Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Inhottaako vonkaava avo/aviomies sinua?

Vierailija
28.03.2021 |

Suurin syy miksi en halua parisuhdetta, on seksin vonkaus. Sietämätöntä.
Miten sulla?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vonkaa. Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

mies

Kannattaa etsiä pysyvä uusi ruokintapaikka.

Ei kaikki tykkää syödä aina samassa ravintolassa, varsinkin jos ruoka maistuu aina samalta, ja on tarjoiltu samalta tylsältä lautaselta. 

Ei kannata palata tylsäksi ja huonoksi todettuun ravintolaan. Ikinä.

Vierailija
42/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On peiliin katsomisen paikka, jos miehen pitää vongata seksiä.

Täällä on monta kertaa miehet tehneet selväksi, että seksiä haluava nainen on epähaluttava ja että suhteessa naisen tulee kieltäytyä seksistä ja vain hyvin harvoin suostua. Jos nyt sitä toteutetaan että teidän on hyvä olla, niin älkää valittako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ei. Tässä vaan menee helposti sekaisin vonkaaminen ja viettely. Sellainen söpö kosiskelu ja romantiikka mikä kliseisesti sanottuna alkaa jo aamulla on eri asia, kuin että mies pörähtää muna pystyssä yhtäkkiä täysin odottamatta kun itse yritän hetken rentoutua.

En minäkään sellaisesta innostu. Tilannetajua pitää olla. Miehenkin pitää tajuta, että jos olen aivan poikki päivän askareista ja vihdoin saan hetken istahtaa niin ei heti käy kimppuun.

Mieshän voi myös itse hoitaa jonkun homman niin nainen saa sinä aikana rentoutua.

Vierailija
44/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin ei. Tässä vaan menee helposti sekaisin vonkaaminen ja viettely. Sellainen söpö kosiskelu ja romantiikka mikä kliseisesti sanottuna alkaa jo aamulla on eri asia, kuin että mies pörähtää muna pystyssä yhtäkkiä täysin odottamatta kun itse yritän hetken rentoutua.

En minäkään sellaisesta innostu. Tilannetajua pitää olla. Miehenkin pitää tajuta, että jos olen aivan poikki päivän askareista ja vihdoin saan hetken istahtaa niin ei heti käy kimppuun.

Mieshän voi myös itse hoitaa jonkun homman niin nainen saa sinä aikana rentoutua.

Puhut eri asiasta.

Vonkaaminen on sitä, ettei anna toisen nukkua/olla rauhassa eikä usko ensimmäistä ei sanaa.

Painostaminen seksiin on astetta vakavampaa. Uhkaillaan erolla ja pettämisellä. Kiristetään henkisellä väkivallalla seksiin. Jos et suostu, alkaa riita tai mököttäminen tms.

Näitä molempia on ollut suhteissani, kaikissa.

Vierailija
45/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se vonkaus, ei itse seksi. Oikea mies saa sinut haluamaan ilman vonksusta. Viettelyllä.

Nimenomaan! Pieniä vihjeitä ( ei sanallisia ) pitkin päivää, kosketusta, suukkoja, hellyyttä.

Miehet eivät tajua, että tuo on esileikin esileikkiä, se jos mikä herättää halun. Ei vonkaaminen ja painostaminen.

Vierailija
46/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa ei tietenkään inhottanut, nyt inhottaa kun en pidä häntä enää haluttavana. Eroon tämä jotaa koska en pysty muuttamaan käsitystäni hänestä enää.

Vierailija
47/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri asiasta.

Vonkaaminen on sitä, ettei anna toisen nukkua/olla rauhassa eikä usko ensimmäistä ei sanaa.

Painostaminen seksiin on astetta vakavampaa. Uhkaillaan erolla ja pettämisellä. Kiristetään henkisellä väkivallalla seksiin. Jos et suostu, alkaa riita tai mököttäminen tms.

Kaikissa suhteissasi. Missähän mahtaa olla vika.

Vierailija
48/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri asiasta.

Vika on miehissä! Suurin osa miehistä ovat aivan liian yli seksuaalista. Naisilla on muutakin tekemistä, kun heilutella peittoa. Tai passata teitä.

Vierailija
49/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri asiasta.

Miehissä. Minussa myös, kun valitsin paskat miehet rakastumisen perusteella. Vaikea mennä suhteeseen jos mies ei miellytä.

Viimeisin pystyi kiristämään, kun tiesi etten lasten takia halua erota. No halusin lopulta, tuli mitta täyteen.

Vierailija
50/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen haluaa enemmän, kun toinen. Syntyy vonkaamista., joka on painostamista. Se ei johda aitoon haluamisen. Tuo vonkaaminen on minulle yksi syy laittaa mies vaihtoon!

Joo, vähemmän (tai ei lainkaan) haluavan ehdoilla pitää elää. Voi myös lopettaa molempien seksielämän omalla päätöksellä, koska ei vain enää huvita.

Voi tietenkin lopettaa molempien seksielämän omalla päätöksellä. Mutta silloin täytyy se päätös selkeästi ilmoittaa toiselle.

"Minä olen nyt tästä päivästä lähtien päättänyt, ettei parisuhteessamme tule olemaan seksiä. Mitä teemme, haluatko jatkaa yhteiselämää siitä huolimatta? Vai tuntuuuko paremmalta ratkaisulta, että eroamme. Vai haetko seksin muualta? Sekin tietenkin, yksipuolisesta päätöksestäni johtuen, sopii minulle erittäin hyvin".

Tämähän kävisi minulle erittäin hyvin ja olisi rehellinen tapa hoitaa asia. Mutta aika harvassa taitavat olla ne naiset, jotka antaisivat miehensä juosta vieraissa seksin perässä.

t. mies 37, seksiä viimeksi marraskuussa 2020, koska vaimoa "ei vain kiinnosta"

Vierailija
51/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut tästä syystä avioeroa. Alleviivaan myös sitä, että mikään ei ole oikeasti rasittavampaa kuin se että olet hoitanut kuntoon koko päivän perheen ja lasten asioita synttärilahjoista harrastusvarusteisiin, lasten koulun teemapäivän varustuksesta opettajan viesteihin, virpomavitsojen askartelutarvikkeet ja lasten asuissa auttaminen, kaikille tevrveeliset hyvät välipalat ja lämpimät ruuat, kodin perusjärjestyksen ylläpito ja pyykkien lajittelu ja ripustus, siihen päälle omat työt etänä ja asiakkaille vastaaminen.

Kun ilta koittaa tältä rumbalta ja lapset nukkuu, ei mielessä todellakaan ole mikään pikkuhousut märkinä seksin odotus vaan hetki rauhaa takkatulen ääressä. Siinä vieressä muna pystyssä heiluva mies on oikeasti vaan siinä tilanteessa helvetillinen rasite, hän on tehnyt päivän tärkeänä etätöitä, käynyt ehkä lenkillä ja nyt on valmis peripuuhiin. Voi helvetti sanon minä. Olisi purkanut tuon energiansa vaikka niiden virpomavitsojen askarteluun, tuntuu kuin lasten lisäksi talossa olisi yksi iso teini tarpeineen, jonka läsnäolo vain ahdistaa.

Kumman tuloilla kämppää (takkatuli) on maksettu?

Vierailija
52/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On peiliin katsomisen paikka, jos miehen pitää vongata seksiä.

Täällä on monta kertaa miehet tehneet selväksi, että seksiä haluava nainen on epähaluttava ja että suhteessa naisen tulee kieltäytyä seksistä ja vain hyvin harvoin suostua. Jos nyt sitä toteutetaan että teidän on hyvä olla, niin älkää valittako.

Puhuisitko itsestäasi tai omasta miehestäsi kiitos!

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
53/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanilla tulee sen verran olla tilannetajua, että tietää milloin on aika seksille ja milloin ei. Jos näkee, että kumppani on vaikkapa todella väsynyt tai kipeä niin silloin ei ole aika seksille. Eksä esim. vinkui seksiä silloin kuin kamppailin migreenin tai vatsakramppien kourissa. Yksi syy miksi on nimenomaan ex. 

Vierailija
54/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että mieheni painosti mua seksiin. Mä olen opiskelemassa ja uudelleen kouluttautumassa ja mies on ainoa joka tienaa. Mulla oli sitten opiskelustressin vuoksi sellainen 7-8 kuukauden tauko kun ei haluttanut ja mies sanoi että hän ei enää anna rahaa muuta kuin pakollisiin menoihin, jos eletään kuten sisarukset. Niinpä mulla on nyt paha mieli ja velvollisuudesta yritän antaa kerran kuussa vähintään.

Vierailija
55/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää vonkaa . Heittää vaan sen muijan siihen punkalle ja astuu . Kyllä se siinä sen muodollisen alkuvinkunan jälkeen ittekin sitten innostuu . 

Vierailija
56/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin että mieheni painosti mua seksiin. Mä olen opiskelemassa ja uudelleen kouluttautumassa ja mies on ainoa joka tienaa. Mulla oli sitten opiskelustressin vuoksi sellainen 7-8 kuukauden tauko kun ei haluttanut ja mies sanoi että hän ei enää anna rahaa muuta kuin pakollisiin menoihin, jos eletään kuten sisarukset. Niinpä mulla on nyt paha mieli ja velvollisuudesta yritän antaa kerran kuussa vähintään.

Ei sun tarvitse antaa jos et halua. Pidä puolesi!

Vierailija
57/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse antaa jos et halua. Pidä puolesi!

Miehen ei myöskään tarvitse antaa sitä rahaa, jos ei halua. Mitäs nyt sitten tehdään?

Vierailija
58/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pilasi kyselyn. Otsikossa kysytään ärsyttääkö vonkaa, mutta sitten johtaa harhaan, eli selittää että suurin syy miksi ei halua uuteen parisuhteeseen on seksi. Siis kumpaan tässä vastataan? Ei menis yliopistossa läpi tämmöinen kysely, jonka voi tulkita monella tavalla.

Vierailija
59/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pilasi kyselyn. Otsikossa kysytään ärsyttääkö vonkaa, mutta sitten johtaa harhaan, eli selittää että suurin syy miksi ei halua uuteen parisuhteeseen on seksi. Siis kumpaan tässä vastataan? Ei menis yliopistossa läpi tämmöinen kysely, jonka voi tulkita monella tavalla.

Niin. Kysyn niiltä jotka ovat tällä hetkellä suhteessa ja myös jos on menneisyydessä kokenut tällaista. Että ärsyttääkö vonkaava mies?

Minulla ollut pitkiä suhteita ainoastaan, lähes kaikki kivoja ja ihania miehiä, todella kivoja, jotka pilasi koko homman vonkaamalla. Ja sitten yksi hullu kiristäjä.

Itse en enää halua parisuhdetta, jos seuraavastakin miehestä paljastuu tuollainen vonkaaja-painostaja. Täällä kun on lapsia talossa niin voisi olla pikkuisen ahdistava ilmapiiri jne...

Ei mulla ole miehiä vastaan yhtään mitään, kunhan ei tarvitse asua sellaisen kanssa.

Vierailija
60/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä tykkään, että mies sanoo suoraan, jos haluaa p!££¥@. Ei mitään vihjailuja. Ja suoraan asiaan kiitos. Inhoan esileikkejä. Onneksi oma mies tietää ja osaa.