Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko päivä sekaisin tästä kellosiirrosta!

Vierailija
28.03.2021 |

Äääh..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän draamaa taas tähänkin päivään. Koittakaa jaksaa! Jaxuhalit! Kyllä ihmistä koetellaan.

Vierailija
42/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että ihmiset olisi aivan tosissaan näitten juttujensa kanssa. Itse teen vuorotyötä, osan viikosta herään viideltä ja osan kahdeksalta, vapaapäivinä nukun siihen asti kun satun heräämään. Joskus yöunet kestää puoli vuorokautta, joskus neljä tuntia, joskus otan päikkärit 15 min - 2 tuntia jne. En silti ole mitenkään sekaisin ja puolikuollut, pystyn toimimaan aivan normaalisti. Tietenkin ihmisiä on erilaisia mutta vaikea uskoa että se tunnin heitto puolen vuoden välein olisi niiiin hirveää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika hemmettiin ja normaaliaika pysyväksi! On se nyt ihme, että puoli maailmaa siirtää kellojansa kaksi kertaa vuodessa ja kärsii. Sitten kun asiasta keskustellaan, niin kommentit on että: "No mikä siinä nyt niin hirveetä on? Mäkin käyn vuorotöissä:" tai "Pitäs siirtyä kesäaikaan pysyvästi, niin mä ehtisin käydä lenkillä töiden jälkeen valosassa". Siis mitä?!!!! En voi käsittää, eikö oikeasti ole jotain todellisia, vakavia asioita, mitä ihmiset pitäisi määrätä tekemään, sen sijaan, että ne laitetaan vääntämään kellon viisareita kaksi kertaa vuodessa?

Vierailija
44/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, miten joku voi mennä sekaisin kellon siirrosta? Siis kellot ovat teknisiä laitteita, jotka mittaavat aikaa. Ei mun elämä ole muuttunut eikä muutu, vaikka kelloa siirretään tai jos kello pysähtyy. Olkoon pysähtyneenä. Kertokaa, mikä sen teidän sekaisinmenon aiheuttaa? 

Menettekö sekaisin myös jos käytte Ruotsissa? Siellä eri aika. Siis Ruotsin risteilyllä olette aivan holtittomassa tilassa, koska Ruotsissa kello 12 ja Suomessa 13? 

Sori mut me käydään töissä.

Vierailija
45/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut syksyllä edes siirtää.

Nyt on taas oikeassa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän