Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt n. kymmenen kertaa treffeillä

Vierailija
29.03.2021 |

Joka kerta nainen on halunnut tavata uudestaan, mutta lopulta ghostannut.

Mikä mussa on vikana?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma?

Vierailija
2/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sytyttänyt, mutta eivät ole kehdanneet sanoa sitä.

Sitten ghostaavat, vaikka se on aidosti loukkaavaa.

Olisiko sinulla ehkä lieviä vaikeuksia hahmottaa sosiaalisia vihjeitä, jos nämä ovat joka kerta tulleet yllätyksenä?

Vierailija
4/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet kilttimies ja luulet, että treffit meni hyvin mutta ei ne mennyt.

Vierailija
5/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vongannut heti ekojen treffien jälkeen hänen kotiin tai kutsunut omaan? Tai muuten vihjaillut seksistä?

Vierailija
6/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla ehkä lieviä vaikeuksia hahmottaa sosiaalisia vihjeitä, jos nämä ovat joka kerta tulleet yllätyksenä?

Tämä voi olla. Kuitenkin suudeltiin treffien lopuksi ja viestiteltiin viikkoja treffien jälkeen. Mä en taida tajuta siis signaaleja.

ap

Vierailija
7/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vongannut heti ekojen treffien jälkeen hänen kotiin tai kutsunut omaan? Tai muuten vihjaillut seksistä?

Olen ujo mies.

Mä en osaa edes vongata.

ap

Vierailija
8/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljastunut prinssinakki

Vierailija
9/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran miehen kanssa treffeillä, treffien lopuksi vaihdettiin numeroita, sovittiin että tavataan uudestaan ja myöhemmin pyysi vielä minua fb-kaveriksi. Hän ei kuitenkaan enää koskaan vastannut viestiini tai ottanut itse yhteyttä. Ymmärrän kyllä, ettei halunnut enää tavata, mutta en tajua, miksi hän halusi yhteystietoni. Ja lähetin siis yhden viestin, en yhtätoista. 

Vierailija
10/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo mies.

Mä en osaa edes vongata.

ap

Tässä vika. Kyllä treffeillä pitää ainakin yrittää päästä panemaan, muuten nainene luulee että sua ei kiinnosta.

Vierailija
11/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljastunut prinssinakki

Käyn treffeillä vaatteet päällä.

ap

Vierailija
12/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran miehen kanssa treffeillä, treffien lopuksi vaihdettiin numeroita, sovittiin että tavataan uudestaan ja myöhemmin pyysi vielä minua fb-kaveriksi. Hän ei kuitenkaan enää koskaan vastannut viestiini tai ottanut itse yhteyttä. Ymmärrän kyllä, ettei halunnut enää tavata, mutta en tajua, miksi hän halusi yhteystietoni. Ja lähetin siis yhden viestin, en yhtätoista. 

Mä kyllä keskustelin naisten kanssa. Mutta sitten he katosivat.

ap

Vierailija
13/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla. Kuitenkin suudeltiin treffien lopuksi ja viestiteltiin viikkoja treffien jälkeen. Mä en taida tajuta siis signaaleja.

ap

Miksi ette tavanneet uudelleen? Ehdotitko edes?

Vierailija
14/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestittelitte viikkoja? Kuulostaa siltä että homma on tyssännyt siihen että ette ole saaneet seuraavia treffejä sovituksi. Miksi? Ei ekojen treffien jälkeen viestitellä vaan sovitaan seuraavat tärskyt melko lailla heti. Onkohan niin, että et ole osoittanut tarpeeksi iinnostusta seuraavia treffejä kohtaan? Naiselle jäänyt epätietoisuus oletko kiinnostunut? Ujo ihminen voi vaikuttaa torjuvalta haluamattaan.

Vierailija
15/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ette tavanneet uudelleen? Ehdotitko edes?

Tietenkin ehdotin. Halusin nähdä.

Mutta he katosivat.

ap

Vierailija
16/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä mussa on vikana?"

Tuo on ainoa virheesi. Etsit vikaa itsestäsi kun sitä ei ole. Siitä syntyi eräänlainen itsensä toteuttava ennustus.

Vierailija
17/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä keskustelin naisten kanssa. Mutta sitten he katosivat.

ap

On huolestuttavaa, jos keskustelusi karkoittaa naiset. Pystyisitkö tekemään kuvakaappauksen näistä ketjuista, jotta pääsisimme pureutumaan syyhyn.

Vierailija
18/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritit saada seuraavat treffit sovituksi ja nainen ei enää vastannut?

En näe tossa muuta syytä kuin että naisella on ollut monta miestä tapailuasteella ja joku toinen on ollut kiinnostavampi.

Valitettavan yleistä nykyään tämä että tapaillaan useampaa samaan aikaan.

Vierailija
19/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kysymällä käyttääkö nainen tinderiä. Jos käyttää niin ghostaa koska sillä ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
20/45 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta treffit sovittu? Tinderin? Siellä usein tulee isoja pettymyksiä, kun näkee ihmisiä livenä, ei vastaa kuvia tai muuten mielikuvaa. Ehkä käynyt siis niin? Kohteliaisuutta naiset vielä vastanneet muutaman kerran treffien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä