan aikaan jos saat luvan.

Vierailija
45/46 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän sen että kaikkeen turtuneelle easymodelle ei 1 riitä.

Vierailija
46/46 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se ihana antaa tuo kokemus vaimolle. Ei vaan halua. Tai siis olisi valmis eri ehdoilla kuin minä. Eikä minulla ole kuin yksi ehto; en halua kilpailijaa itselleni vaivaksi. Pitäisi siis olla mies, joka ei jää roikkumaan sen jälkeen

En ikinä haluaisi miestä joka sallisi toisen miehen koskevan minuun. Se olisi entinen mies jos tuollaista ehdottaisi. Miehen pitääkin olla terveellä tavalla omistushaluinen ja mustasukkainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi