Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu sellainen, ettei vaan jaksa uusia ja uusia treffejä?

Vierailija
28.03.2021 |

Minusta ne on tosi rasittavia. Olen treffaillut 🤔 ainakin kolmeatoista miestä, joista kolmea useammin. Paria tapailin vaan huvittelumielessä ja toisesta olin oikeasti kiinnostunut, mutta se ei sitten tarpeeks musta. Useammat miehet olisivat haluneet nähdä useammin. Näiden lisäksi baarin kautta oli pari miestä, joista molempia tapasin useammin.
Nyt tuntuu etten vaan jaksa ja otan ok miehen.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiosaisten ongelmia, itsehän en saa edes muutamaa viestiä pidempään kestävää yhteyttä saati edes niitä treffejä.

Vierailija
2/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlästä. En itsekään jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, että alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempiosaisten ongelmia, itsehän en saa edes muutamaa viestiä pidempään kestävää yhteyttä saati edes niitä treffejä.

Mitä ihmettä kirjoittelet, että kiinnostus tyssää välittömästi?

Vierailija
4/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Lopetin treffailun, sillä huomasin treffien menevän aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenä tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintäkään kiinnostusta. Olisin voinut heti kättelyssä toivottaa hyvät jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin läpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jälkeen voisin harkita treffeille menemistä enää vain siinä tapauksessa, että olisin kiinnostunut ihmisestä livenä jo ennen treffejä ja voisin olla varma, ettei pettymystä tule.

Vierailija
5/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlästä. En itsekään jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, että alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

Oispa kiva olla jonkun naisen huonekalu...vaikka tuoli tai rahi

Vierailija
6/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Lopetin treffailun, sillä huomasin treffien menevän aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenä tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintäkään kiinnostusta. Olisin voinut heti kättelyssä toivottaa hyvät jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin läpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jälkeen voisin harkita treffeille menemistä enää vain siinä tapauksessa, että olisin kiinnostunut ihmisestä livenä jo ennen treffejä ja voisin olla varma, ettei pettymystä tule.

Niinhän se ennen tätä typerää nettiaikaa menikin. Livenä tutustuttiin ja sitten vasta mentiin treffeille. Siis ihmisen kanssa joka kiinnosti muutenkin. Nykyään se on työnhakumaista, mikä ei toimi.

Vierailija
7/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kirjoittelet, että kiinnostus tyssää välittömästi?

Keskustelen normaalisti, toiselta asioita välillä kysellen. Nytkö yhtäkkiä väitätkin että ongelma on minussa, eikä ap:n kaltaisissa ahdistujissa.

Vierailija
8/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä! Saa ilmaista ruokaa ja alkoholia. Parasta.

Vierailija
9/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yksillä treffeillä elämäni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenä. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella päättyy, niin olen mieluummin yksin kuin lähden treffailemaan.

Vierailija
10/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo se viesteily, joka ei etene treffeiksi asti, on rasittavaa. Lataan siihenkin odotuksia ja olen nyt yrittänyt katsoa yhden jutun kerrallaan.

Vierailija
11/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lyhyen aikaa kun olin Tinderissä tuli olo että monille se treffeillä juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin että vielä ole varma haluanko henkilöä tavata livenä loppui juttu aina siihen. Eli ei heitä kiinnostanut minuun tutustua vaan päästä sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lähteä.

Vierailija
12/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt yksillä treffeillä elämäni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenä. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella päättyy, niin olen mieluummin yksin kuin lähden treffailemaan.

No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikä ole niin todennäköistä, että tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)

Minulla ainakin loppui se normaalielämän kautta tutustuminen noin kolmikymppisenä.

Vierailija
13/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lyhyen aikaa kun olin Tinderissä tuli olo että monille se treffeillä juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin että vielä ole varma haluanko henkilöä tavata livenä loppui juttu aina siihen. Eli ei heitä kiinnostanut minuun tutustua vaan päästä sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lähteä.

Vasta livenä näkee onko sitä kemiaa vai ei, ajan tuhlausta jutella netissä kuukausitolkulla.

Vierailija
14/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, se toinen tunsi että on ajantuhlausta keskustella sinun kanssa kun jahkailet asioita pitkään.

Vierailija
15/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea ihastua ihmiseen niin teennäisessä tilanteessa, kuin treffit ventovieraan kanssa on.

Vierailija
16/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta livenä näkee onko sitä kemiaa vai ei, ajan tuhlausta jutella netissä kuukausitolkulla.

No tämäpä se. Kemian puutteen huomaa yleensä välittömästi kun toisen tapaa, joten kiva sitten jos on tullut tuhlattua sellaiseen aikaa.

Vierailija
17/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama päivä on liikaa tutustua toiseen niin ei meistä livenäkään mitään tulisi.

Vierailija
18/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta minusta tuntuu, että en millään jaksaisi sitä säätämistä. Nyt onnellisesti aviossa.

Hieman ihmeissäni olen minuun ihastuneesta työkaverista, kun tuntuu, ettei hän pääse eteenpäin tilanteessa. Ne ihastuneet katseet aina vaan. Toisaalta ihan mukavaa, mutta toisaalta ääh. En ole käytettävissä.

Vierailija
19/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tulee helposti sarjadeittailija jos hän saa hyviä tuloksia treffeillä. Muiden miesten sen sijaan ei edes kannata treffailla, koska naiset ovat kiinnostuneet pelkästään näistä miestä hyviä tuloksiä treffeillä saavista miehistä.

Vierailija
20/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, se toinen tunsi että on ajantuhlausta keskustella sinun kanssa kun jahkailet asioita pitkään.

Niinpä. Keskenäinen juttelumme on ajantuhlausta eli miksi sitä sitten tapaisi paitsi jos se motiivi on saada joku treffeille. Harrastustreffailijoita.