Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko kukaan muu sellainen, ettei vaan jaksa uusia ja uusia treffejÀ?

Vierailija
28.03.2021 |

Minusta ne on tosi rasittavia. Olen treffaillut đŸ€” ainakin kolmeatoista miestĂ€, joista kolmea useammin. Paria tapailin vaan huvittelumielessĂ€ ja toisesta olin oikeasti kiinnostunut, mutta se ei sitten tarpeeks musta. Useammat miehet olisivat haluneet nĂ€hdĂ€ useammin. NĂ€iden lisĂ€ksi baarin kautta oli pari miestĂ€, joista molempia tapasin useammin.
Nyt tuntuu etten vaan jaksa ja otan ok miehen.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parempiosaisten ongelmia, itsehÀn en saa edes muutamaa viestiÀ pidempÀÀn kestÀvÀÀ yhteyttÀ saati edes niitÀ treffejÀ.

Vierailija
2/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlÀstÀ. En itsekÀÀn jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, ettÀ alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempiosaisten ongelmia, itsehÀn en saa edes muutamaa viestiÀ pidempÀÀn kestÀvÀÀ yhteyttÀ saati edes niitÀ treffejÀ.

MitÀ ihmettÀ kirjoittelet, ettÀ kiinnostus tyssÀÀ vÀlittömÀsti?

Vierailija
4/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ. Lopetin treffailun, sillÀ huomasin treffien menevÀn aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenÀ tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintÀkÀÀn kiinnostusta. Olisin voinut heti kÀttelyssÀ toivottaa hyvÀt jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin lÀpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jÀlkeen voisin harkita treffeille menemistÀ enÀÀ vain siinÀ tapauksessa, ettÀ olisin kiinnostunut ihmisestÀ livenÀ jo ennen treffejÀ ja voisin olla varma, ettei pettymystÀ tule.

Vierailija
5/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlÀstÀ. En itsekÀÀn jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, ettÀ alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

Oispa kiva olla jonkun naisen huonekalu...vaikka tuoli tai rahi

Vierailija
6/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ. Lopetin treffailun, sillÀ huomasin treffien menevÀn aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenÀ tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintÀkÀÀn kiinnostusta. Olisin voinut heti kÀttelyssÀ toivottaa hyvÀt jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin lÀpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jÀlkeen voisin harkita treffeille menemistÀ enÀÀ vain siinÀ tapauksessa, ettÀ olisin kiinnostunut ihmisestÀ livenÀ jo ennen treffejÀ ja voisin olla varma, ettei pettymystÀ tule.

NiinhÀn se ennen tÀtÀ typerÀÀ nettiaikaa menikin. LivenÀ tutustuttiin ja sitten vasta mentiin treffeille. Siis ihmisen kanssa joka kiinnosti muutenkin. NykyÀÀn se on työnhakumaista, mikÀ ei toimi.

Vierailija
7/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ ihmettÀ kirjoittelet, ettÀ kiinnostus tyssÀÀ vÀlittömÀsti?

Keskustelen normaalisti, toiselta asioita vÀlillÀ kysellen. Nytkö yhtÀkkiÀ vÀitÀtkin ettÀ ongelma on minussa, eikÀ ap:n kaltaisissa ahdistujissa.

Vierailija
8/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HĂ€! Saa ilmaista ruokaa ja alkoholia. Parasta.

Vierailija
9/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen kÀynyt yksillÀ treffeillÀ elÀmÀni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenÀ. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella pÀÀttyy, niin olen mieluummin yksin kuin lÀhden treffailemaan.

Vierailija
10/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ jo se viesteily, joka ei etene treffeiksi asti, on rasittavaa. Lataan siihenkin odotuksia ja olen nyt yrittÀnyt katsoa yhden jutun kerrallaan.

Vierailija
11/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sen lyhyen aikaa kun olin TinderissÀ tuli olo ettÀ monille se treffeillÀ juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin ettÀ vielÀ ole varma haluanko henkilöÀ tavata livenÀ loppui juttu aina siihen. Eli ei heitÀ kiinnostanut minuun tutustua vaan pÀÀstÀ sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lÀhteÀ.

Vierailija
12/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kÀynyt yksillÀ treffeillÀ elÀmÀni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenÀ. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella pÀÀttyy, niin olen mieluummin yksin kuin lÀhden treffailemaan.

No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikÀ ole niin todennÀköistÀ, ettÀ tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)

Minulla ainakin loppui se normaalielÀmÀn kautta tutustuminen noin kolmikymppisenÀ.

Vierailija
13/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lyhyen aikaa kun olin TinderissÀ tuli olo ettÀ monille se treffeillÀ juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin ettÀ vielÀ ole varma haluanko henkilöÀ tavata livenÀ loppui juttu aina siihen. Eli ei heitÀ kiinnostanut minuun tutustua vaan pÀÀstÀ sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lÀhteÀ.

Vasta livenÀ nÀkee onko sitÀ kemiaa vai ei, ajan tuhlausta jutella netissÀ kuukausitolkulla.

Vierailija
14/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀinvastoin, se toinen tunsi ettÀ on ajantuhlausta keskustella sinun kanssa kun jahkailet asioita pitkÀÀn.

Vierailija
15/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika vaikea ihastua ihmiseen niin teennÀisessÀ tilanteessa, kuin treffit ventovieraan kanssa on.

Vierailija
16/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta livenÀ nÀkee onko sitÀ kemiaa vai ei, ajan tuhlausta jutella netissÀ kuukausitolkulla.

No tÀmÀpÀ se. Kemian puutteen huomaa yleensÀ vÀlittömÀsti kun toisen tapaa, joten kiva sitten jos on tullut tuhlattua sellaiseen aikaa.

Vierailija
17/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama pÀivÀ on liikaa tutustua toiseen niin ei meistÀ livenÀkÀÀn mitÀÀn tulisi.

Vierailija
18/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀhÀn aiheen vierestÀ, mutta minusta tuntuu, ettÀ en millÀÀn jaksaisi sitÀ sÀÀtÀmistÀ. Nyt onnellisesti aviossa.

Hieman ihmeissÀni olen minuun ihastuneesta työkaverista, kun tuntuu, ettei hÀn pÀÀse eteenpÀin tilanteessa. Ne ihastuneet katseet aina vaan. Toisaalta ihan mukavaa, mutta toisaalta ÀÀh. En ole kÀytettÀvissÀ.

Vierailija
19/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiehestÀ tulee helposti sarjadeittailija jos hÀn saa hyviÀ tuloksia treffeillÀ. Muiden miesten sen sijaan ei edes kannata treffailla, koska naiset ovat kiinnostuneet pelkÀstÀÀn nÀistÀ miestÀ hyviÀ tuloksiÀ treffeillÀ saavista miehistÀ.

Vierailija
20/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÀinvastoin, se toinen tunsi ettÀ on ajantuhlausta keskustella sinun kanssa kun jahkailet asioita pitkÀÀn.

NiinpÀ. KeskenÀinen juttelumme on ajantuhlausta eli miksi sitÀ sitten tapaisi paitsi jos se motiivi on saada joku treffeille. Harrastustreffailijoita.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi kolme