Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero koska mies ei saa riittävästi huomiota?

Vierailija
28.03.2021 |

Se tavallinen tarina: oltiin pitkään yhdessä, mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. No kävikin niin että vauva nukkui todella huonosti ja yöheräämiset uuvutti minut täysin. En ole vieläkään niistä toipunut vaan olen edelleen todella väsynyt vaikka lapsi on jo kolme. Mies ei ole juurikaan halunnut hoitaa lasta varsinkaan vauvana, minun aika menee päiväkotikuljetuksiin, töihin, kotitöihin, ruoanlaittoon ja lapsesta huolehtimiseen, vapaa-aikaa ei esim harrastuksiin jää yhtään. Mieskin kyllä tekee töitä ja kotitöitä kuten minäkin mutta hänellä on vapaa-aikaa paljon enemmän ja ehtii harrastaakin.

Mies haluaa nyt erota koska hän ei saa minulta huomiota. Sanoo että ei ole vuosiin saanut. Eikä halua olla sellaisessa parisuhteessa jossa ei saa huomiota. No ymmärrän tämän. Mutta kun ei minulla ole aikaa antaa niin paljon huomiota, olen koko ajan kiinni omissa töissäni, lapsessa ja kotitöissä. Se ei miehelle kelpaa että annan huomiota samalla kun täytän tiskikonetta. Kaadun iltaisin väsyneenä sänkyyn kun olen saanut kaiken tehtyä ja nukahdan heti, en jaksa iltamyöhällä enää valvoa huomioimassa miestä kun olen niin väsynyt ja aamulla aina aikainen herätys.

Olen pettynyt ja katkera että mies aikoo tästä nyt lähteä huomion vähyyden takia. Tein parhaani sen minkä jaksoin. Ahdistaa. Ei sitten kai perheellä ollutkaan väliä :( . Miten tästä selviää?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhalit.

Vierailija
2/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen mies. Anna miehen mennä hakemaan sitä huomiotaan muilta naisilta. Tulee vielä kylmää kyytiä hänelle, mutta se ei ole sinun ongelmasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo toinen. Tämä on vain tekosyy jota käyttää että saisit huonon omatunnon.

Vierailija
4/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellinen mies. Anna miehen mennä hakemaan sitä huomiotaan muilta naisilta. Tulee vielä kylmää kyytiä hänelle, mutta se ei ole sinun ongelmasi.

Olisitko itse parisuhteessa, jossa ainoa tehtäväsi on käydä töissä ja kantaa kotiin rahaa? 

Vierailija
5/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut vai ei saanut tilaisuutta?

Vierailija
6/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on jo löytänyt sen uuden huomioijan.

Vierailija
7/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on jo toinen. Tämä on vain tekosyy jota käyttää että saisit huonon omatunnon.

Vaikka tämä naisten ikuisuusdefenssi olisikin totta, niin ihan on aloittaja itse sen sinne toisen naisen sänkyyn ajanut 

Vierailija
8/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne laiminlyödyksi tuntevat naisetkin lähtevät. 

Vierailija
9/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että miehesi on jo löytänyt sen uuden huomioijan.

Tätä te jaksatte käyttää defenssinänne, onhan se helpompaa kuin katsoa itse sinne peiliin 

Vierailija
10/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse parisuhteessa, jossa ainoa tehtäväsi on käydä töissä ja kantaa kotiin rahaa? 

Auttaisiko pysymään suhteessa, jos tehtäviäsi olisikim käydä töissä, kantaa kotiin rahaa, tehdä kotityöt ja hoitaa yksin yhteinen lapsi?

Vierailija
11/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroviikkot vaan käyttöön ja saat antaa huomiota viimein itsellesi.

Vierailija
12/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: mies äänestää persuja?

Vierailija
13/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko pysymään suhteessa, jos tehtäviäsi olisikim käydä töissä, kantaa kotiin rahaa, tehdä kotityöt ja hoitaa yksin yhteinen lapsi?

Luepa se aloitus uudelleen 

Vierailija
14/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoroviikkot vaan käyttöön ja saat antaa huomiota viimein itsellesi.

Enpä muista lapsen syntymän jälkeen yhtään kertaa että olisin ehtinyt tai väsymykseltä jaksanut antaa jotain huomiota itselleni. Mies on asiasta eri mieltä tosin, hänen mielestään huomioin itseäni koko ajan mutta häntä en yhtään. Ap

Vierailija
15/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole pelkkää lastenhoitoa, kun sellasia perheeseen tulee. Mikään suhde ei kestä, että parilla ei ole keskinäistä läheisyyttä eikä säännöllistä seksiä. Lähtisin naisenkin kävelee tuollasesta suhteesta. Olen vastuullinen ja hoitaisin kaikesta osani, että puolisoni ei uuvu taakan alle. Myös rahallisesti.

Vierailija
16/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet ja oletko sanonut nämä asiat hänelle? Mitä hän sanoi syyksi siihen että yhteisen lapsen saaminen ei sitten saanutkaan häntä lapsesta huolehtimaan? Entä oletteko käynyt jo pariterapiassa?

Tee vaikka Excel ajankäytöstäsi johon on laskettu 9 tunnin yöunet ja omaa aikaa sinulle yhtä paljon kun miehelle, se selventänee miehelle että vuorokaudessa ei ole 28 tuntia jotka jo nyt tarvitsisit ennen kuin miehen huomioiminen edes pääsee Exceliin.

Voi tosin olla että ei kiinnosta. Jos eroatte, eroatte siksi että mies ei kyennyt ottamaan vastuuta koko perheensä hyvinvoinnista vaan jäi kaivelemaan omaa napaansa.

Vierailija
17/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoostaa nainen saa vaatii huomiota mieheltä! Koitetaan muistaa se. :) Mies ei saa vaatii huomiota, koska miehil ei oo tunteita. Jo on kumma, ku vieläki jotkut jaksaa ruikuttaa, et miehil olis tunteet ja oikeus saada huomiota…

Vierailija
18/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: mies äänestää persuja?

Hae apua tohon persupsykoosiisi. 

Vierailija
19/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa se vika on, ei miehessä. Parempi vaan että mies etsii itsellensä paremman kumppanin joka huomioi.

Vierailija
20/159 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä naisten ikuisuusdefenssi olisikin totta, niin ihan on aloittaja itse sen sinne toisen naisen sänkyyn ajanut 

Mitä minun olisi sinun mielestä pitänyt sitten tehdä toisin ja millä ajalla ja energialla?

Ehkä jättää lapsi huolehtimatta ja huomioida vain miestä...?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan