Ajatelkaa, mikä saa naisen sanomaan, että haluaa orgasmin niin, ettei siihen klitorikseen "tarvitsisi" koskea?
Mistä tällainen oppi kumpuaakaan..sama kuin mies sanoisi, että ei haluaisi terskaan koskettavan...minusta se kertoo paljonkin, ja se on melko surkeeta..Miellyttämisen halu miestä kohtaan on huipussaan. Ja tästä ON lupa keskustella!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Täällä varmastikkin saa kirjoittaa kuka vaan, ja kaikilla oieus omaan ikiomaan mielipiteeseensä.
Ei suinkaan, jos tämä kyseessä oleva palstapoliisi on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä varmastikkin saa kirjoittaa kuka vaan, ja kaikilla oieus omaan ikiomaan mielipiteeseensä.
Ei suinkaan, jos tämä kyseessä oleva palstapoliisi on paikalla.
Sulla on addiktio, mene vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
...lisäys; ei kukaan nainen ole viellinen, vaikkei miehen tavalla saisikaan. TÄMÄ on juuri se paha juttu, jota naiset saadaan uskomaan!
Mikä olisi siis hyvä lopputulos tälle keskustelulle, Ap?
Mitä sä haluaisit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, keskustellaan vaan. Olen itse jo vanhempi nainen. Aiemmin pidin itseäni orkkuvammaisena, ja oikeasti olen tälläkin palstalla kysellyt neuvoja miten saisi miehen kanssa. Minulle tosin olisi kelvannut klittaorkunkin saaminen, kun sekään ei onnistunut toisen tekemänä. Vuosikausia kärsin asiasta. Tiiätkö, että sinunkin tyylinen teksti olisi tuntunut pahalta. Tekstisi kenties on tarkoitettu naisten puolesta olevaksi, ei olisi niin vaikuttanut minuun. Tiedän todellakin, syyllisyys, häpeä ja epäonnistumisentunteet on suuret, jos kokee ongelmia seksuaalisuudessa. Osaksi siksi feikataankin, kun ei halua näyttää olevansa viallinen.
Yhdessä ihanassa kirjassa 'come as you are'; on sanottu, että orgasmi on seksuaalisen energian vapautumista. Klitoriksesta saa vahvat orkut, tottakai. Seksuaalista energiaa saa vapautettua muutenkin. Vaikka pillusta ei orgasmia saa, voi sen ihana käsitteleminen vapauttaa seksuaalista energiaa ja tuoda ihanaa nautintoa.
Itse ajattelen nykyään, että klitorista painotetaan välillä aika yksipuolisesti. Siis tottakai hyvä masturbaatiotekniikka ja säännöllinen runkkaaminen on naiselle (kuten miehellekin) ehdottoman hyväksi. Ihanaa! Silti jää hienoista syvistä kokemuksista vajaaksi, jos jättää pimppaansa tutustumatta. Nimenomaan naisen kannattaa tutustua omaan pilluunsa oman nautintonsa takia, se on se juttu!
En olisi itse uskonut tätä ihanuutta, mitä on itsestään viime vuosina oppinut. Kipupisteitä voi hoitaa ja hermoratoja vahvistaa. Tavoitekaan ei tarvitse olla orgasmi, vaan pelkkä nautinto. Sitä voi aina kehittää. Tämä on aivan turhaan klitta vs pillu- vastakkain asettelua. Klitta on kiistatta pillunkin nautinnon takana. Nautinto siitä klitan sisäpuolisten osien kautta on tosi ihanaa. Näitä voi tehdä yhtä aikaakin. Lisäksi pillussahan on muitakin nautinnolle heräteltäviä alueita. Tähän herättelyyn muuten melkein kädet toimii penistä paremmin.
Sori ap, en tahdo sen kummemmin riitaa kylvää. Ehkä rauhoitella mieluummin. Jos tämän lukee joku joka kokee olevansa 'ongelmainen', ala kehittämään seksuaalisuuttasi itseäsi varten ensin. Etsi tietoa ja harjoittele.
Kiitos, hieno kirjoitus! terkuin ap
No en itekkään ole nuori, mutta tos´si himokas ja libido korkealla. Kuin miehelläkin! Meillä seksiä joka päivä, montakin kertaa.
Minä kirjoitan kuten teen, koska inhoan tätä miesten dissaamista; pitääsaad aorgasmi kuten mies haluaa..ja täällä naisia haukutaan orgasmivajeiksi, messuhalleiksi, ja ties miksi.
Oneksi on myös todellakin fiksuja miehiä paljon, jotka antavat naiselle sen arvon ja tunteen mitä haluavat.
Se että täällä kerrotaan naiselle mitä saa sanoa tai mikä aloitus on hyväksyttävä ja mikä ei - ei käy minulle, ja siksi vastustan... minulla on luonto sellainen etten alistu. Ja se on hyväksyttävää..
Tosi paljon tsemppiä ihan jokaiselle naiselle, ja paljon orgasmeja kuinka haluatte!!! Miksi miehet tätä vastustavat, korjaan joku osa miehistä - sitä en tajua.
(ja mun kirjoitustyyli on mun omani, en sitä voi muuttaa..)
Tiedätkö, myös suurin osa naisista on ihan stanan kyllästynyt sun jankkaamiseen.
Kuten itse kerroitkin tuossa, että säkin olet sitä mieltä että suurimmalla osalla ihmisistä on asiat hyvin.
Niin että minusta voisit tehdä niin, että keskity siihen porukkaan jolla asiat ei ole hyvin. Eikö he juuri ole avuntarpeisia? Eli kun sä näet jossain jonkun oikeasti väheksyvän naisen orgasmia niin sitten kirjoitat että naisellekin kuuluu orgasmi yhdynnässä. Eikö tää auttaisi eniten niitä joita pitää auttaa?
Tämä aihehan on ihan hyvä, ei naisen tarvitse hävetä itseään yhtään. Meidäton rakennettu mihiksi ja naisiksi, ja olemme erilaisia ihan tarkoituksella. Ei tarvitse yrittää muuttua.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Tämä aihehan on ihan hyvä, ei naisen tarvitse hävetä itseään yhtään. Meidäton rakennettu mihiksi ja naisiksi, ja olemme erilaisia ihan tarkoituksella. Ei tarvitse yrittää muuttua.
Tämä oli hienosti kirjoitettu. Koitetaan siis puhua toisillemme ja huomioida toisemme ystävällisesti, niin seksikin sujuu. Eikö?
Siis AP kirjoittaa täällä sekä rekisteröityneenä että Vierailijana? Ja peukuttelee omia vastauksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis AP kirjoittaa täällä sekä rekisteröityneenä että Vierailijana? Ja peukuttelee omia vastauksiaan?
Sama kävi mielessä. Löytyi yksi joka on samaa mieltä Ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan samanlainen kirjoitustyyli. Kiinnitin jo viime viikolla huomiota.
Käy jotenkin sääliksi :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan samanlainen kirjoitustyyli. Kiinnitin jo viime viikolla huomiota.
Käy jotenkin sääliksi :/
Jep, ei ole enää ees niin huvittavaakaan. Jotenkin kauhean sokea voi olla itselleen.
Salaliittoja siellä ja täällä..voi herttinen sentään mitä maalituusta täällä harrastaa , 1 mies, joka kirjoittelee jostain syystä monena persoonana. Ihan hullun hommaa.
Mutta mulle on sama mitä kirjottelee, minä kirjotan mitä haluan ja mistä haluan, ja asioista jotka minua kiinnostaa. Sitä ei yksikään ukkoparka voi estää. Ja nyt terassille miehen kanssa! :D