Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko Tinderissä parempia profiileja, jos vaihtaa perusversion maksulliseen?

Vierailija
29.03.2021 |

Vai pitääkö poistaa ensin tili ja ladata uusi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä maksa penniäkään.

Tuosta on meemikuva:

Tinder executives when someone pays for Tinder Gold

https://i.redd.it/wd88gs2dxck61.jpg

Niin totta. Helvetti että he nauravat. Nauravat pankkiin.

Vierailija
2/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska algoritmi arpoo ne profiilit sulle sun tason mukaan.. jos olet 6, saat kutosen profiileja, tajuutko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo ikinä Tinderissä ollut, mutta jos liittyisin, totta munassa ottaisin Goldin. Näin siksi etten haluaisi profiilini olevan kaikkien nähtävänä, ainoastaan niiden joista itse tykkään.

Vierailija
4/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä sieltä mitään.

Kaikki haluavat liian korkeatasoisia tyyppejä itselleen, joten vain se pyramidin huippu löytää. Ja heillähän käy sutina.

Muilla ei. Älä maksa.

Vierailija
5/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle pelaat sitä, sitä parempia vaihtoehtoja ilmaantuu.

Mä oon jo kohta pelannu sen läpi mut alkaa nää loppuvastustajat olemaan jo aika vaikeita.

Vierailija
6/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo tasolla 14.

Vierailija
7/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo kohta pelannu sen läpi mut alkaa nää loppuvastustajat olemaan jo aika vaikeita.

Mulla on mennyt toisin päin. Ensin tuli hyviä. Sit käytin vähemmän ja alkoi tulla surkeita. Siksi kysyin.

Ap

Vierailija
8/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisi? Mitä kukaan hyötyisi siitä? Sinä et saa kuitenkaan sen kummempia mätsejä kuin nytkään ja tinder menettää tulonsa, kun huomaat tämän. 

Vierailija
9/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa käyttää tinderiä on olla maksamatta mitään.

Jos tilillä ei tapahdu enää mitään niin poista se ja tee uudestaan tili.

Vierailija
10/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en oo ikinä Tinderissä ollut, mutta jos liittyisin, totta munassa ottaisin Goldin. Näin siksi etten haluaisi profiilini olevan kaikkien nähtävänä, ainoastaan niiden joista itse tykkään.

Kyllä näyt siellä vaikka sulla gold olisi. Ei goldista juuri hyötyä ole. Toki sillä näät suoraan kuvan jos joku tykkää susta niin näet kuka tykänny. Ilman goldiakin sen verran sumennetusta kuvasta voi päätellä että helposti löytyy se kuka on tykännyt.

Vierailija
11/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt toisin päin. Ensin tuli hyviä. Sit käytin vähemmän ja alkoi tulla surkeita. Siksi kysyin.

Ap

Se koukuttaa sut tolla! Ensin se antaa kaikki parhaat sieltä ja laskee sen perusteella miten sinä niihin reagoit (kaikki kiimoissasi oikealle) ja miten he reagoivat sinuun (kaikki vasemmalle). Sitten alat saada oman tasosi mukaisia proffia.

Vierailija
12/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska algoritmi arpoo ne profiilit sulle sun tason mukaan.. jos olet 6, saat kutosen profiileja, tajuutko?

Tämä on alun jälkeen totta, joten outoa että on alapeukutettu.

Lukekaa mitä tinderin koodaajat sanovat itse, tekevät paljastuksia tässä ketjussa:

https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/kj93lm/redditors_that_worke…

Vierailija
13/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se koukuttaa sut tolla! Ensin se antaa kaikki parhaat sieltä ja laskee sen perusteella miten sinä niihin reagoit (kaikki kiimoissasi oikealle) ja miten he reagoivat sinuun (kaikki vasemmalle). Sitten alat saada oman tasosi mukaisia proffia.

Ei kun mulla tuli tosi paljon hyviä matcheja, mutta en ehtinyt silloin treffailla.

Ap

Vierailija
14/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää venata 3kk että voit tehdä uudestaan tilin, jos teet samoilla tiedoilla.

Uusi tili ja numero on hankittava jos haluaa kiertää tämän.

Vierailija
15/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en kirjoittanut enkä vastaillut niille huippumatcheille, niin uudet profiilit on huonoja.

Ap

Vierailija
16/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyt siellä vaikka sulla gold olisi. Ei goldista juuri hyötyä ole. Toki sillä näät suoraan kuvan jos joku tykkää susta niin näet kuka tykänny. Ilman goldiakin sen verran sumennetusta kuvasta voi päätellä että helposti löytyy se kuka on tykännyt.

Olet väärässä.

"Mikäli sinulla on maksullinen Tinder plus tai Tinder gold lisäominaisuus, voit asetuksista valita, kenelle profiilisi näytetään. Kun valitset vaihtoehdon ”Näytä minut vain henkilöille joista olen tykännyt”, näyt vain niiden henkilöiden selattavana joiden kohdalla olet itse vetänyt oikealle.

Tämä toki rajoittaa profiilisi näkyvyyttä ja sitä kautta myös välillisesti matchien määrää. Periaatteessa kyseisen vaihtoehdon ollessa valittuna, et voi ihmisiä selaillessasi saada osumaa, koska toinen ei ole sinusta voinut tykätä ennen kuin sinä tykkäät hänestä. Osumia sinulle tulee ainoastaan jälkikäteen."

Vierailija
17/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

"Mikäli sinulla on maksullinen Tinder plus tai Tinder gold lisäominaisuus, voit asetuksista valita, kenelle profiilisi näytetään. Kun valitset vaihtoehdon ”Näytä minut vain henkilöille joista olen tykännyt”, näyt vain niiden henkilöiden selattavana joiden kohdalla olet itse vetänyt oikealle.

Tämä toki rajoittaa profiilisi näkyvyyttä ja sitä kautta myös välillisesti matchien määrää. Periaatteessa kyseisen vaihtoehdon ollessa valittuna, et voi ihmisiä selaillessasi saada osumaa, koska toinen ei ole sinusta voinut tykätä ennen kuin sinä tykkäät hänestä. Osumia sinulle tulee ainoastaan jälkikäteen."

Olen lukenut kokemuksia että tuo ominaisuus bugittaa ja näkyy silti, ehkä tuo kommentoija tarkoitti sitä.

Vierailija
18/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nettitreffi palvelin Eliittikumppani. - Samaisen palvelin sponsoroi erittäin näkyvässti Suomen pisimmät treffit nimistä tv -formaattia. (jäiköhän se yhteen tuotanotokauteen?). - Jäi kuitenkin mielikuva, että ao. ohjelmaan valitut olivat Eliittikumppani palvelimen valitsemia. - Jos he olivat sitä, mitä "eliittikumppaneilla" tarkoitetaan, niin olivat kyllä 95% varsin kaukana siitä, mitä itse ymmärrän "eliittikumppanilla."

Vierailija
19/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttää kun siellä on samat rumat naamat ja läskit jotka vain tykkäilee.

Vierailija
20/22 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vain erittäin harva miehistä pääsee naisille näytille, kun suurin osa naisista swipettää suurimman osan miehistä huspois ja vain se pieni komeiden joukko siellä pyörii. Hieno sovellus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi