Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Inhottaako vonkaava avo/aviomies sinua?

Vierailija
28.03.2021 |

Suurin syy miksi en halua parisuhdetta, on seksin vonkaus. Sietämätöntä.
Miten sulla?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silloin tarvitse miehen tai naisen vonkata, haluaa myös itse.

Jos rakastaa kumppania.

Rakkauden puuttumisen huomaa siitä, että haluaminen muuttuu vonkaamiseksi ja kumppani ärsyttää. Niin seksin suhteen kuin muutenkin.

Tiedätkö, kun aina ei vaan jaksa. Haluaisi mieluummin nukkua, katsoa sarjaa/elokuvaa/syödä suklaata/lukea/olla rauhassa. Mutta se toinen on toista mieltä.

Tämä sama ongelma ollut nuoruuden ensimmäisestä seurustelusta lähtien. Olin jo 20 vuotiaana valmis vanhaksi piiaksi, ärsytti ja rasitti niin paljon.

Alkuhuuman loputtua tilanne on aina sama. En elä tätä elämää miestä varten, vaan itseäni.

Juuri näin! Perhe-elämän keskellä sitä puutetta voi olla myös juuri sitä omaa aikaa kohtaan, eli on yksinkertaisesti mieletön pakottava halu saada olla hetken aikaa teekupin kanssa sohvalla ja katsoa sitä ihanaa sarjaa! Tai lukea, kuunnella äänikirjaa, saunoa kaikessa rauhassa. Puutetta on paljon, ja sitä pitää saada tyydytettyä myös paljon muulla kuin seksillä. Ihmisen on vain pakko saada sitä omaa tilaa ja tekemistä, eikä sännätä lastenhoidosta suoraan sänkypuuhiin varsinkin jos mielessä on koko päivän ollut että ihanaa illalla saan lukea kirjaa ja syödä sen suklaan tai käydä kunnon lenkillä ja pestä hiukset uudella shampoolla. Samalla lailla parisuhteeseen panostamista on myös sallia kumppanille ne oman nautinnon ja rauhan hetket.

Vierailija
22/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! :D Jos mies joutuu vonkaamaa, nii syy on sillo naisessa. Ja jos se vonkaaminen ärsyttää, nii sit pitää kattoo peiliin tai erota. Ei tuo oo mitää rakettitiedettä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttää! Miehet eivät edes jaksa tehdä mitään sen eteen että pääsisivät housujen sisään. Hierontaa, imurointia ilman käskemistä, aamupala sänkyyn...siinä ideoita miten naisen voisi saada innostumaan.

Mutta ei, tullaan just kesken sarjan katselun ehdottelemaan ja sitten kiukutellaan kun ei just nyt viitsi.

Vierailija
24/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On peiliin katsomisen paikka, jos miehen pitää vongata seksiä.

Niin, miehellä.

Ihan sama ja yhtä paha kummin vain. Nyt otsikossa puhuttiin miehen vonkauksesta.

Jos seksi tuntuu vonkaukselta niin joku on pielessä.

Rakkaus ja seksi on yksi hienoimmista ja voimaa antavimmista asioista suhteessa.

Kun se kääntyy niin, että se vie voimaa enemmän kuin antaa kannattaa molempien katsoa peiliin. Ja tehdä asialle jotain.

Ei syyttäen vaan niin, että miten tilanteen saisi muuttumaan.

Tai saako, olisiko aika erota.

Siihen tyytymättömyyteen ja ärsytykseen ei kannta pitkäksi aikaa jäädä koska se pikkuhiljaa myrkyttää myös muut hyvät asiat suhteessa.

Vierailija
25/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa kumppania.

Rakkauden puuttumisen huomaa siitä, että haluaminen muuttuu vonkaamiseksi ja kumppani ärsyttää. Niin seksin suhteen kuin muutenkin.

Tiedätkö, kun aina ei vaan jaksa. Haluaisi mieluummin nukkua, katsoa sarjaa/elokuvaa/syödä suklaata/lukea/olla rauhassa. Mutta se toinen on toista mieltä.

Tämä sama ongelma ollut nuoruuden ensimmäisestä seurustelusta lähtien. Olin jo 20 vuotiaana valmis vanhaksi piiaksi, ärsytti ja rasitti niin paljon.

Alkuhuuman loputtua tilanne on aina sama. En elä tätä elämää miestä varten, vaan itseäni.

Jos tunnistat tuon noin selkeästi, niin miksi elät parisuhteessa? Miksi roikotat miestä siinä mukana. Onko kuitenkin helpompaa kun on kaksi jakamassa kuluja ja parisuhteen status on hienompi kuin "vanhanpiian"?

Miksi et elä itseäsi varten itsenäisenä?

Jos noin rasittaa.

Kuka sanoi että elän parisuhteessa? En elä. En tule koskaan elämään.

Muistelen vain aiempia kokemuksia. Ja sanoisin kaikille miehille vinkiksi, pahin seksintappaja on säälittävän koiranpentumaisesti vinkua ja vongata seksiä. Pieni ylpeys ja vaikeasti tavoiteltavuus on miehekkäämpää.

Sekä tietenkin vahva keskustelu- ja tunneyhteys, 100% luottamus, romantiikka ja arjessa huomioiminen ja auttaminen. Ole läsnä!

Vierailija
26/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa kumppania.

Jos tunnistat tuon noin selkeästi, niin miksi elät parisuhteessa? Miksi roikotat miestä siinä mukana. Onko kuitenkin helpompaa kun on kaksi jakamassa kuluja ja parisuhteen status on hienompi kuin "vanhanpiian"?

Jos noin rasittaa.

Muistelen vain aiempia kokemuksia. Ja sanoisin kaikille miehille vinkiksi, pahin seksintappaja on säälittävän koiranpentumaisesti vinkua ja vongata seksiä. Pieni ylpeys ja vaikeasti tavoiteltavuus on miehekkäämpää.

Sekä tietenkin vahva keskustelu- ja tunneyhteys, 100% luottamus, romantiikka ja arjessa huomioiminen ja auttaminen. Ole läsnä!

No nyt aika täydellinen voimaantuminen tapahtunut.

Ole läsnä!

Vierailija
27/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa enemmän, kun toinen. Syntyy vonkaamista., joka on painostamista. Se ei johda aitoon haluamisen. Tuo vonkaaminen on minulle yksi syy laittaa mies vaihtoon!

Vierailija
28/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen haluaa enemmän, kun toinen. Syntyy vonkaamista., joka on painostamista. Se ei johda aitoon haluamisen. Tuo vonkaaminen on minulle yksi syy laittaa mies vaihtoon!

Joo, vähemmän (tai ei lainkaan) haluavan ehdoilla pitää elää. Voi myös lopettaa molempien seksielämän omalla päätöksellä, koska ei vain enää huvita.

Vierailija
29/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistinen aloitus, eli stereotypia siitä, että mies vonkaa ja nainen antaa.

-60-luvun ajattelua, meillä nainenkin vonkaa, nykynainen kun voi olla vapautunut seksuaalisuutensa suhteen.

Niimpä, vonkaiskin :D Siksi vastasin ei.

Ihana mies, hyvä parisuhde, mutta kaipaan seksiä, joka harvenee kuukausi kuukaudelta ja tällä hetkellä näyttää väli pidemmältä kuin koskaan tähän mennessä. Siitä huolimatta mieheni halaa ja pussaa itse minua useammin, joten en ole pilannut lisääntyvää läheisyyttä enää vonkaamisella, koska torjunta alkaa tuntumaan aika pahalta jo. Miksi antaisin toisen torjumisen vaikuttaa omaan kuvaani ja lakkaisin pitämästä siksi itsestäni huolta, ettei toinen halua minua. Nautin edelleen itse vartalostani, treenaan ja nautin siitä läheisyydestä ne,mitä meillä muutoin on - siitä huolimatta en lakkaa toivomasta, että puolisoni vielä joskus haluaisi seksiä kanssani.Surullista, mutta sitä se on - odottaminen, kun toinen tekee parisuhteessa päätöksen siitä, ettei seksiä harrasteta. Mistä muualta sitä suhteeseensa sitoutunut pyytää kuin kumppanilta, ketä rakastaa ja haluaa häntä pitää hyvänä. Seksi oman rakkaan kanssa on vain parempaa kuin vain pelkkä paneminen ilman tunteita,sitä voin tehdä itsekin ja aika helposti, ilman säätöjä, ja nopeaa.

Vierailija
30/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa kumppania.

Jos noin rasittaa.

Ylpeys ja vaikeastitavoiteltavuus? Ja samaan aikaan nuo luettelemasi muut asiat nyt vaan minun korvissani tuntuu ristiriitaisilta.

Ole läsnä ja samalla ylpeä ja vaikeasti tavoiteltava, vaikea yhtälö niin miehelle kuin naisellekin.

Mielestäni jos nämä lopussa mainitsemasi asiat toimivat kummankaan ei silloin tarvitse olla ylpeä tai vaikeasti tavoiteltava. Eikä kumppani silloin tunnu säälittävältä koiranpennulta. Eikä kummankaan tarvitse vonkata.

Sinällään nämä lopussa mainitsemasi asiat ovat ihan oikeita. Tietenkin täytyy huomata, ettpitkässä suhteessa joutuu joskus joustamaan ja olemaan armollinen. Joskus vaan on väsynyt, ei jaksa olla läsnä ja keskustella yhdessäoloajasta 100 %:lla.

Mutta yhteys toiseen silti pitää säilyä, se on tärkeää.

Vierailija
31/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa kumppania.

Jos noin rasittaa.

No nyt aika täydellinen voimaantuminen tapahtunut.

Ole läsnä!

Kaikki nuo puuttuivat viimeisimmästä suhteesta. Mies ei halunnut puhua mistään, ei tehnyt mitään kotitöitä, salaili asioita ja oli epäluotettava, kotona olin yksinäisempi miehen kanssa kuin yksin, koska mies ei ollut läsnä.

Silti mies katsoi oikeudekseen seksillä kiristämisen ja painostamisen. Vielä pahempaa kuin normaali vonkaus.

Ihanaa olla onnellinen yksin.

Vierailija
32/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vonkaa. Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

mies

Vierailija
33/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut tästä syystä avioeroa. Alleviivaan myös sitä, että mikään ei ole oikeasti rasittavampaa kuin se että olet hoitanut kuntoon koko päivän perheen ja lasten asioita synttärilahjoista harrastusvarusteisiin, lasten koulun teemapäivän varustuksesta opettajan viesteihin, virpomavitsojen askartelutarvikkeet ja lasten asuissa auttaminen, kaikille tevrveeliset hyvät välipalat ja lämpimät ruuat, kodin perusjärjestyksen ylläpito ja pyykkien lajittelu ja ripustus, siihen päälle omat työt etänä ja asiakkaille vastaaminen.

Kun ilta koittaa tältä rumbalta ja lapset nukkuu, ei mielessä todellakaan ole mikään pikkuhousut märkinä seksin odotus vaan hetki rauhaa takkatulen ääressä. Siinä vieressä muna pystyssä heiluva mies on oikeasti vaan siinä tilanteessa helvetillinen rasite, hän on tehnyt päivän tärkeänä etätöitä, käynyt ehkä lenkillä ja nyt on valmis peripuuhiin. Voi helvetti sanon minä. Olisi purkanut tuon energiansa vaikka niiden virpomavitsojen askarteluun, tuntuu kuin lasten lisäksi talossa olisi yksi iso teini tarpeineen, jonka läsnäolo vain ahdistaa.

Täällä eri elämänvaihe mutta samoja ajatuksia muuten. Miten kauan tätä jaksaa??? Voi helvetti sanon minäkin.

Vierailija
34/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies

Kannattaa etsiä pysyvä uusi ruokintapaikka.

Vierailija
35/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähemmän (tai ei lainkaan) haluavan ehdoilla pitää elää. Voi myös lopettaa molempien seksielämän omalla päätöksellä, koska ei vain enää huvita.

Voi tietenkin lopettaa molempien seksielämän omalla päätöksellä. Mutta silloin täytyy se päätös selkeästi ilmoittaa toiselle.

"Minä olen nyt tästä päivästä lähtien päättänyt, ettei parisuhteessamme tule olemaan seksiä. Mitä teemme, haluatko jatkaa yhteiselämää siitä huolimatta? Vai tuntuuuko paremmalta ratkaisulta, että eroamme. Vai haetko seksin muualta? Sekin tietenkin, yksipuolisesta päätöksestäni johtuen, sopii minulle erittäin hyvin".

Vierailija
36/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavan monella miehellä tuntuu olevan luulo, että nainen on miehen omaisuutta jos parisuhteessa ollaan.

Ettei läheisyyden eteen tarvitse tehdä mitään, vaan se on naisen velvollisuus ja kotityö muiden joukossa.

Ihan karmivaa.

Vierailija
37/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuotahan jatkuu miehen puolelta vanhaksi ukoksi asti. Miettikääpä tätä.

Vierailija
38/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Kannattaa etsiä pysyvä uusi ruokintapaikka.

Ei kaikki tykkää syödä aina samassa ravintolassa, varsinkin jos ruoka maistuu aina samalta, ja on tarjoiltu samalta tylsältä lautaselta. 

Vierailija
39/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oon ite se vonkaaja.. :D

Vierailija
40/63 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuotahan jatkuu miehen puolelta vanhaksi ukoksi asti. Miettikääpä tätä.

Niin, ja viidenkympin lähestyessä tämä rasvamahainen roikkupalli hankkii nuoremman naisen höylättäväksi. Minkälainen nainen katselee vanhaa ukkoa, jolla ei ole muuta annettavaa kuin ehkä parempi elintaso?

Nainen on sitten valinnan edessä, joko antaa tai lähtee, koska roikkupalli ei pihtaria siedä. Kannattaa lähteä!