Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...

Vierailija
28.03.2021 |

Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.

Kommentit (1063)

541/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo amerikkalaisen rap-kulttuurin ihannointi erityisesti ihmetyttää. Siellähän mustat on tuotu orjiksi ja heitä on kohdeltu huonosti ja kohdellaan edelleen. Eli ymmärrän sen yhteiskuntakriittisyyden täysin. Se on painavaa asiaa.

Mutta sitten jotkut pellet yrittävät siirtää sitä tänne. Tummat on tulleet tänne suomalaisen yhteiskunnan laskuun, heitä on haluttu auttaa. Ja sitten tehdään jotain yhteiskuntakriittistä musaa, jossa syytetään yhteiskuntaa, joka on pelastanut heidät. En voi käsittää tätä.

Kaikkein pelleimpiä on suomalaiset rap-artistit jotka yrittävät tehdä jotain ”tiedostavaa” musaa. Se on jo lähtökohtaisesti täysin epäuskottavaa. Oikeasti myötähäpeän määrää ei voi kuvata.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
542/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio. Perustelu: jos puolenkaan sekunnin verran ehtii kajahtaa jonkin hänen piisinsä introa kun autolla ajelen enkä ehdi kanavaa vaihtaa, olen välittömästi vaaraksi itselleni ja muille liikenteessä.

Lisäksi kaikki tässä ketjussa mainitut. Huomasin, että en siedä suomalaisia artisteja enkä kaipaisi heistä yhtäkään, vaikka menisivät kaikki yleisboikottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 2000-luvun alkupuolella kuuntelemassa CMX:n keikkaa provinssissa ja heillä oli natsilippu taustalla, kuulemma ihan läpällä. En kuunnellut kyseisen bändin musaa enää sen jälkeen.

Vierailija
544/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä Yeboah tai mikä nyt onkaan, omituinen puolestamielensäpahoittaja. Kun ei omat ansiot riitä, pitää julkisuuteen päästä keinolla millä hyvänsä. Ei jatkoon. Ei.

Vartiaisen jenska hönkäilee mukataiteellisesti pelkkää paskaa.

Vierailija
545/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo kun on pankkiirin poika !

Vierailija
546/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-64 kirjoitti:

Meiju Suvas, Marita Taavitsainen, Erika Vikman. Ei varmaan tarvii selittää, miksi? Kaikki Suomen somaliräppärit, joiden lyriikat halventavat naisia..

En minä kyllä ymmärrä mitä pahaa noi kolme ekaa ovat tehneet ja kelle.

Vierailija
547/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomi-räp/hiphop on silkkaa paskaa. Ja jotkutkuntosalit pitää sitä treenimusiikkina, hyi helvetti

Vierailija
548/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkkumaa ja Vesala. Pidin fiksuina, ovat persuja.

Mitä ihmeen fiksua noissa on koskaan ollut. Kaksi tekotaiteellista prinsessaa, jotka pitää itseään jonain kovina rokkareina ja taiteen limyksinä. 😂😂😂

Eiköhän ne vihreitä/kokkareita ole molemmat.

Vierailija
549/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

limyksinä = Ylimyksinä

Vierailija
550/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin R. Kellya teinien ja nuorten naisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön yms. liittyvien juttujen takia. Netflixistä löytyi ainakin aiemmin mielenkiintoinen dokkarisarja aiheesta.

Vierailija
551/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TämäKommentti kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin artistin pitää elää erittäin pyhää elämää, ja jos on tehnyt jotain ikävää toiselle ihmiselle, niin heti boikottiin, vaikka kansa ei tiedä mitä on oikeasti taustalla tapahtunut. Joku voisi suositella minulle semmoisen kristillisen artistin, joka on varmasti harrastanut vain avioliiton ulkopuolista seksiä eikä koskaan syönyt punaista lihaa.

Myönnän että olen Eppu Normaali fani. Mutta takaan, että jos kuulen että yksikin bändin jäsenistä on lapsena laittanut sytytetyn papattimaton roskikseen, rikkonut kaljapullon, viettänyt aikaa ex-vaimonsa kanssa, telakoitunut miehen kanssa saunassa tai seuraa somessa edes yhtä vasemmistoa kannattavaa julkkista, niin laitan heti bändin BOIKOTTIIN. Tai ainakin tämän keskusteluketjun perusteella voi hyvin boikotoida tai jopa kuuluu boikotoida :D

Onko ihan tavallinen elämä sitten "pyhää elämää"? Itse ainakin olen tullut niin pahasti petetyksi että meinasin romahtaa henkisesti. En kerta kaikkiaan kykene kuuntelemaan vaimoaan tai miestään pettäneiden musiikkia ilman, että alkaa inhottaa noiden ihmisten toiminta.

Sitten et paljon musiikkia kuuntele, muusikot sekstailevat kiertueilla joka ilta eri ihmisten kanssa. Ainakin viriilit miesmuusikot silsaisine palleineen.

Vierailija
552/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin Rap musiikkia kun se on niin "PSKAA"!

553/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.Kellyn eräällä videolla hän laulaa naiselle ”baby, baby” ja nainen kiemurtelee lasten vaatteissa pinnasängyssä. Pe*o -vibat vahvasti läsnä.

Tuo kyseinen pinnasängyssä saparoissaan piehtaroinut nainen oli muuten surullisenkuuluisa Karrine Steffans, joka kirjoitti paljon kohua herättäneen kirjan Confessions Of A Video Vixen.

Olen lukenut kirjan ja se on kyllä aikamoista luettavaa. Huumeita, hyväksikäyttöä ja kaikki panee kaikkia. Noin niinkun pähkinänkuoressa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
554/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen mitäs meni ja perseili tosin voiko hänestä edes artisti sanaa käyttää

555/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipäätään suomalaisen musiikin boikotointi johtuu musiikin surkeudesta! Aina, kun menee ulkomaille, niin hermot lepää, kun missään ei kuulu suomalaista musiikkia ja toki onneksi nyt korona on tehnyt tehtävänsä. 

Jos esimerkiksi kotonani käyvä putkimies tekee jotain hämärää vaimonsa selän takana, niin mitä se mun persettä kutittaa? Sama koskee muusikkoja. Ei yhtään kiinnosta. Nekin muusikot, joiden luulet olevan ns kunnon poikia / naisia , luultavasti tekee ihan sairaita asioita mutta ne ei vaan tuu julkisuuteen.  Musiikki on vaan musiikkia. 

Enemmänkin mulla menee kunnioitus sellaisia muusikkoja kohtaan kuten Paula Vesala, jotka avautuu ja rupee rääkyyn siitä, kun enää ei pääse isoille lavoille esiintymään tai joku Elastinen, joka on käyny muiden artistien kimppuun väkivalloin.  Tommoset asiat ärsyttää mua ja kun ei ne taiteilijat nyt muutenkaan tee mitään erikoista musiikkia niin helppo valinta.  Ei se nyt suoraa boikottia tarkota.  Tommosissa asioissa se levy lähtee frisbeenä auton ikkunasta, mutta ei se nyt oo mitään jos joku helvetin peikko pettää pikkuvaimoaan. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

556/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tuo amerikkalaisen rap-kulttuurin ihannointi erityisesti ihmetyttää. Siellähän mustat on tuotu orjiksi ja heitä on kohdeltu huonosti ja kohdellaan edelleen. Eli ymmärrän sen yhteiskuntakriittisyyden täysin. Se on painavaa asiaa.

Mutta sitten jotkut pellet yrittävät siirtää sitä tänne. Tummat on tulleet tänne suomalaisen yhteiskunnan laskuun, heitä on haluttu auttaa. Ja sitten tehdään jotain yhteiskuntakriittistä musaa, jossa syytetään yhteiskuntaa, joka on pelastanut heidät. En voi käsittää tätä.

Kaikkein pelleimpiä on suomalaiset rap-artistit jotka yrittävät tehdä jotain ”tiedostavaa” musaa. Se on jo lähtökohtaisesti täysin epäuskottavaa. Oikeasti myötähäpeän määrää ei voi kuvata.

Sori mutta hiphop on kyllä kulttuurina yleismaailmallinen, ja sitä on laidasta laitaan. Joku pippu suussa jussi paita päällä mökin rannassa voi tehdä omaa räppiä. Sitäpaitsi Suomessahan räp-musiikki on aivan eri lähtökohdista. Suurin osa (väitän) suomalaisista räppäreistä on vasemmistolaisia, kun taas jenkeissä räp-musiikissa korostuvat oikeistolaiset "raha ratkaisee" -arvot.  Yhtä hyvin voisit sanoa, että miksi mustien keksimä rock-musiikki on Suomessa niin suosittua. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
557/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson.

Vierailija
558/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

No ylipäätään suomalaisen musiikin boikotointi johtuu musiikin surkeudesta! Aina, kun menee ulkomaille, niin hermot lepää, kun missään ei kuulu suomalaista musiikkia ja toki onneksi nyt korona on tehnyt tehtävänsä. 

Jos esimerkiksi kotonani käyvä putkimies tekee jotain hämärää vaimonsa selän takana, niin mitä se mun persettä kutittaa? Sama koskee muusikkoja. Ei yhtään kiinnosta. Nekin muusikot, joiden luulet olevan ns kunnon poikia / naisia , luultavasti tekee ihan sairaita asioita mutta ne ei vaan tuu julkisuuteen.  Musiikki on vaan musiikkia. 

Enemmänkin mulla menee kunnioitus sellaisia muusikkoja kohtaan kuten Paula Vesala, jotka avautuu ja rupee rääkyyn siitä, kun enää ei pääse isoille lavoille esiintymään tai joku Elastinen, joka on käyny muiden artistien kimppuun väkivalloin.  Tommoset asiat ärsyttää mua ja kun ei ne taiteilijat nyt muutenkaan tee mitään erikoista musiikkia niin helppo valinta.  Ei se nyt suoraa boikottia tarkota.  Tommosissa asioissa se levy lähtee frisbeenä auton ikkunasta, mutta ei se nyt oo mitään jos joku helvetin peikko pettää pikkuvaimoaan. 

Vesalasta tuli mieleen, että on joitakin artisteja, jotka on keikkojen puutteessa mennyt oikeisiin töihin esim hoitoalalle, siivoamaan ym. Niiden itsetunto kestää olla myös tavis välillä. 35

Vierailija
559/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen.

Vierailija
560/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Sillanpään puolustelijat lukekaa KOKO stoori mitä tää narkomaani on tehnyt ennen kun rupeatte puolustelemaan. Koko äijä on niin sairaan kuvottava. Mm. käytti suonensisäisiä huumeita ja halusivat porukkansa kanssa ottaa kaiken ilon irti aineesta joten narkattuaan keräsivät virtsan ja ruiskuttivat sen peräsuoliinsa. Hyi hitto. Siinäpähän puolustelette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme