Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi 2m1N iso suositus

70F
29.03.2021 |

Olen haaveillut pitkään seksistä useamman miehen kanssa yhtä aikaa ja mieluiten just niin, että mun oma mies "Mr Big" ohjaa ja muut miehet leikkii hänen tahtiin. En siis vaihtaisi omaani ikinä mihinkään, hän on ns täydellinen, ihan joka mielessä, mutta minkäs fantasioille voi. Viikonloppuna se sitten tapahtui, kun mun hyvä miespuolinen opiskelukaveri päätyi meidän kanssa samaan sänkyyn ja voi luoja Naiset k o k e i l k a a ! Edes kerran elämässä. En usko, että kadutte. Ihan hullunihana kokemus. Rakastan mun omaa miestä vielä enemmän. Ja hän ei tosiaan ollut mikään aisankannattaja tossa leikissä. Me nautittiin kaikki satasella. Iso suositus.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ihana antaa tuo kokemus vaimolle. Ei vaan halua. Tai siis olisi valmis eri ehdoilla kuin minä. Eikä minulla ole kuin yksi ehto; en halua kilpailijaa itselleni vaivaksi. Pitäisi siis olla mies, joka ei jää roikkumaan sen jälkeen

Vierailija
2/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan ne lääkkeesi säännöllisesti. Ihan itsesi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuiko miehet toisistaan eli jäitkö yksin sivuosaan katselemaan, kun miehet imivät toisiaan ja pamputtivat toisiaan?

Vierailija
4/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä, mistä löytyy mies, jolle tuo käy. Toinen nainen ajatustasolla kelpaisi mukaan (ainakin niille, joille olen ehdottanut), mutta toinen mies on ehdoton ei, mutta nainenkin on ollut tyhjä lupaus. Olen itse naisillekin avoin, mutta tähän mennessä on siitäkin touhusta jänistänyt jokainen mies, kun ollaan oikeasti alettu viemään konkretiaan.

Vierailija
5/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi m on pienellä ja N isolla?

Vierailija
6/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä naiselleni on itsellä kuumottava fantasia. Täysin naisen ehdoilla mentäisiin ja hän saisi nauttia omasta ja vieraasta miten haluaisi - hatki olisi hänen seksinjanon tyydyttämiseksi. Kiiman kasvettua ja hänen vaatiessa jo rajusti hän saisi kunnon kyydit ilman herättelyä uuteen aaltoon.

Vierailija
7/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen tyttöystävän kanssa otettiin joskus mun kaveri mukaan. Se oli jännä tunne panna pilluun kun samalla joku pani samaa naista perseeseen. Näkymätkin oli hyvät siinä. Nainen sai niin hillittömiä orkkuja että nyki ja vapisi ihan hulluna ja tuotti meille ekan ja vikan heippa-lapun naapureiltakin. Soisin samanlaisen nautinnon vaimollekin mutta ei ole kiinnostusta.

Vierailija
8/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kavereiden kanssa Kuubassa muutama vuosi sitten, siellä me kaikki kolme pantiin n. 35 vuotiasta kuubalaista naista, kaikki kokeili muutama rundi jokaista reikää...oli ihan kliffaa. Ainoa miinus oli tietenkin se että uutta kortsua piti aina laittaa kun pani persettä tai pillua.

Vierailija
9/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tasa-arvo????

Vierailija
10/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tasa-arvo????

Tai niinkuin taitelilija Tiili kysyisi:

”Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta

Älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma”

Vierailija
11/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsöt. Ei teille voi kertoa enempää, kun vain trollaatte, mutta oikeasti kokeilkaa itse. Nautinto.

Vierailija
12/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai aika yleinen fantasia.

Minuakin kiihottaisi jos vieras mies nuolisi vaimoni pillua samalla kun vaimo ottaisi minulta suihin.

Olen kokeillut puhua asiasta mutta vaimo ei innostunut yhtään.

Vierailija
13/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomionkipeä pitää olla että esiintyy täällä nimimerkillä kuppikokonsa?

Vierailija
14/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 oolalalaa, sanopa se! T. F70 nimimerkki liittyi alusasuissa keikailupostaukseen ja olen sen jälkeen käyttänyt, kun se on tabletilla muistissa.

Vierailija
15/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teittekö sandwiching?

Vierailija
16/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahtëriin?

Vierailija
17/27 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni sanoi että saan tehdä hänelle mitä tahansa (sängyssä). Tarkoittikohan hän myös että voin pyytää jonkun toisen miehen mukaan kimpaan?

Mistäköhän sitä löytäisi luotettavan miehen?

Vierailija
18/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se kiihoittavaa, vaan kaikki pitää olla kunnossa.

Mustasukkaisuus on aina, sillä jos mies näkee kun useampi mies nai vaimoa se on sen verran rajua että nainen huutaa kiimassa. Ainakin minä huusin ihan aidosti, ja pyysin lisää.

Huomioin mieheni enkä suostunut edes lähtemään yksin.

Kolme nuorta miestä tyydytti itseään, joten alussa se oli todella rajua joten takapuoleni oli todella lujilla. Ja pakko sanoa että kaipasin sitä käsittelyä.

Vierailija
19/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kokemus Sullakin! Meillä minä olin tilanteen The Queen, ehkä siitä 1 N isolla, mutta oli miehetkin kyllä miehiä i s o l l a M. Ihan vahinko tuo pieni m. 😀

Vierailija
20/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Kesti 20min mutta hävettää vieläkin vaikka vuosia kulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi