Auttakaa, olen ihastunut yhteen charmanttiin ulkomaiseen tiedemieheen.
Minulla oli eräänlainen orastava juttu hänen kanssaan, hän oli aika innokas minun perääni. Mutta sitten tein vahingossa kauhean rikkeen; kun hän oli lomalla (olimme satunnaisesti tekstitelleet kännykällä, pääasiassa kuitenkin sähköpostilla), ja kaipasin häntä, laitoin - voi helevetin helevetti - hänen kännykkäänsä aika kaipaavan tekstarin. Häneltä tuli heti tiukka vastaus, että hänen vaimonsa näki viestin ja oli hyvin shokissa moisesta. Nyt en ole kuullut tuosta hurmurista mitään, olen pahoitellut moneen kertaan asiaa hänelle sähköpostissa, todella nätisti pyytänyt anteeksi ja sanonut, etten halua, että tuo pikku rikkeeni tuhoaisi ns. työkontaktiamme.
Olen nimittäin hänen kanssaan tekemisissä myös yhden projektin yhteydessä.
Apua, auttakaa, mitä on tapahtunut? Osaatteko sanoa? Saattaako tuo mies vielä antaa mulle anteeksi tuon " helvetin heinäkuun rikkeeni" ?
Kommentit (17)
Hei,ihan oikeasti, onko kellään tietoa, esim. jos palstalla olisi joku mieskin paikalla, että suivaantuuko mies todella perinpohjaisesti tuollaisessa tapauksessa, siis että tein ton tekstiviestirikkeen. Kai mies nyt kykenee selittämään vaimolleen, että taisi ulkomaiselta kollegalta tulla vähän outo viesti.
Tämä mies on ollut ihan kuin kuollut nyt, eikä ole vastannut noihin anteeksipyyntöihinikään. Onko hän lopullisesti suuttunut? Auttakaa, tiedän, että kuullostan ihan naiivilta, mutta en osaa tätä kysyä enää mistään muusta paikasta, jos joku tietäisi, miten miehet toimivat tossa tilanteessa.
Kiitos kuitenkin kommentistasi. Suren tuosta miestä juuri nyt ihan suunnattomasti, ei hän ollut pelkkä työkontakti, suunnattoman sympaattinen mies muutenkin.
Miksi haluat rikkoa toisen avioliiton?
yrittänyt iskeä ketään varattua, en tätäkään, hän nyt vaan sattui olemaan varattu. Se vaan jotenkin lipsahti romantiikan puolelle, tarkoitus tosiaan ei alunperin ollut.
Mutta olen tosi surullinen, jos hän on heittänyt minut nyt tavallaan myös tieteellisesti " piippuhyllylle" ... Olen pyrkinyt asiallisesti selvittämään, mutta en ole kuullut tosiaan hänestä nyt.
naimisissa olevalle miehelle eli yrität siis iskeä varattua miestä. Ilmeisesti mies on hieman sortunut flirttailemaan (muuten paljon tyypillisempää monissa muissa kulttuureissa, esim. Italiassa. Minkämaalainen tämä herra on?) ja sinä olet ottanut sen tosissasi. Vaikea kyllä sanoa, miten saisit uskottavuutesi takaisin. Olet kyllä mogannut.
Olen mokannut todella pahasti, mutta hän siinä kylmässä vastausviestissään mielestäni jätti ns. ammatillisen yhteyden mainitsematta, hän sanoi vaan, että ehdottomasti en saa laittaa hänelle sen kaltaista viestiä enää.
En uskalla sanoa hänen kansallisuuttaan, mutta on suht. lähellä Suomea, paljon lähempänä kuin Italia.
Sen olen vaistonnut, että rakastaa todella paljon vaimoaan. Ja hän ei ole ns. ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, avioliittoja hänellä on tätä vaimoa ennen jo muutama. Eli varmasti aika heikkona hän on naisiin, mutta tosiaan sen vaistoan tosi voimakkaasti, että hän on " oppinut läksynsä" , ei enää haksahda meikäläisiin...
Toivon, että hän vastaa anteeksipyyntöihin, olen nöyristellyt jo vaikka kuinka monessa sähköpostissa - eikä mitään reaktiota sieltä päin...
Nyt vain vedät kylmää ja asiallista linjaa. Kyllä tuo megamogasi ajan kanssa unohtuu. Pysyt nyt vain täysin coolina.
En enää nyt laita anteeksipyyntöjä tai muuta. Ajattelin vaan siksi olla tosi nöyrä, että hän todella näkee, että ihan oikeasti se työasia on lähellä sydäntäni ja en haluaisi menettää tuota kontaktia niin tärkeässä työjutussa, se olisi kauhea menetys.
Tavallaan en enää välittänyt vaikka kuullostan varmaan hänen korvaansa ihan naurettavalta, oli pakko tehdä kaikki anteeksipyynnöt ns. virallisen etiketin mukaan. En tuossa tilanteessa, jossa jo olin aiheuttanut harmia, en voinut vetää ns. ylpeää linjaa.
lähettelemään jotain " kaipausviestejä" , jösses sentään!
Eikä meikäläisellä ole hänen kanssaan siis ollut mitään esim. fyysistä tms. Mutta toki aika pitkä muu kontakti on ollut.
Vierailija:
Nyt vain vedät kylmää ja asiallista linjaa. Kyllä tuo megamogasi ajan kanssa unohtuu. Pysyt nyt vain täysin coolina.
tuota minäkin jeesustelen, että miksi hemmetissä menin laittamaan, ja vielä hänen yksityiskännykkäänsä LOMA-AIKANA tollasen viestin. Se oli jokatapauksessa kauhean monen asian summa. Siis tulee romaani, jos rupeaisin sitä selittämään. Liittyi mm. siihen, että minulla oli hemmetin piiiiiiitkä ja heinäkuu, oma virallinen kultani oli lomalla ja jotenkin pääni tyhjentyi eräänä helteisenä heinäkuun iltana, kun tiesin, nyt myös tämä tiedemies häippäsi lomalle ja koska olimme olleet kauhean tiiviissä kontaktissa, tuli yksinkertaisesti kauhea ikävä, kun hän häippäsi lomalle. Minulla jotenkin aivot tyhjenivät noissa helteissä ja sitten naputin tuon viestin. Yleensä pistän ne sähköpostilla, eivätkä he aiheuta mitään harmeja
Vierailija:
Vierailija:
tuota minäkin jeesustelen, että miksi hemmetissä menin laittamaan, ja vielä hänen yksityiskännykkäänsä LOMA-AIKANA tollasen viestin. Se oli jokatapauksessa kauhean monen asian summa. Siis tulee romaani, jos rupeaisin sitä selittämään. Liittyi mm. siihen, että minulla oli hemmetin piiiiiiitkä ja heinäkuu, oma virallinen kultani oli lomalla ja jotenkin pääni tyhjentyi eräänä helteisenä heinäkuun iltana, kun tiesin, nyt myös tämä tiedemies häippäsi lomalle ja koska olimme olleet kauhean tiiviissä kontaktissa, tuli yksinkertaisesti kauhea ikävä, kun hän häippäsi lomalle. Minulla jotenkin aivot tyhjenivät noissa helteissä ja sitten naputin tuon viestin. Yleensä pistän ne sähköpostilla, eivätkä he aiheuta mitään harmejaVierailija:
vai oletkohan nyt kehitellyt jotain välillenne ihan omassa päässäsi. Hieman siltä vaikuttaisi.
Se oli aivan selkeää, jopa vähän päällekäyvääkin. Mutta siis toki myönnän, että tuon jälkeen oma romantiikkapuoleni on toiminut aika aktiivisesti, olen aika innokkaana ollut " painamassa päälle" ja siis hiukan ollut pilvilinnoissa hänen suhteensa. Se on ihan totta. Mutta siis todella " jotain" on ollut, hänen puoleltaan verbaalista romantiikkaa jne. Ja siellä hänen työpuolessaan käydessäni myös ihan konkreettista ihastumisenkaltaista toimintaa hänen puoleltaan. Ei siitä ole voinut erehtyä.
Mutta sen jälkeen olen itse pistänyt todennäköisesti koko asian vähän överiksi...
Kun olisihan se mies voinut vaikka selittää vaimolleen, että nyt taisi sinun viestisi tulla ihan väärälle henkilölle tms.
Millä tavalla miehen logiikka etenee?