Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän lahjakortti joululahjaksi, arvo 50-100 e

Vierailija
22.10.2023 |

Onko hyvä idea?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen idea, ainakin minä arvostaisin suuresti.

Vierailija
2/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ja monikäyttöinen. Itse ehkä ottaisin mieluummin K-ryhmän lahjakortin, mutta olisin tyytyväinen ässäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntien kortit on aina 40e joten sekin riittää.

Vierailija
4/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei. Kyllä mulle kelpaisi. 

Vierailija
5/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin myös. Kukapa ei ? Jos ei kulu arkisiin hankintoihin niin ainahan sen voi käyttää ulkona syömiseen tai hotelliin. 

Vierailija
6/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Tosin vielä helpompi olisi antaa ihan rahana. 

Vierailija
7/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa lahjakortti käy. Ainakin mulle. Kaikista kaupoista keksii jotain ostaa. No paitsi lemmikkieläinliike, kun ei ole lemmikkiä, et sit se ois antajalta veetuilua. 

Vierailija
8/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, ja ajattelin itse asiassa toivoakin juuri tätä lahjaksi äidiltäni, joka väkisin haluaa ostaa aina jotain lahjaksi. 

Vierailija
9/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kommarikaupan lahjakortteja  minulle. 

Vierailija
10/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä tahansa lahjakortti käy. Ainakin mulle. Kaikista kaupoista keksii jotain ostaa. No paitsi lemmikkieläinliike, kun ei ole lemmikkiä, et sit se ois antajalta veetuilua. 

Mulla on jäänyt käyttämättä kortteja joilla en ole keksinyt mitään ostettavaa. Esim sokos hotels jäi loput käyttämättä kun aika tuli vastaan eikä kaikkea ehtinyt, olishan sen voinut vaikka juoda pois, tai kauneushoitola... jalkahierontaan menin mutta puolet jäi.

Siinä mielessä joku k- tai s-ryhmä olis hyvä että sen voi käyttää arjen ostoksiin. Tosin teini just mietti että hänellä on joku koulusta saatu voittokortti k-kauppaan menossa vanhaksi.

Vierailija
11/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Lidlin lahjakortti olisi mieluisa lahja 

Vierailija
12/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla on jäänyt käyttämättä kortteja joilla en ole keksinyt mitään ostettavaa. Esim sokos hotels jäi loput käyttämättä kun aika tuli vastaan eikä kaikkea ehtinyt, olishan sen voinut vaikka juoda pois, tai kauneushoitola... jalkahierontaan menin mutta puolet jäi.

Siinä mielessä joku k- tai s-ryhmä olis hyvä että sen voi käyttää arjen ostoksiin. Tosin teini just mietti että hänellä on joku koulusta saatu voittokortti k-kauppaan menossa vanhaksi.

No sepä just. Jalkahieronnan sijaan olisit voinu ottaa kokovartalo hieronnan, nii ois varmaan menny toisetkin puolet lahjakortista. Tai yleensä noissakin paikoissa myydään kaikenlaisia tuotteita, niin yleensä mä katson mitä sitä vielä ostais. Mulla ainakin hävettää heittää toisen antamaa rahaa lahjaksi hukkaan. 

Sokos hotels lahjakortistakin ois varmaan voinu ottaa hintavamman huoneen? 

Vierailija
13/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää sellaiset lahjakortit, joilla ei ole käyttöä.

Itse en halua mitään lahjoja, mutta jos väkisin pitää jotain ostaa, niin mieluiten lahjakortti tai syötävä/juotava lahja.

Eiköhän jokaisen koti huku tavaraan, miksi niitä nurkkia pitää joka joulu täyttää.

Vierailija
14/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on jäänyt käyttämättä kun en löytäny mitään ostettavaa ja sitten kortti olikin mennyt vanhaksi. Kyllä veetutti. 

Vierailija
15/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingissä yhtenä jouluna ei otettu Alepan kassalla vastaan lahjakortteja maksuvälineenä. Tekosyynä rahanpesu. Oikeasti ei haluta kenellekään Kelan tukia saavalle aidosti köyhälle lapsettomalle yksinelävälle myydä ruokaa.

Samaan aikaan Kela-tukia saavat lapsiperheet ja yh-ihmiset vastaanottivat Facesta sun muista ilmaiseksi tuhansien eurojen edestä ilmaiseksi joululahjoja ja ruokaa ilman, että ketään edes kiinnostaa, että nämä samat ihmiset saavat Kelasta toimeentulotukia ja lapsilisiä.

Vierailija
16/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lahja, 70€  voisi olla joillekin parempi kuin 50 tai 100.

Vierailija
17/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tiedä milloin tämä on tapahtunut, mutta nykyään S-ryhmän ravintola- ja hotellilahjakortit voi käyttää myös kaupassa.

Vierailija
18/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä Lidlin lahjakortti olisi mieluisa lahja 

Kun ne ostokset saa lahjakortilla maksamatta niistä itse niin onko tuolla nyt väliä minkä kaupan?

Vierailija
19/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän miettiä kelle antaa. Kaikki ei, kummallista kyllä, arvosta lahjakorttia vaan jää käyttämättä ( liikaa rahaa). Minä aion antaa satasen lahjakortin työttömäksi jääneelle kaverille, tiedän että hänelle siitä on iso apu ruokakaupassa.

Vierailija
20/25 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella kiitollinen, jos saisin lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi