Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä ottanut loparia

Vierailija
28.03.2021 |

silleen, ettei uutta työpaikkaa näkyvissä?

Mä en jaksa mun työtä ja haluun vaan levätä. Ura tai työ ei merkkaa mulle mitään, rahan takia sitä teen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa. Sain olla puolesta vuodesta kahteen kotona ja sitten uusiin hommiin. Toinen muuton takia ja toinen töiden siirron takia.

Vierailija
2/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi ja muutin Helsinkiin ja hommasin työn, kyllä kannatti. Olin säästänyt kyllä ensin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jälkeenpäin on harmittanut vaikka siitä on jo vuosia.

Vierailija
4/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti, 2003 ja 2020. Molemmilla kerroilla löllöttelin kesän kotona, 3-4 kk, syksyllä taas töissä. Tusina-alan hyviä puolia.

Vierailija
5/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti.

2002 ja 2017.

Ekalla olin terapiassa ja tämä toinen on ollut jatkoa sille. Traumalapsuus ja vaikea masennus.

Nyt osapvtyö.

Vierailija
6/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alallakin on töitä. Pelkään kuitenkin, että tulee ongelmia saada töitä jos löllöttelen 0,5-1 v ja haen töitä. Jotenkin uupunut olo kokoajan. En ole jaksanut nähdä ystäviä n. puoleen vuoteen. Lapsen (eskailainen) kanssa vähän koitan touhuta.

-ap

Vierailija
7/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt lopareita, en jaksa työkavereitani, mua kiusataan töissä ja nään painajaisia. Pomo samaa sakkia joten en saa apua sieltäkään, oon joutunut jonkinlaisen syntipukit rooliin, teinpä niin tai näin aina meni väärin päin. Rahaa on säästössä kymppitonneja ja aion säästää lisää, käytännössä en oo ostanu vaatteita enkä muutakaan roinaa ainakaan puoleen vuoteen. En halua uutta työtä vaan säilyttää mielenterveyteni rippeet. Voisin ehkä tehdä jotain työtä missä ei tarviis olla tekemisissä työyhteisön kanssa. Asiakkaat ja hoidettavat eivät ärsytä. Monen kuukauden karenssi irtisanoutuminen jälkeen ahdistaa. Mitä teen?

Vierailija
8/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon miettinyt lopareita, en jaksa työkavereitani, mua kiusataan töissä ja nään painajaisia. Pomo samaa sakkia joten en saa apua sieltäkään, oon joutunut jonkinlaisen syntipukit rooliin, teinpä niin tai näin aina meni väärin päin. Rahaa on säästössä kymppitonneja ja aion säästää lisää, käytännössä en oo ostanu vaatteita enkä muutakaan roinaa ainakaan puoleen vuoteen. En halua uutta työtä vaan säilyttää mielenterveyteni rippeet. Voisin ehkä tehdä jotain työtä missä ei tarviis olla tekemisissä työyhteisön kanssa. Asiakkaat ja hoidettavat eivät ärsytä. Monen kuukauden karenssi irtisanoutuminen jälkeen ahdistaa. Mitä teen?

No, jos sulla on kymppitonneja, lakkaat murehtimasta. Karenssi on 3 kk, ja jos sen aikana osallistut johonkin piipalivalmennukseen, sen ajalta maksetaan ansiosidonnaisia karenssista huolimatta. Testattu viime vuonna.

Vierailija
9/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on säästössä kymppitonneja niin kuin kirjoitat niin kyllähän sinä nyt niillä pärjäät hyvin sen karenssin yli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi