Olen käynyt n. kymmenen kertaa treffeillä
Joka kerta nainen on halunnut tavata uudestaan, mutta lopulta ghostannut.
Mikä mussa on vikana?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
"Mikä mussa on vikana?"
Tuo on ainoa virheesi. Etsit vikaa itsestäsi kun sitä ei ole. Siitä syntyi eräänlainen itsensä toteuttava ennustus.
Varmaan noin. Se on vain luonnollinen reaktio, jos luulee, että menee hyvin ja sitten kaikki katkeaa ilman selitystä. Sitä jää pohtimaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran miehen kanssa treffeillä, treffien lopuksi vaihdettiin numeroita, sovittiin että tavataan uudestaan ja myöhemmin pyysi vielä minua fb-kaveriksi. Hän ei kuitenkaan enää koskaan vastannut viestiini tai ottanut itse yhteyttä. Ymmärrän kyllä, ettei halunnut enää tavata, mutta en tajua, miksi hän halusi yhteystietoni. Ja lähetin siis yhden viestin, en yhtätoista.
Mä kyllä keskustelin naisten kanssa. Mutta sitten he katosivat.
ap
On huolestuttavaa, jos keskustelusi karkoittaa naiset. Pystyisitkö tekemään kuvakaappauksen näistä ketjuista, jotta pääsisimme pureutumaan syyhyn.
Keskustelin ja sen kautta sovimme ja toteutimme treffit. Myös treffien jälkeen keskustelimme mun mielestä hyvässä hengessä. Mä en siis koe, että keskusteluni karkotti naisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vongannut heti ekojen treffien jälkeen hänen kotiin tai kutsunut omaan? Tai muuten vihjaillut seksistä?
Olen ujo mies.
Mä en osaa edes vongata.
ap
No tämähän se on. Ei saa vongata liian pian, mutta jos ei oikea-aikaisesti osaa kaataa naista niin ei se mimosa sitä loputtomiin katsele.
Laita tänne viestit joiden jälkeen nainen ghostasi. Viestiketjusta tulee sellainen tunnelma että olet päättänyt ettei sinussa ole vikaa vaan naisissa. Kun kuitenkin kymmenen on jo hävinnyt mielestäsi onnistuneiden treffien ja viestittelyn jälkeen, niin jatkoa ajatellen ei varmasti kannata liikaa tuudittautua siihen teoriaan että kaikki naiset ovat pilalla.
Annan ilmaisen neuvon. Siirry treffailemaan pelkästään ei-kantasuomalaisia. Ovat älykkäämpiä ja omaavat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne viestit joiden jälkeen nainen ghostasi. Viestiketjusta tulee sellainen tunnelma että olet päättänyt ettei sinussa ole vikaa vaan naisissa. Kun kuitenkin kymmenen on jo hävinnyt mielestäsi onnistuneiden treffien ja viestittelyn jälkeen, niin jatkoa ajatellen ei varmasti kannata liikaa tuudittautua siihen teoriaan että kaikki naiset ovat pilalla.
Varmasti vika on mussa. Tietenkin. Sitä en kiistä.
Ongelma on, että en tajua omaa väärää käytöstäni tai että kuvittelen asian menevän hyvin vaikka niin ei ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vika on mussa. Tietenkin. Sitä en kiistä.
Ongelma on, että en tajua omaa väärää käytöstäni tai että kuvittelen asian menevän hyvin vaikka niin ei ole.
ap
Hyvä uutinen on kuitenkin että olet kymmenen naisen kanssa ollut treffeillä eikä kukaan heistä ole ollut ihan että ei ikinä ja estänyt sinua. Huono uutinen taas on se, että sinä olet ollut valmis jatkamaan seurustelua ihan joka ikisen kanssa. Veikkaan että olet liian miellyttämisenhaluinen. Et tiedä mitä itse haluat ja tarvitset naisessa. Tarvitset siis itsetuntoa ja jämäkkyyttä, niin ettet ole valmis lähtemään ihan kenen tahansa vastaantulijan matkaan. Kun tiedät mitä haluat ja tapaat sen, sinullakin on ihan toisenlainen draivi haluta jatkaa seurustelua kuin silloin, kun nainen voisi olla ihan kuka vaan vastaantulija joka suostuu.
Oma vika. Nainen kyllä jatkaa treffailua, jos oot kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Nainen kyllä jatkaa treffailua, jos oot kiinnostava.
Samaa mieltä oon. Silti harmittaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olet kilttimies ja luulet, että treffit meni hyvin mutta ei ne mennyt.
No totta v*tussa luulee, että meni hyvin jos toinen sanoo haluavansa tavata uudelleen. Mutta naisethan ne nyt odottaa miehen olevan ajatustenlukija, se on tullut huomattua. Eikö se hemmetin pälli nyt tajunnut että vaikka mä sanoinki että joo tavataan vaan niin emmä sitä oikeesti tarkottanu!
Onko tämä kilttimies? Vai pääsekö kilttimies edes treffeille?
Vierailija kirjoitti:
On paljastunut prinssinakki
Kehopositiivisuus - se on vain naisille!
Tuollaista se valitettavasti on. Älä ota liian raskaasti, tuota tapahtuu ihan kaikille. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta yritä jatkaa niin, ettei nämä pettymykset vaikuta seuraaviin treffailuihisi.
Joku voisi tehdä uudestaan Peitsamon biisin "Deittipalstojen naiset"...
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se valitettavasti on. Älä ota liian raskaasti, tuota tapahtuu ihan kaikille. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta yritä jatkaa niin, ettei nämä pettymykset vaikuta seuraaviin treffailuihisi.
Pakko kai.
Mutta mistä tiedän tekeväni väärin, jos aina jätetään?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai.
ap
Ei sitä aina voikaan tietää, kun edes se jättäjä ei välttämättä osaa sitä sen kummemmin sanoa. Ne syyt voivat olla sellaisia, joita sen kummemmin sinä tai se nainenkaan ei voi huomata. Pelkästään jännitys voi saada sinut tekemään jotain, mikä on deittikumppanin mielestä turn off. Itse esimerkiksi olin yksillä treffeillä kauhusta kankeana enkä keksinyt mitään sanottavaa vaikka viestitellessä huumorit kolahti hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai.
ap
Ei sitä aina voikaan tietää, kun edes se jättäjä ei välttämättä osaa sitä sen kummemmin sanoa. Ne syyt voivat olla sellaisia, joita sen kummemmin sinä tai se nainenkaan ei voi huomata. Pelkästään jännitys voi saada sinut tekemään jotain, mikä on deittikumppanin mielestä turn off. Itse esimerkiksi olin yksillä treffeillä kauhusta kankeana enkä keksinyt mitään sanottavaa vaikka viestitellessä huumorit kolahti hyvin yhteen.
Noinpa.
Mutta jos suutelemme. puhumme uusista treffeistä ja puhumme henkilökohtaisista asioista. Ja sit mut jätetään.
Mä en silloin tiedä mitä tein väärin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vongannut heti ekojen treffien jälkeen hänen kotiin tai kutsunut omaan? Tai muuten vihjaillut seksistä?
Olen ujo mies.
Mä en osaa edes vongata.
ap
No tämähän se on. Ei saa vongata liian pian, mutta jos ei oikea-aikaisesti osaa kaataa naista niin ei se mimosa sitä loputtomiin katsele.
Kaataa naista.. Joopa joo. Nainen kun on esine joka ei haarojaan saa itse levitettyä? -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai.
ap
Noinpa.
Mutta jos suutelemme. puhumme uusista treffeistä ja puhumme henkilökohtaisista asioista. Ja sit mut jätetään.
Mä en silloin tiedä mitä tein väärin.
ap
Etkä tule tietämäänkään jos et täällä paljasta enempää. Mitä tapahtuu treffien seuraavana päivänä?
Niin onnistuneita treffejä ei olekaan, että voisi olla varma jatkotreffeistä. Jos todetaan treffien päätteeksi, että ei olla yhteydessä, niin tiedät miten käy. Kaikki teot ja puheet muusta ovat ehkä-kategoriaa.