Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkaa, mikä saa naisen sanomaan, että haluaa orgasmin niin, ettei siihen klitorikseen "tarvitsisi" koskea?

Vierailija
29.03.2021 |

Mistä tällainen oppi kumpuaakaan..sama kuin mies sanoisi, että ei haluaisi terskaan koskettavan...minusta se kertoo paljonkin, ja se on melko surkeeta..Miellyttämisen halu miestä kohtaan on huipussaan. Ja tästä ON lupa keskustella!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keskustellaan vaan. Olen itse jo vanhempi nainen. Aiemmin pidin itseäni orkkuvammaisena, ja oikeasti olen tälläkin palstalla kysellyt neuvoja miten saisi miehen kanssa. Minulle tosin olisi kelvannut klittaorkunkin saaminen, kun sekään ei onnistunut toisen tekemänä. Vuosikausia kärsin asiasta. Tiiätkö, että sinunkin tyylinen teksti olisi tuntunut pahalta. Tekstisi kenties on tarkoitettu naisten puolesta olevaksi, ei olisi niin vaikuttanut minuun. Tiedän todellakin, syyllisyys, häpeä ja epäonnistumisentunteet on suuret, jos kokee ongelmia seksuaalisuudessa. Osaksi siksi feikataankin, kun ei halua näyttää olevansa viallinen.

Yhdessä ihanassa kirjassa 'come as you are'; on sanottu, että orgasmi on seksuaalisen energian vapautumista. Klitoriksesta saa vahvat orkut, tottakai. Seksuaalista energiaa saa vapautettua muutenkin. Vaikka pillusta ei orgasmia saa, voi sen ihana käsitteleminen vapauttaa seksuaalista energiaa ja tuoda ihanaa nautintoa.

Itse ajattelen nykyään, että klitorista painotetaan välillä aika yksipuolisesti. Siis tottakai hyvä masturbaatiotekniikka ja säännöllinen runkkaaminen on naiselle (kuten miehellekin) ehdottoman hyväksi. Ihanaa! Silti jää hienoista syvistä kokemuksista vajaaksi, jos jättää pimppaansa tutustumatta. Nimenomaan naisen kannattaa tutustua omaan pilluunsa oman nautintonsa takia, se on se juttu!

En olisi itse uskonut tätä ihanuutta, mitä on itsestään viime vuosina oppinut. Kipupisteitä voi hoitaa ja hermoratoja vahvistaa. Tavoitekaan ei tarvitse olla orgasmi, vaan pelkkä nautinto. Sitä voi aina kehittää. Tämä on aivan turhaan klitta vs pillu- vastakkain asettelua. Klitta on kiistatta pillunkin nautinnon takana. Nautinto siitä klitan sisäpuolisten osien kautta on tosi ihanaa. Näitä voi tehdä yhtä aikaakin. Lisäksi pillussahan on muitakin nautinnolle heräteltäviä alueita. Tähän herättelyyn muuten melkein kädet toimii penistä paremmin.

Sori ap, en tahdo sen kummemmin riitaa kylvää. Ehkä rauhoitella mieluummin. Jos tämän lukee joku joka kokee olevansa 'ongelmainen', ala kehittämään seksuaalisuuttasi itseäsi varten ensin. Etsi tietoa ja harjoittele.

Vierailija
22/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, keskustellaan vaan. Olen itse jo vanhempi nainen. Aiemmin pidin itseäni orkkuvammaisena, ja oikeasti olen tälläkin palstalla kysellyt neuvoja miten saisi miehen kanssa. Minulle tosin olisi kelvannut klittaorkunkin saaminen, kun sekään ei onnistunut toisen tekemänä. Vuosikausia kärsin asiasta. Tiiätkö, että sinunkin tyylinen teksti olisi tuntunut pahalta. Tekstisi kenties on tarkoitettu naisten puolesta olevaksi, ei olisi niin vaikuttanut minuun. Tiedän todellakin, syyllisyys, häpeä ja epäonnistumisentunteet on suuret, jos kokee ongelmia seksuaalisuudessa. Osaksi siksi feikataankin, kun ei halua näyttää olevansa viallinen.

Yhdessä ihanassa kirjassa 'come as you are'; on sanottu, että orgasmi on seksuaalisen energian vapautumista. Klitoriksesta saa vahvat orkut, tottakai. Seksuaalista energiaa saa vapautettua muutenkin. Vaikka pillusta ei orgasmia saa, voi sen ihana käsitteleminen vapauttaa seksuaalista energiaa ja tuoda ihanaa nautintoa.

Itse ajattelen nykyään, että klitorista painotetaan välillä aika yksipuolisesti. Siis tottakai hyvä masturbaatiotekniikka ja säännöllinen runkkaaminen on naiselle (kuten miehellekin) ehdottoman hyväksi. Ihanaa! Silti jää hienoista syvistä kokemuksista vajaaksi, jos jättää pimppaansa tutustumatta. Nimenomaan naisen kannattaa tutustua omaan pilluunsa oman nautintonsa takia, se on se juttu!

En olisi itse uskonut tätä ihanuutta, mitä on itsestään viime vuosina oppinut. Kipupisteitä voi hoitaa ja hermoratoja vahvistaa. Tavoitekaan ei tarvitse olla orgasmi, vaan pelkkä nautinto. Sitä voi aina kehittää. Tämä on aivan turhaan klitta vs pillu- vastakkain asettelua. Klitta on kiistatta pillunkin nautinnon takana. Nautinto siitä klitan sisäpuolisten osien kautta on tosi ihanaa. Näitä voi tehdä yhtä aikaakin. Lisäksi pillussahan on muitakin nautinnolle heräteltäviä alueita. Tähän herättelyyn muuten melkein kädet toimii penistä paremmin.

Sori ap, en tahdo sen kummemmin riitaa kylvää. Ehkä rauhoitella mieluummin. Jos tämän lukee joku joka kokee olevansa 'ongelmainen', ala kehittämään seksuaalisuuttasi itseäsi varten ensin. Etsi tietoa ja harjoittele.

Kiitos, hieno kirjoitus! terkuin ap

No en itekkään ole nuori, mutta tos´si himokas ja libido korkealla. Kuin miehelläkin! Meillä seksiä joka päivä, montakin kertaa.

Minä kirjoitan kuten teen, koska inhoan tätä miesten dissaamista; pitääsaad aorgasmi kuten mies haluaa..ja täällä naisia haukutaan orgasmivajeiksi, messuhalleiksi, ja ties miksi.

Oneksi on myös todellakin fiksuja miehiä paljon, jotka antavat naiselle sen arvon  ja tunteen mitä haluavat.

Se että täällä kerrotaan naiselle mitä saa sanoa tai mikä aloitus on hyväksyttävä ja mikä ei - ei käy minulle, ja siksi vastustan... minulla on luonto sellainen etten alistu. Ja se on hyväksyttävää..

Tosi paljon tsemppiä ihan jokaiselle naiselle, ja paljon orgasmeja kuinka haluatte!!! Miksi miehet tätä vastustavat, korjaan joku osa miehistä - sitä en tajua.

(ja mun kirjoitustyyli on mun omani,  en sitä voi muuttaa..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisäys; ei kukaan nainen ole viellinen, vaikkei miehen tavalla saisikaan. TÄMÄ on juuri se paha juttu, jota naiset saadaan uskomaan!

Vierailija
24/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö miehet sinun avauksiasi vastustavat. Ihan siitä syystä, että sinulle näyttää olevan hiton vaikea ymmärtää, että on olemassa naisia jotka EIVÄT HALUA ETTÄ KLITORIKSEEN KOSKETAAN NAIDESSA!!! Harvinaisen tyhmä pitää miehen olla, jos kiellosta huolimatta menee koskemaan. 

En muutenkaan ymmärrä, että miksi jatkuvasti haukut naisia, että naiset miesten miellyttämisen halusta suostuvat naimaan. Ihanko luulet, ettei naisilla ole omaa tahtoa miten orgasminsa haluaisivat.  Tietääkseni kullin kipeitä naisia on huomattavan paljon. 

Vierailija
25/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö miehet sinun avauksiasi vastustavat. Ihan siitä syystä, että sinulle näyttää olevan hiton vaikea ymmärtää, että on olemassa naisia jotka EIVÄT HALUA ETTÄ KLITORIKSEEN KOSKETAAN NAIDESSA!!! Harvinaisen tyhmä pitää miehen olla, jos kiellosta huolimatta menee koskemaan. 

En muutenkaan ymmärrä, että miksi jatkuvasti haukut naisia, että naiset miesten miellyttämisen halusta suostuvat naimaan. Ihanko luulet, ettei naisilla ole omaa tahtoa miten orgasminsa haluaisivat.  Tietääkseni kullin kipeitä naisia on huomattavan paljon. 

"jatkuvasti haukut naisia.."? en kertaakaan ole haukkunut. Päinvastoin, saavat naiset saada jumalauta just niinkuin haluavat! Miehillä se ongelma tässä näyttää olevan. Lukekaa mitä naiset kirjoittavat omasta seksielostaan.'

Vierailija
26/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. Tämä klitorispakottaja koittaa vaan peitellä sitä tosiseikkaa, että hänkin kyllä laukeaisi valtavalla voimakkuudella pelkässä yhdynnässä, jos vain penis olisi riittävän iso. Veikkaisin, että on valehdellut asiasta, ja seksikokemuksistaan nykyiselle miehelleen, ja valheen ylläpito on saanut vallan maaniset mittasuhteet..

Vierailija
27/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, erinomainen kirjoitus! Hienoa, että löytyy vielä joku sellainenkin, jolle asia ja siitä keskusteleminen on tärkeää. Tuosta minä pidin erityisesti, että omaan värkkiinsä pitäisi tutustua ja opetella sitä kautta sellainen tapa nauttia, joka itselle tuo eniten mielihyvää. Tämä neuvohan soveltuu myös yhtä hyvin miehelle, ja sen päälle lisäisin vielä, että kun opettelee myös kertomaan ja/tai näyttämään oppimansa asiat kumppanilleen, niin silloin vasta hyvää onkin tiedossa - edellyttää tietysti, että kumppani pystyy lähtemään tällaiseen mukaan yhtä kypsästi ja vilpittömästi.

Tällainen seksuaalinen itsetuntemus kasvattaa myöskin seksuaalista itsetuntoa, ja kun se on kunnossa, ei ole tarvetta lähteä etsimään - eikä myöskään julistamaan - mitään ”oikeaa” tapaa nauttia. Jokaisella on oma tapansa, ja se on juuri tasan se itselle oikea tapa, ihan riippumatta siitä, mitä täällä palstalla kulloinkin paheksutaan tai ylistetään. Kiitos vielä kerran hyvästä puheenvuorosta!

T: M, joka useinkin on vääntänyt näissä ketjuissa, tässäkin.

Vierailija
28/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aina on nautinnollista, kun klitorista hyväillään, aina.

Uskon aivan täysin ja hurraan mukana, jos sanot että aina on nautinnollista kun SINUN kiltorista hyväillään, aina. Uskotkos sinä, jos sanon että minun vaimolleni liian pitkään jatkuvat hyväilyt väsyttävät ja ”löystyttävät” paikat niin, että hän ei enää saakaan toivomaansa nautintoa yhdynnästä? Ja sen vuoksi pyytää minua lopettamaan hyväilyt ja siirtymään seuraavaan vaiheeseen, eli panemaan?

Minun pointtini tässä: on syytä tietää, miten sen hyväiltävän klitoriksen omistajan nautinto toimii, ja tehdä sen mukaan. Silloin ei ole joidenkin muiden naisten tavoilla nauttia kovinkaan suurta merkitystä, kun on tilanne päällä juuri sen oman naisen kanssa.

Ja tämä ”ei ole merkitystä” ei ollut dissausta, vaikka joku kohta ehkä haluaakin sen niin ymmärtää. Kaikki tavat nauttia ovat hienoja ja on aina iloinen asia, kun joku on sen oman tapansa löytänyt. Silti, itse pystyy vain vaikuttamaan sen omassa sängyssä pötköttelevän kumppanin nautintoon, joten sen pitää olla tärkein asia jokaiselle, joka naista hyvänä pitää.

Vierailija
29/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, erinomainen kirjoitus! Hienoa, että löytyy vielä joku sellainenkin, jolle asia ja siitä keskusteleminen on tärkeää. Tuosta minä pidin erityisesti, että omaan värkkiinsä pitäisi tutustua ja opetella sitä kautta sellainen tapa nauttia, joka itselle tuo eniten mielihyvää. Tämä neuvohan soveltuu myös yhtä hyvin miehelle, ja sen päälle lisäisin vielä, että kun opettelee myös kertomaan ja/tai näyttämään oppimansa asiat kumppanilleen, niin silloin vasta hyvää onkin tiedossa - edellyttää tietysti, että kumppani pystyy lähtemään tällaiseen mukaan yhtä kypsästi ja vilpittömästi.

Tällainen seksuaalinen itsetuntemus kasvattaa myöskin seksuaalista itsetuntoa, ja kun se on kunnossa, ei ole tarvetta lähteä etsimään - eikä myöskään julistamaan - mitään ”oikeaa” tapaa nauttia. Jokaisella on oma tapansa, ja se on juuri tasan se itselle oikea tapa, ihan riippumatta siitä, mitä täällä palstalla kulloinkin paheksutaan tai ylistetään. Kiitos vielä kerran hyvästä puheenvuorosta!

T: M, joka useinkin on vääntänyt näissä ketjuissa, tässäkin.

Luulen tätä parhaaksi kirjoitukseksi  palstalla ikinä. Kiitos .Silti toivon lisää krjoittelua.

Vierailija
30/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tässä ap:ssa ihmetyttää se, että harrastaa seksiä monta kertaa päivässä ja silti roikkuu täällä palstalla aamusta iltaan. Ehkä on sormet näppiksellä ja perse pystyssä ja samalla mies lipittää takaapäin superhypermegaorkut.

Ja toiseks pidän aika kummallisena sitä, että jos on niin tyytyväinen omaan seksielämäänsä niin miksi sitä on pakko niin vakuutella? Somessakin äänekkäimmin parisuhdeonneaan julistaa ne, jotka oikeasti on kaukana onnellisesta. Ihan sama ilmiö.

Vierailija
31/52 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tässä ap:ssa ihmetyttää se, että harrastaa seksiä monta kertaa päivässä ja silti roikkuu täällä palstalla aamusta iltaan. Ehkä on sormet näppiksellä ja perse pystyssä ja samalla mies lipittää takaapäin superhypermegaorkut.

Ja toiseks pidän aika kummallisena sitä, että jos on niin tyytyväinen omaan seksielämäänsä niin miksi sitä on pakko niin vakuutella? Somessakin äänekkäimmin parisuhdeonneaan julistaa ne, jotka oikeasti on kaukana onnellisesta. Ihan sama ilmiö.

Voit pitää kummallisenat tai etc. Ja meidän orgasmit on sulle täysin ihme, eikä sulle kuulukkaan. Miten meidän seksi voi sinua mitenkeään liikuttaa mitenkään. Painu omaan maailmaasi.

Vierailija
32/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit pitää kummallisenat tai etc. Ja meidän orgasmit on sulle täysin ihme, eikä sulle kuulukkaan. Miten meidän seksi voi sinua mitenkeään liikuttaa mitenkään. Painu omaan maailmaasi.

En ole yhtään yllättynyt vastauksestasi. Ihan menee linjassa aiempien kanssa.

Sun seksielämä ei todella millään tavalla kuulu kenellekään muulle eikä kiinnosta millään tavalla - ja silti tunget sitä väkisin kurkusta alas joka ikisessä ketjussa aamusta iltaan ja haukut ne, jotka on eri mieltä sun kanssa mm. siitä, millainen orgasmi on hyvä.

"Painu omaan maailmaasi", katsos, kun tämä on munkin maailma. Johon sä väkisin tunget. JOKA AINOAAN MUN KETJUUN, ja pakko sanoa, että sä olet MESTARI tekemään aasinsiltoja. Ihan aina oot keksinyt jonkin keinon päästä paasaamaan tätä agendaasi. Luet nämä kaikki viestit ihan omat lasit päässä jotta näet jotakin tarttumapintaa ja sitten alkaa tuo sama vanha jankutus. Ja aina sama virsi. Aamusta iltaan, joka päivä. Levy ei vaihdu.

Ja jos ei suoraan löydy tarttumapintaa niin ihan röyhkeästi mainostat omaa ketjuasi. "Lukekaa ketju sejase", vaikkei edes liity sen ketjun aiheeseen. Huomionkipeä much?

Ymmärrät tahallasi väärin, sanot, että olet naisten asialla ja kuitenkin haukut ne naiset jotka on sun mielestä väärää mieltä. Haukut myös kaikki miehet ilmeisesti muistamatta millainen meganussija sun oma on. (Mutta se on tietysti maailman ainoa, of course!)

LUULISI, että tuollainen megalomaanisen upea panemisen määrä tekisi ihmisen onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Selkeästikään ei. Harmi, koska siitä kärsii koko Seksi-palsta.

Ei millään hyvällä.

T. NAINEN, koska varmasti luet tästäkin viestistäni minut mieheksi (koska niin vahvaa miesvihasi on).

Vierailija
33/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä hienoa, että näin paljon kirjoituksia tullut, joten asia siis kiinnostaa ihmisiä..aina raivoon saakka. Liekkö mikään maailman värkki saanut yhtä paljon vihaa, kuin naisen orgasmi tai miten sen saattaakaan saada! Mailma on ihmeitä täynnä.

Vierailija
34/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä hienoa, että näin paljon kirjoituksia tullut, joten asia siis kiinnostaa ihmisiä..aina raivoon saakka. Liekkö mikään maailman värkki saanut yhtä paljon vihaa, kuin naisen orgasmi tai miten sen saattaakaan saada! Mailma on ihmeitä täynnä.

Raivo kohdistuu kyllä ihan sinuun ihmisenä, ei aiheeseen..

Vierailija
35/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Kertonee sinusta paljon, kun noin sanot ihmisestä,, jota et tunne lainkaan. Mutta asia on se tärkein.

En voi ikinä ymmärtää miten tämä asi pitäisi vaieta kuoliaaksi. Peniksestä ja sen koosta, tilavuudesta ja muodosta saa paasata miljoona sivua ilman mitän raivoa, mutta tästä värkistä ei. Siinä olisi tutkijoille työsarkaa. No naivihaa onkin jo tutkittu kyllä.

Vierailija
36/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Kertonee sinusta paljon, kun noin sanot ihmisestä,, jota et tunne lainkaan. Mutta asia on se tärkein.

En voi ikinä ymmärtää miten tämä asi pitäisi vaieta kuoliaaksi. Peniksestä ja sen koosta, tilavuudesta ja muodosta saa paasata miljoona sivua ilman mitän raivoa, mutta tästä värkistä ei. Siinä olisi tutkijoille työsarkaa. No naivihaa onkin jo tutkittu kyllä.

Kun olisikin asiasta keskustelua.. tai onhan näissä ketjuissa sitäkin, mutta ei sinun toimesta, vaikka jonkin sortin 'tulen kantaja' kuvittelet olevasikin.

Yhden pääkopan tiedän, jonka parissa tutkittavaa tutkijoille riittäisi.

Miehenä sanon, että juuri sinun tyydytyksen eteen en aikaani tuhlaisi, yhtään. Ja säälin miestäsi, todella paljon..

Vierailija
37/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olisikin asiasta keskustelua.. tai onhan näissä ketjuissa sitäkin, mutta ei sinun toimesta, vaikka jonkin sortin 'tulen kantaja' kuvittelet olevasikin.

Yhden pääkopan tiedän, jonka parissa tutkittavaa tutkijoille riittäisi.

Miehenä sanon, että juuri sinun tyydytyksen eteen en aikaani tuhlaisi, yhtään. Ja säälin miestäsi, todella paljon..

Nosun eukkona oliskin varmaan ihan hirveetä.

Mutta oma mieheni nautiskelee kyllä ihan stäböllä.. Ihan sama mitä sanot. Miten voit vihata noin paljon jotain tuntematonta ihmistä.  Mene vihanhallintakurssille.

Vierailija
38/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ilman sarvia ja hampaita:

Olet osoittautunut myrkylliseksi keskustelijaksi. Pyydät asiallista keskustelua, mutta pysyt itse asiallisena vain niin kauan kuin sinun kanssasi ollaan samaa mieltä. Ei se sellainen ole mitään keskustelua.

Nyt olisi itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
39/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se et suostu millään uskomaan, että sinun kirjoituksistasi voi olla pitämättä, vaikka kuinka tykkäisi naisen nuolemisesta, klitoriksesta, orgasmeista... Se, että niistä tykkää voi olla suorastaan syy siihen, että tekstisi ärsyttävät: yrität koko ajan ratsastaa tällä aiheella jotain omaa agendaasi eteenpäin, yrität aina tehdä tuon saman silmänkääntötempun, että jos sinua, SINUN keskustelutyyliäsi kritisoi, niin se on naisvihaa, jne.

Katso peiliin. Ihan pitkään ja kaikessa rauhassa. Hyvä keskustelu on tervetullutta, ja eilen illalla sitä alkoikin vähän viritä, kiitos yhden täysipäisen ja kokeneen naisen kirjoituksen.

Vihaisuus ei ole tavoiteltava asia etkä sillä tavalla saa edistettyä omia ajatuksiasi tällä palstalla. Ehkä se sitten on sinulle jonkinlaista itsehoitoterapiaa, koska ainakaan itse asian kannalta keskustelutyylisi tekee pelkästään hallaa ja myrkyttää ilmapiiriä?

Vierailija
40/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä klitorispakottaja muuten sama hlö kuin se joka vetää aina pultit, jos käyttää sanaa esileikki? Kirjoitustyyli on ainakin samanlainen... Ja kommunikaatio noin yleisestikin.