"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Käsittääseni kaikilla artisteilla on takana avioero ja monet lähteneet lätkimään uuden kanssa. Avioongelmat eivät ole mikään syy olla kuuntelematta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
No, en boikotoi. Kaikista artisteista tai heidän biiseistään en tykkää, sillä yksinkertaisesti mikä tahansa musiikki ei ole genreä, joka nappaisi, lisäksi laulajat on kaikki yksilöitä, heidän kaikkien omine persoonineen ja valintoineen on mahdotonta miellyttää minua. Ja uskon, että jokainen voi allekirjoittaa tämän.
En vaan jotenkin koe tarpeelliseksi sellaiselle kiukuttelulle, että tömistelen puhisten ulos kaupasta, tai rynkytän nappulaa mankasta, tai puhelimesta, jos ei-mieluisan laulajan, tai bändin biisi pärähtää soimaan, ymmärrän vallan hyvin, että minun mielikseni ei kukaan biisejään soita, ellen siitä erikseen maksa.
Relatkaahan tekin, uhriutuminen ei ole kaunista katseltavaa
Mistä uhriutumisesta sinä oikein soperrat? Kysymyshän on siitä, että mistä artisteista on mennyt maku niin ettei enää kykene kuuntelemaan vaikka musiikki miellyttäisikin. Ei siitä, että kukaan henkilökohtaisesti uhriutuisi.
Santa Cruzin kuuntelemisen lopetin kun tuli näitä outoja juttuja Archie Cruzista, kuinka oli tuhonnut tyttöystävänsä asunnon, vissiin hakannutkin yms. Ihan sama vaikka mun Spotify-striimeistä maksettaisi Santa Cruzille 5 senttiä vuodessa, mutta en halua edes sitä viissenttistä päätyvän moiselle tapaukselle.
No en boikotoi. Jos boikotoisin jonkun musiikkia vain siksi että hän on pettänyt vaimoaan, se olisi vähän sama kuin jos työssäni lukion opettajana antaisin nelosen jollekin oppilaalle siksi, että hän on koulukiusaaja.
Vilkkumaa
Mikkihiiritietokonegatesta lähtien
Maija Vilkkumaa
Kaikesta paistaa itserakkaus ja ääni on kuin variksella.
musiikki on harrastus miksi meidän muiden sitäkin pitäisi tukea. VESALA antoi kasvot teidän minä minä mulle narsistitilelle luuloille. teidän omahyväisyys tuli niin läpi ettei teidän mölinää kukaan osta 2,v. möliskää ja kehukaa toisianne mölinästä paskan ostajia ei OLE
Ismo Leikolan eläinrääkkäys: https://www.is.fi/viihde/art-2000000174788.html
Samasta syystä Teemu Mäki
Näitä en pysty unohtamaan
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
No en boikotoi. Jos boikotoisin jonkun musiikkia vain siksi että hän on pettänyt vaimoaan, se olisi vähän sama kuin jos työssäni lukion opettajana antaisin nelosen jollekin oppilaalle siksi, että hän on koulukiusaaja.
Näin. Boikotoivat av-mammat voisi laittaa boikottiin. Bänniä vihapuheiden edistäjille.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin niitä artisteja joiden tuotannosta En pidä. En oikeastaan ymmärrä miksi esimerkiksi Jari Sillanpään huumesekoiluista tuli joillekkin iso moraalinen ongelma. Hän ei nimittäin ole lähellekään ainoa aineisiin sekaantunut artisti mutta hän oli ensimmäinen jonka kohdalla siitä syntyi näin suuri kohu.
Tavallaan olen samaa mieltä.
Esim. Mike Monroe on myös jäänyt huumeista kiinni, ja silti häntä pidetään kultapoikana. Vaikka on ihan pireissä ollut usein TV:ssä. Täysin maanisena.
Siltsulla oli sitten ehkä ne muut asiat, jotka pilasivat imagon...
🇺🇦🇮🇱
Aki Mannista aion boikotoida, vaikka ei ole artisti. En katso sen ohjelmia, enkä osta mitään tuotteita, mitä mainostetaan ohjelmissa , missä sen on (mainokset, tuotesijoittelu), jos se enää edes pääsee mihinkään ohjelmaan enää.
Sia boikotissa sen takia että tämä Cruealle De'Vill noita-akka vihaa autisteja ja mita joilla on tavallisia poikkeavuuksia.
En poikotoi _kuin naapurin talon vanhaa eläkeläis-rouvaa.Koska ikänsä puolesta olisi saanut rokote,ei ota.lisäksi kulkee maskitta kaupat,pussit,metrot pankit ymm.kontulasta -itikseen.
Vierailija kirjoitti:
Sia boikotissa sen takia että tämä Cruealle De'Vill noita-akka vihaa autisteja ja mita joilla on tavallisia poikkeavuuksia.
Se että henkilö värjää hiuksensa puoliksi mustaksi ja puoliksi valkoiseksi ja käyttää turkista kertoo että on sielultaan paha ja sydämeltään musta.
Elvis Presley. Lapsena ihailin, en enää.
"quote=Vierailija]Käsittääseni kaikilla artisteilla on takana avioero ja monet lähteneet lätkimään uuden kanssa. Avioongelmat eivät ole mikään syy olla kuuntelematta musiikkia. [/quote]"
Tokko kaikilla kuitenkaan.
Ja eroja on monenlaisia.
Kun niistä tekee vielä biisejä, kuinka pettämiseen pitää olla säännöt jne niin...
Annal Abreu, liian täynnä itseään ja arvostelee muita ihmisiä ulkonäön perusteella valikoiden kelle puhuu ja kelle ei.
Mamba, kun syksyllä soi novalla 15 kertaa saman päivän aikana vielä on kesää jäljellä tekee mieli hypätä kaivoon.
Yleensäkin kaikki uudet radiokappaleet ovat musiikillisesti todella köyhiä ja outoja.
Kaffepulla kirjoitti:
Ismo Leikolan eläinrääkkäys: https://www.is.fi/viihde/art-2000000174788.html
Samasta syystä Teemu Mäki
Näitä en pysty unohtamaan
Ymmärrän. Itse ajattelen kuitenkin, että jotainhan sen Teemu Mäenkin pitää elääkseen tehdä.
Sama juttu vapautuvien vankien suhteen. Jos työnantajat eivät anna heille töitä, niin onko sitten hyvä kun eivät tee mitään tai tekevät lisää rikoksia.
Haluaisin boikotoida Olavi Uusivirtaa vasemmistolaisuuden takia mutta musiikkinsa on liian hyvää..