Peräsuolen tähystys ja anaaliorgasmi
Olin tähystyksessä viime viikolla ja sain niin valtavan orgasmin peräsuolessa että aloin ejakuloimaan. Onko hoitajat ja lääkärit tottuneet kun potilas ejakuloi peräsuolesta kesken tähystyksen?
Kommentit (10)
Käypä uudestaan niin, että tähystin käy ihan oikeesti syvemmällä. Takaan, että ekassa mutkassa alkaa nautinto hiipua.
Vierailija kirjoitti:
Käypä uudestaan niin, että tähystin käy ihan oikeesti syvemmällä. Takaan, että ekassa mutkassa alkaa nautinto hiipua.
Miksi pitäisi?
Peräsuolen tähystin on kiva ja jännittävä laite kutsujen seuraleikkeihin. Voidaan vuorotellen tarkastella porukalla toistensa peräsuolia.
itselläni tähystyksessä oli kovakourainen sikaniska lääkäri... ja uskomattoman kaunis hellä hoitsu... Ehdotteli vielä että ottaisin hänen antamat halkiohousut kotiin mukaan leikkeihin. ;)
Mulle tehty, olen nainen, ei mitään nautintoa todellakaan. Sun tapauksessa osui prostatan, siintä johtuu kokemuksesi.
Kukaan ei ejakuloi yhtään mitään peräsuolesta.
hieno ammatti olla 'pyllytohtori'. En siis vähättele ja arvostan että joku huolehtii hyvinvoinnistamme näissäkin asioissa, mutta aika kova homma. Pitäisi saada likaisen työn lisää.
Eturauhas orkasmi on mahdollinen, mutta tähystyksessä?
Olen mies ja kokenut paksusuolen tähystyksen, sekä nautintoa peräreiän hyväilystä. Mutta ne eivät käyneet samaan aikaan. Mielestäni tähystys ei voi olla nautinnollinen, orgasmi on kaukana, vaikka ei se niin paha paikka ole kuin monet tuntuvat luulevan. Ihmettelen silti kovasti jos joku siinä orgasmin saa.
Minulle operaatiota suoritti kolme naista, lääkäri ohjaili käsittääkseni laitetta ja kaksi hoitajaa piteli minua ja laittoivat laitteen suoleeni. Ainoa hyvä tunne oli kun toinen hoitaja painautui minua vasten pidellessään tiukasti kiinni. Sekin sekoittui siihen jännitykseen ja sairaalatoimen kliinisyyteen niin, että seksuaalinen nautinto oli kaukana.
Peräreiän tai suolen hyväilyn olen kokenut parikin kertaa todella kiihottavaksi, uskon että siinä voisin saada puutteessa ollessani orgasminkin, mutta hyvin kaukana se on tuosta tähystyksen tuottamista tuntemuksista.
Mielenkiintoinen aluevaltaus seksitieteessä. Onnittelut.