Nainen, saatko luvan käyttää vierasta miestä. Ja onko useammalla miehellä mahdollisuutta nauttia.
Saatko käydä luvan kassa vieraalla miehellä. Kuinka useassa tapauksessa mies saa katsoa?
Kommentit (6)
Minä olen saanut luvan mieheltäni. Miehellä on aina ollut matala libido eikä meidän seksielämämme ole koskaan ollut kovin intohimoista. Itse tykkään paljon enemmän seksistä. Kerran miehen kaveri oli kanssamme mökillä, saunottiin kolmistaan ja siellä sitten päädyin sänkyyn tämän kaverin kanssa. Mies tuli ovensuuhun katsomaan ja totesi jälkeenpäin, että hän oikeastaan tykkää nykyisin enemmän katsoa kuin itse osallistua. Tämä miehen kaveri on edelleen mukana kuvioissa, välillä menen yöksi hänen luokseen ja välillä hän tulee meille. Silloin mieheni katselee, kun me rakastelemme.
Saan kuulemma 2 vuoden, 3 kuukauden ja en muista kuinka monen päivän ja tunnin päästä.
Eli parin vuoden päästä kesällä.
Näin mulle kerrottiin, kun kysyin eilen.
Sopii loistavasti.
Miehellä on aina ollut lupa ainakin yhteen. Reilua suoda se minullekin, vaikken käyttäisikään etuani.
Oliko helppoa saada miehen kaveria mukaan seksiin. Kuvittelin mielessäni tilannetta, että jonkun kaverini vaimo alkaisi haluta seksiä kanssani kaverini nähden. Ei oikein istu siihen kuvaan ja käsitykseen, mikä minulla on näistä kaverieni vaimoista. Mutta ilmeisesti tuollainen mökkiviikonloppu, jossa juodaan alkoholia ja mennään sitten kimppasaunaan on sellainen jäänrikkoja, että tallaisen askeleen voi luontevasti ottaa. Minä en ole nähnyt kaverien vaimoja alasti enkä edes kovin vähissä vaatteissa.
Tilanteeseen ajauduttiin hiljalleen siellä mökillä. Mieheni ei todellakaan kysynyt, että haluaisitko panna Maijaa. Tämän miehen kaveri on eronnut pitkästä liitosta, juteltiin siinä kaikenlaista, myös seksistä sillain yleisellä tasolla. Mutta kuten joskus käy, tällainen puhe alkaa mennä yhä syvemmälle ja yhä henkilökohtaisammalle tasolle. Alkoholi auttoi asiaa, kun sitä juotiin ja puheltiin hilajlleen. Niimpä olikin sitten äkkiä luontevaa mennä kimpassa saunaan ja siellä sitten tuli sekin puheeksi, että miehelleni sopii ihan hyvin, että minä ja kaverinsa naisimme.
Sain kokeilla vierasta ihan luvalla, mieheni yllyttämänä.
Se ei ollut ihan tavanomainen juttu.
Enkä olis uskaltanut ellei mieheni olisi suostunut mukaan.
Ei kait mitenkään hienommin voisi onnistua.
Ehdotin pitkän suhteen virkistämiseksi avointa suhdetta, vaan mies ei halunnut.. En kehtaa ehdottaa sitten myöskään hotwifeilyä, tuskin olisi innokas. Pettämään en lähde.
Meillä näin päin, usein kai juuri mies ehdottaa tällaisia.