Ajatelkaa, mikä saa naisen sanomaan, että haluaa orgasmin niin, ettei siihen klitorikseen "tarvitsisi" koskea?
Mistä tällainen oppi kumpuaakaan..sama kuin mies sanoisi, että ei haluaisi terskaan koskettavan...minusta se kertoo paljonkin, ja se on melko surkeeta..Miellyttämisen halu miestä kohtaan on huipussaan. Ja tästä ON lupa keskustella!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet jo haukuttu niin perusteellisesti että PN pakko siirtyä jo vääräuskoisten naistenkin mollaamiseen? Eikö nainen saakaan saada sitä orgasmiaan sillä tavalla kuin itse haluaa?
Nimenomaan, juuri itse haluamallaan tavalla nainen orgasminsa saa, ja siitä SAA keskustella jos haluaa.
Missäkohtaa tässä muuten mollataan miehiä, saati naisia?
Ei pidä lukea sellaista mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet jo haukuttu niin perusteellisesti että PN pakko siirtyä jo vääräuskoisten naistenkin mollaamiseen? Eikö nainen saakaan saada sitä orgasmiaan sillä tavalla kuin itse haluaa?
Nimenomaan, juuri itse haluamallaan tavalla nainen orgasminsa saa, ja siitä SAA keskustella jos haluaa.
Mikä siis sai avaajan ihmettelemään, että ”mikä saa naisen sanomaan että haluaa orgasmin niin että ...” Olisikohan se, että tuo nainen sitten vain haluaa orgasminsa niin?
AP, sun psykoosi on surullista seurattavaa :(
Vierailija kirjoitti:
Missäkohtaa tässä muuten mollataan miehiä, saati naisia?
Ei pidä lukea sellaista mitä ei ole.
Heko heko. Miehiä on mollattu tästä aiheesta vaikka kuinka monen sadan ketjun verran, kuten hyvin tiedät.
Ja kun sanotaan, että ”... se on melko surkeeta..Miellyttämisen halu miestä kohtaan on huipussaan” niin en minä tätä ainakaan omalla tavallaan orgasmin haluavan naisen ylistämiseksi tulkitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis sai avaajan ihmettelemään, että ”mikä saa naisen sanomaan että haluaa orgasmin niin että ...” Olisikohan se, että tuo nainen sitten vain haluaa orgasminsa niin?
Eikö itseäsi ihmetyttäisi, jos mies ei haluaisi että hänen kaluansa hyväiltäisiin? Ei varmaan kovin lajityypillistä? Ihan verrattavissa ovat klitoris ja terska, paitsi että siinäklitoriksessa vuielä enemmän tuntohermoja.
Mikä tässä miehiä hiertää.
Kerro ap sinä, kun olet varmaan ainoa joka tuommoista pohtii.
Oletko joku tuhannen tempun Tiina, joka haluaa päteä orgasmeilla? Oletko saanut jo kesken ristivyöheiton?
Just äsken sainkin, mies yllätti, ja yes aivan upeesti, ja kyllä kosketteli jokapaikkaa!
Mikä teitä miehiä tässä aiheessa raivostuttaa? Onneksi täällä niitä fiksujakin monia.
Jatkuva klitoriksen hieronta alkaa tympiä, ennemmin tai myöhemmin.
On ihana saada orgasmi penetraatiolla tai ainakin ilman käsiä.
Ei minua. Mikä ihana tapa kiihottaa ja antaa orgasmi sormin ja huulin,kilelleä tai sitten vielä kalulla ja näiden yhdistelmillä! Ihan parasta!
Sanoisiko yksikään mies, että "kumpa nainen ei koskettaisi kaluani"...tuskin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku tuhannen tempun Tiina, joka haluaa päteä orgasmeilla? Oletko saanut jo kesken ristivyöheiton?
Osuitpas, aika lähelle, tietämättäsi! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei minua. Mikä ihana tapa kiihottaa ja antaa orgasmi sormin ja huulin,kilelleä tai sitten vielä kalulla ja näiden yhdistelmillä! Ihan parasta!
Yhdistelmä on paras, mutten ole saanut ilman klitorissimulaatiota pitkään aikaan. Sitä alkaa olla ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisiko yksikään mies, että "kumpa nainen ei koskettaisi kaluani"...tuskin löytyy.
Onhan niitä eturauhasorgasmin metsästäjiä ollut tälläkin palstalla.
kyllä,mutta tuskin nuokaan miehet haluavat ettei nainen koskettelisi kaluaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä,mutta tuskin nuokaan miehet haluavat ettei nainen koskettelisi kaluaan.
Tuskin kukaan nainen haluaa, ettei hänen klitoristaan koskettaisiin, vaikka välillä on kiva saada muutenkin.
Ihan aina on nautinnollista, kun klitorista hyväillään, aina.