"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Michael Jackson. Ei tarvitse varmaan edes selittää.
Teddy & the Tigers - ei jaksa enää millään kuunnella.
Jesse Kaikuranta...kanava kääntyy radiosta heti.
Iskelmä Yö, vaikka edelleen olen sitä mieltä, että Suomen paras levy on Yön Varietee.
En tiedä yhtäkään Pyhimyksen biisiä joten ei ne taida kovin hyviä olla. Miksi tämä läski on joka ohjelmassa kun laulukin kuulostaa ihan tavikselta?
Hyvää musiikkia kuuntelen, on kuka tahansa tekijänä. En välttämättä pidä tai arvosta joitain henkilöinä, mutta pidän silti heidän taiteestaan ja voin sille antaa ns. tunnustusta. Aika paljon jäisi taidetta nauttimatta jos laittaisi boikottiin kaikki joista ei pidä henkilöinä, olisi mielestäni hieman typerää jopa.
Taide on kuin lapsi joka lähetetään maailmalle ja se elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää musiikkia kuuntelen, on kuka tahansa tekijänä. En välttämättä pidä tai arvosta joitain henkilöinä, mutta pidän silti heidän taiteestaan ja voin sille antaa ns. tunnustusta. Aika paljon jäisi taidetta nauttimatta jos laittaisi boikottiin kaikki joista ei pidä henkilöinä, olisi mielestäni hieman typerää jopa.
Olen samaa mieltä ap kanssa ja tähän voi rinnastaa myös kaiken muun itse luomasi asian. Jos perustat vaikka yrityksen se on kuin oma lapsesi mutta sen ehkä ymmärtää vain jos vasten tahtoasi joutuu siitä luopumaan.
Eli jos vaikkapa esim. Adolf Hitler olisi tehnyt sinun makuusi menevää musaa, niin kuuntelisit ihannoiden tuntematta mitään ristiriitaa? Tsi sinua ei haittaa kuunnella jonkun pedofiilin musaa, jos musa on sinun makuusi? Tai jos tykkäämäsi artisti olisi pettänyt sinun kumppansi kanssa, niin silti vaan kyseisen artistin musat soisi kuulokkeissasi?
Kaija Koo, Juha Tapio, Pepe Willberg. Ei vaan pysty kuuntelemaan.
Kaija Koo. Sen nasaalit jollotukset kesi-ikäisten tätien "voimaantumisesta" kun vaappuu lavalle kireissä housuissaan ja halvan näköisissä röyhelöissään. Pahin on se ääni.
t. Keski-ikäinen täti
Samuli Edelmann. Koska vainosi Aku Louhimiestä.
Kaikki "Meillä on unelma" -konsertissa politikoineet muusikot.
Vesala! Ärsyttää se jatkuva marina tulojen tippumisesta koronan takia. Kehtasi vielä sanoa että menettää joka vklp 40000€ kun ei pääse lavoille.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni taas sammuu kuin itsestään kaikki mielenkiinto kuunnella sellaisen artistin musiikkia joka on mennyt julkisesti lausumaan tai tekemään jotakin tarpeeksi typerää. Siitä musiikista ei vain enää nauti ja se tuottaa pikemminkin negatiivisia tuntemuksia, joten jää kuuntelematta ilman sen kummempia tietoisia boikotteja. Siksi artistien olisi mielestäni järkevämpää keskittyä siihen minkä osaavat ja jättää esim. politikointi kokonaan yksityiselämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vesala! Ärsyttää se jatkuva marina tulojen tippumisesta koronan takia. Kehtasi vielä sanoa että menettää joka vklp 40000€ kun ei pääse lavoille.
Kun on päässyt sijoitustoimintaa päätyökseen harjoittavaksi kokoomusartistiksi, niin ei niistä ökytuloista tietysti haluaisi millään luopua edes hetkellisesti.
Feikki-pyhimys mikko etunenässä. Sitten on näitä itsestään liikaa luulevia kotkia kuten Vilkkumaa.
Aiheeseen liittyen huvitti nähdä pääsiäisen kunniaksi myynnissä Apulannan anarkistinen suklaamuna, 1,15€/kpl, valmistusmaa Italia. Nyt kun alkuperäiset fanit ovat mammaiässä, saadaan pikkurahalla jälkikasvullekin anarkian maku suuhun, nom nom.
Pelle Miljoonaa.
Aloin tykätä Pellestä n. 8vuotiaana kun kuulin ensi kertaa 'juokse villi lapsi' serkkuni huudattamana.
Tykkäsin Pellestä sitten vähön yli kolmekymppiseksi, en nyt sillon enää yhtä paljon kuin nuorena mutta kuitenkin. Erehdyin menemään sitten Pellen keikalle yhteen pubiin. Pelle ryhtyi jossain vaiheessa haukkumaan ja nolaamaan minua mikkinsä kautta, olin siinä lavan edessä. Sanoi jotenkin näin "Ja toi mervi tapola vois painua helvettiin" ja tarkltti skis minua. Olin käyttäytynyt ihan asiallisesti. Lähdin surullisin mielin pois. Vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin ilkeä ilman syytä maksavalle fanille, ja minua loukkasi myös se että samalla loukkasi myös mervi tapolaa, jota tuskin edes tunsi milläänlailla.
Ilmeisesti olin liian ruma pellen yleisöön, siinä räkälässä, vaikea uskoa, kun useimmat oli keski-ikäisiä, minä varmaan nuorimmasta päästä kolmikymppisenä ja risat. No, ruma toki olin ja olen edelleen.
Sen jälkeen en ole pystynyt edes Pellen suurimpia hittejä kuuntelemaan, ja kanava kääntyy tai radio menee kiinni missä toi vain määkii. Eli olen boikotoinu sitä nyt about 15 vuotta tai vähän yli.
Jukka Poika. Sen jälkeen kun paljastui pössyttelijäksi. Toinen on Anssi Kela. En vaan jaksa näitä Suomentuhoajia.