Kertokaa nyt miehet, miksi alapeukutatte AINA kun joku nainen kirjoittaa, että mies antaa aina orgasmin naiselleen?
Kommentit (53)
Ihan näin naisena joka vastaa omista orgasmeistaan niin kysymys naisille. Miten mies ANTAA teille orgasmin? Miten se käytännössä suoritetaan? Olisi mielenkiintoista tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tiedätte, että ne on miehiä, jotka alapeukuttaa naisten saamia naimaorgasmeja. Ihan yhtä hyvin voi olla kateelliset naiset, jotka eivät saa naidessa. Hoetaan koko ajan vain klitoriksen auttuutta. Eikä ole mitään takeita, etteikö joku näistä naista olisi lesboja ja pitää omaa erinomaisuuttaan tuoda esille.
Mistäs sinä teidät miten nuo naiset ne orgasminsa saavat? Tuoolahan nimenomaan naiset kertovat, ettei se penis tunnu miltään.
Ja ei tämä mikään provo ole, totemus ja ihmettelyhn aihe. Vaikka aivan sama mitä teille sanoo.. Ja kyllä, se klitoris tekee autuaaksi! Ja taitaakin olla SE mikä miehiä riepoo.
Eihän se penis tunnukaan miltään jos et tiedä mitä sen kanssa teet. Ja tämä siis koskee naista itseään. Ei se mies voi tietää missä se herkkunappi on emättimen pohjalla ja missä asennossa pitää tökkiä että alkaa tulla ketjuorgasmeja. Mutta eihän nämä saa anaaliorgasmejakaan. Kaikki on hiton vaikeaa kun odottaa että joku muu tulee ja tekee puolestasi.
Minä en alapeukuta koskaan viestiä, jossa on kirjoitettu että mies antaa naiselle orgasmin. Mutta joku nainen (tiedätte keitä olette) voisi kyllä vastata, että miksi alapeukutatte AINA kun mies on antanut naiselleen orgasmin yhdynnässä? Ja miksi se on eri asia kuin se mitä tällä avauksella haettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika hankkia ammattiapua, jos anonyyminä kirjoittavien hörhöjen alapeukut nettifoorumilla aiheuttaa tällaista tuskaa. Ymmärrä nyt hyvä ihminen että tämä foorumi on pieni ja hyvin vääristynyt otos kansasta.
Ja vi..tut tämä mitään tuskaa aiheuta; teinpähän havainnon, ja ihmettelen sitä. Mutta ai niin, kun ihmettelijä on nainen, niin toki asia väännetään mitenpäin vain.
Ja edelleen, ne huorien osoitteet ne ovat asiaa ja tärkeitä todella. Ei naisten orgasmit.
Voi hyvänen aika ap, olisit heti alussa kertonut olevasi nainen, niin olisin yläpeukuttanut. Laitan sen yläpeukun nyt tähän👍
Eiköhän siellä ole katkerien ja kateellisten naistenkin alapeukkuja (sellaisten, jotka ovat yhdessä sellaisten miesten kanssa, joita ei tuo nautinnon tuottaminen kumppanille kiinnosta).
Mä antaisin vasemman jalkani ja oikean käteni miehestä, joka takaisi mulle kaksi orgasmia jokaista yhtä omaansa kohden. Yläpeukutin sitä vastausta kylläkin. Mutta hitto vie, että olen kateellinen. Ei ole vielä minun omalle kohdalleni sattunut ensimmäistäkään miestä, joka tiedostaisi, ettei klitoris ole hissinnappi. Ajatus siitä, että joku sormillaan onnistuisi hyväilemään minut huipulle, tuntuu lähinnä absurdilta. Kun ei kuunnella mitään ohjeita, toiveita eikä pyyntöjä, eikä auta näyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alapeukuta koskaan viestiä, jossa on kirjoitettu että mies antaa naiselle orgasmin. Mutta joku nainen (tiedätte keitä olette) voisi kyllä vastata, että miksi alapeukutatte AINA kun mies on antanut naiselleen orgasmin yhdynnässä? Ja miksi se on eri asia kuin se mitä tällä avauksella haettiin?
Minä nyt vastaan vaikka tähän: olen siis AP. En minä alapeukuta mitään naisen saamaa orgasmia, en ikinä! Tiedän, että on niin liian monta naista, jotka eivät saa millään konstilla, ja joiden miehet eivät hatin tattia välitä naisensa nautinnosta (kuten täällä miljoona kertaa saatu lukea, ihan tässäkin ketjussa äsken). Itse olen siis onnekas, sillä mun oma mieheni rakastaa antaa mulle orgasmeja ihan kaikin tavoin, ja monta kertaa päivässä ihan jokapäivä. Hän todellakin antaa niitä sormin, suuseksillä ainakin kerran päivässä, lisäksi naimme ja siinä mies myös samalla usein sormettaa samalla. Hän itse ei ihan aina edes saa, mutta kertoo nauttivansa silti kun saa nähdä miten minä nautin. Eikä olla nuoria enää.
Ja toistan vielä, en ikinä alapeukuta kenenkään, millään lailla saamaa orgasmia en. En myöskään vihaa miehiä, vaikkakin kummastelen todellakin sitä naisvihaa, mistä se kumpuaa? Onhan jokatapauksessa selvää, että miehillä asiat kaikintavoin paremmin asiat kuin naisilla, siis yleisellä tasolla.
Ja haluan antaa parhaimman nautinnon myös miehelleni, ja totisesti niin teenkin; ihan kaiken mitä hän vaan haluaa, enkä koskaan kieltäydy! En siis ikinä.
Olisko vielä muuta. Olisko tuossa nyt kaikille tyhjentävä vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin naisena joka vastaa omista orgasmeistaan niin kysymys naisille. Miten mies ANTAA teille orgasmin? Miten se käytännössä suoritetaan? Olisi mielenkiintoista tietää.
Siis käytännössä vaikka sormin tai suulla tai naimalla tai näiden komboilla.
Ei näistä peukutuksista ihan oikeasti kannata välittää. Puhelimella kun käyttää, menee vahingossakin joskus (kehitysidea ylläpidolle: nuolen klikkaaminen tokan kerran peruuttaisi sen ekan klikkauksen).
Asiallista keskustelua mä tänne kyllä kaivaisin, siis että asioista keskusteltaisiin asiallisesti niin kuin aikuiset ihmiset, eri näkemkyset voi olla ristiriidassa mutta eri mielipiteitä kunnioitettaisiin, ei riitelisi asiat eikä varsinkaan ihmiset.
Keskustelun taso laskee kuin lehmän häntä muuallaKIN kuin täällä, ihmisistä on tullut aggressiivisempia ja enemmän omasta poterosta huutelijoita. Sen sijaan että haluttaisiin ymmärtää toista ihmistä, yritetään lytätä hänet kokonaisuutena.
Tiedättekö miten tästä pääsisi? Jatkaisi vaan sitä asiallista keskustelua, näyttäisi esimerkkiä. Jos on viesti joka on tarkoitettu loukkaamaan, ignoroi sen. En tajua miten ihmset eivät käsitä, ettei kukaan jaksa huutaa tyhjille katsomoille. Nuolet on reaktio, joka palkitsee ja kommentointi ja vääntäminen varsinkin on sitä. = ruokkii trollia.
Jos just sinä haluat muuttaa keskustelumeininkiä (hitaasti mutta varmasti), niin aloita itsestäsi, kirjoita rakentavasti ja asiallisesti. Ja ignoroi sellaiset viestit joista päivänselvästi näkee, että ovat oman pahan olon purkamista tai pyrkivät vain loukkaamaan.
Jos teilä on lapsia niin käsitätte: mikä tahansa reaktio vahvistaa käytöstä, positiivista tai negatiivista! Ihan sama se on aikuistenkin kanssa...
En alapeukuta. Naisen orgasmi on tavoite. Niitä on kivaa antaa. Aloitin aamun laittamalla vaimokkeen jalat vispaamaan. Vieläkin hymyilee. Jos moinen jotakuta haittaa niin ei voi kuin ihmetellä. Samat miehet valittaa täällä vuodesta toiseen kun vaimo ei halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
En alapeukuta. Naisen orgasmi on tavoite. Niitä on kivaa antaa. Aloitin aamun laittamalla vaimokkeen jalat vispaamaan. Vieläkin hymyilee. Jos moinen jotakuta haittaa niin ei voi kuin ihmetellä. Samat miehet valittaa täällä vuodesta toiseen kun vaimo ei halua seksiä?
Oikein hyvä!! terkuin AP
Naisen orgasmin pitäisi olla jokamiehen päätavoite, Ehdottomasti.
Oikeesti AP, sun tekstit tunnistaa ja olet itse syytämässä joka ketjuun miesvihamielistä propagandaa aina samalla yksisilmäisellä katsannolla aiheesta "naisen orgasmi ja miehet on perseestä".
Ja kun tunnistan sun tai sen 15cm-tyypin tekstin, niin alapeukutan aina.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti AP, sun tekstit tunnistaa ja olet itse syytämässä joka ketjuun miesvihamielistä propagandaa aina samalla yksisilmäisellä katsannolla aiheesta "naisen orgasmi ja miehet on perseestä".
Ja kun tunnistan sun tai sen 15cm-tyypin tekstin, niin alapeukutan aina.
Hienoa, oikein hienoa. Aiankin mulla on oma tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään tasapuolisuuden vuoksi. Jos laitan, että nainen saa orgasmin kanssani lähes aina ja pääosin yhdynnässä, sataa minulle alapeukkuja.
Minkä ihmeen tasaouolisuuden vuoksi?.Ei tämä ole mikään kilpailu.
Sitten taas totuus on että todella moni nainen ei saa orgaamia yhdynnässä. Alapeukkujen perusteella miehet ei halua että nainen saisi orgasmia millään tavalla kun niin korpeaa se että on miehiä jotka näkevät sen myös naiselle hyvänä.
..ja miehet minua. Oikeessa elämässä.
572
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viha täällä on naisvihaa, koska mies etuliitteellä asiasta ei voi keskustella, se moderoidaan. Siksi naisten on hyvä soittaa poskea ja uhriutua.
Niin että ei kannata kärjistää?
Veikkanpa että ei miehet näitä alapeukuta. Ovat niitä katkeria naisia, jotka ovat valinneet puolisokseen luuserin jota naisen nautinto ei kiinnosta. Ja eivät kestä sitä tosiasiaa, että tosi monelle miehelle naisen nautinto on sitä suurinta huumetta mitä on olemassa. Ja ne miehet kyllä pitävät huolen siitä että nainen saa. Joka ikinen kerta.
Ja kun itsellä on kurjaa niin pitää olla kaikilla muillakin. Netissä sitä pahaa oloa on helppo sitten kylvää vasmemalle ja oikealle.
Vinkiksi, jos miestä ei kiinnosta sun nautinto, niin vaihtamalla paranee suurella todennäköisyydellä. Ei tuollaista tarvitse katsella. Jos taas roikut miehessä auton, omakotitalon tai muun sekundäärisen syyn takia, niin se on sitten voi voi ja ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt vastaan vaikka tähän: olen siis AP. En minä alapeukuta mitään naisen saamaa orgasmia, en ikinä! Tiedän, että on niin liian monta naista, jotka eivät saa millään konstilla, ja joiden miehet eivät hatin tattia välitä naisensa nautinnosta (kuten täällä miljoona kertaa saatu lukea, ihan tässäkin ketjussa äsken). Itse olen siis onnekas, sillä mun oma mieheni rakastaa antaa mulle orgasmeja ihan kaikin tavoin, ja monta kertaa päivässä ihan jokapäivä. Hän todellakin antaa niitä sormin, suuseksillä ainakin kerran päivässä, lisäksi naimme ja siinä mies myös samalla usein sormettaa samalla. Hän itse ei ihan aina edes saa, mutta kertoo nauttivansa silti kun saa nähdä miten minä nautin. Eikä olla nuoria enää.
Ja toistan vielä, en ikinä alapeukuta kenenkään, millään lailla saamaa orgasmia en. En myöskään vihaa miehiä, vaikkakin kummastelen todellakin sitä naisvihaa, mistä se kumpuaa? Onhan jokatapauksessa selvää, että miehillä asiat kaikintavoin paremmin asiat kuin naisilla, siis yleisellä tasolla.
Ja haluan antaa parhaimman nautinnon myös miehelleni, ja totisesti niin teenkin; ihan kaiken mitä hän vaan haluaa, enkä koskaan kieltäydy! En siis ikinä.
Olisko vielä muuta. Olisko tuossa nyt kaikille tyhjentävä vastaus?
Miten sulla on sitten aikaa täälläkin notkua?
Tuntuu kauheelta toi teidän tekeminen, ihan kuin sä olisit joku palvottava tahdoton olento.
Toiset naisethan kovimmin ulisee, jos toinen nainen saa orgasmeja myös yhdynnässä. Ainakin kommenteissa.