Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkää ihmiset rohkeasti LIdliin.

Vierailija
28.03.2021 |

Hyvää ruokaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteellä ei tuotteita silloin kun olen ostoksilla. Myös leivät hyllytetään vasta klo 10. Toisaalta tarjoustuotteet loppuneet jo klo 10 joten en jaksa väijyä kaupassa tuntia, odotellen, että saan tuotteet, joita menin sinne ostamaan.

Vierailija
22/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin, jos kauppa olisi turvallinen. Venäjää puhuvat raksamiehet ilman maskeja eivät herätä luottamusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähes päivittäin. Vuodessa voittamallani 4000 eurolla teen jotain hauskaa.

Vierailija
24/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ihan mielelläni muissa kaupoissa, kun ei tarvitse jatkuvasti katsella Kelan ja sossulan väkeä, nistejä ja alkkiksia sekä et nistä menoa. Nämä muodostavat Lidlin asiakaskunnasta jopa yli 90 %.

Turun seudulla on paljon lidlejä ja joissakin on juurikin tuota porukkaa ja joissakin on ihan sitten toisen pään porukkaa. Paljon vaikuttaa mikä asuinalue on lähellä. Skanssin lidlissä on aika ulkomaalaistaustaista porukkaa. En käy. Turun keskusta samoin sekä Itäharju.

Vierailija
25/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy muissa kuin niissä Lidleissä, joissa on (aina käytössä olevat) itsepalvelukassat, koska Lidlissä käy paljon maskittomia peräänkiilaajia kuten raksamiehiä. Ajoitan käyntini aamukahdeksaan, raksamiesten kahvitauko vasta ysiltä.

Vierailija
26/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä yleistyksä. Lidlit ovat hyvin erilaisia. Kaikki eivät ole ahtaita, kaikissa ei tavarat lopu ja kaikissa ei ole nääkkereitä.

Vierailija
27/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ihan mielelläni muissa kaupoissa, kun ei tarvitse jatkuvasti katsella Kelan ja sossulan väkeä, nistejä ja alkkiksia sekä et nistä menoa. Nämä muodostavat Lidlin asiakaskunnasta jopa yli 90 %.

Tämä riippunee sijainnista. Meidän Lidl sijaitsee automatkan päässä keskustasta ja köyhien alueista.

Vierailija
28/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Yksi kysymys. Miksi?

Meinaan kun muualta saa parempaa tavallista aa halvemmalla ja monipuolisemman valikoiman. Mikä vetäisi epäsiistiin ahtaaseen ja ankeaan kauppaan kun joutuisin kuitenkin hakemaan puuttuvat perustarvikkeet muualta. Eli en käy enkä mene.

Joskus yrittänyt käydä jonkun tarjouksen perässä. Useimmin niitä tarjouksia ei ole eli silkkaa kusetusta. Kovin montaa kertaa ei asiakas halua tulla kusetetukdi.

Tämä jälkimmäinen on niin totta. Olen kaksi kertaa valittanut asiakaspalveluun, ja saanut niin ylimielisen vastauksen, että se oli siinä.

Vierailija
29/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamulla menen.

Vierailija
30/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ihan mielelläni muissa kaupoissa, kun ei tarvitse jatkuvasti katsella Kelan ja sossulan väkeä, nistejä ja alkkiksia sekä et nistä menoa. Nämä muodostavat Lidlin asiakaskunnasta jopa yli 90 %.[/quote

Jaa, olen lääkäri ja käyn siellä. Olen toki muutenkin tottunut kaikenlaisiin ihmisiin että ei haittaa tuo minua. Rahoistani olen tarkka. Muutamia erikoistuotteita ei sieltä toki saa mutta noukin lähikaupasta.

Vierailija
31/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on köyhien,narkkien ja ma mujen kauppa

Niin on! Mutta muitakin käy siellä, mm. minä ja mieheni (vuositulot yhteensä yli 300 keur). Ostokokemus ei ole järin miellyttävä mutta säästöä syntyy erittäin paljon.

Vierailija
32/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt ja toista kertaa ei tarvitse mennä.

Vierailija
33/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittava maski pakon, niin alan käydä. Nyt koronatauko juuri sen ahtauden ja monien maskitomien vuoksi.

Vierailija
34/34 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan on normi ote kansasta.. älä pelkää, sillä tällä verotuksella, pian sinäkin kuulut samaan joukkoon..