Koko päivä sekaisin tästä kellosiirrosta!
Kommentit (45)
Nyt olisi ruoka-aika, mutta vasta joinkin päiväkihvit.
Niin mullakin. Heräsin liian aikaisin ja väsyttää jo.
Miten se sun päivän sekoittaa? Katselet kelloa koko ajan, ja mietit mitä se eilen oli tähän aikaan? Mikset vain unohda että sitä on siirretty?
Meneekö elämäs raiteiltaan aina jos heräät aamulla tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin työpäivinä?
En katsele kelloa, vaan tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sun päivän sekoittaa? Katselet kelloa koko ajan, ja mietit mitä se eilen oli tähän aikaan? Mikset vain unohda että sitä on siirretty?
Ei onnistu nykymaailmassa jossa kaikki on aikataulutettu kellon mukaan.
Heräsin kuin eilenkin. Päivän mittaan vaikuttaa.
Ok valoisuus lisääntyy. Onneksi aamulla on pimeää.
Suosittelen, että syksyllä kun on edessä sama koettelemus, niin et katso kelloa kertaakaan koko päivänä. Ehkä se helpottaa.
Mä en edes huomannut että ne on käännetty ennen kuin täältä luin.
No tulihan tämäkin kellohullu tänne palstalle. Onhan se todella kauheaa kun aurinko ei olekaan zeniitissä klo 12 - kriisiapua ja lääkkeitä tarvitaan!
Mä en käsitä, miten joku voi mennä sekaisin kellon siirrosta? Siis kellot ovat teknisiä laitteita, jotka mittaavat aikaa. Ei mun elämä ole muuttunut eikä muutu, vaikka kelloa siirretään tai jos kello pysähtyy. Olkoon pysähtyneenä. Kertokaa, mikä sen teidän sekaisinmenon aiheuttaa?
Menettekö sekaisin myös jos käytte Ruotsissa? Siellä eri aika. Siis Ruotsin risteilyllä olette aivan holtittomassa tilassa, koska Ruotsissa kello 12 ja Suomessa 13?
Ei mitään ongelmaa.Siirsin kellon vasempaan ranteeseen ja sitten taas oikeaan kun on talviaika.
Kyllä mä yritän elää talviajan rytmissä kesälläkin mutta se on silleen vaikeaa, että olen sitten joka paikasta tunnin myöhässä.
No: aamulla herää normaalisti. Aamupala onkin tuntia myöhemmin jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu nykymaailmassa jossa kaikki on aikataulutettu kellon mukaan.
Pystytkö lainkaan nukkumaan yöaikaan kellon vahtaamiselta? No, sitä minäkin ...
Mä en edes tiennyt että kelloja siirreltiin jälleen.
Talviaika sais tulla pysyväksi.