Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kiinnostaako vankilassa istunut mies?

Vierailija
27.03.2021 |

Tuleeko rikollisen seurassa olo että mies on vahva ja voi suojella sinua?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on rikollispomo/huumepomo, joka käyttää mustia pukuja, jolla on hienot autot ja asunnot, niin aivan varmasti monia naisia kiinnostaa.

Tämä on saanut paljon alapeukkuja mutta tapaus Ranta-aho osoitti että pitää täysin paikkansa. Uusi nainen joka viikko.

Nehän on kaikki olleet niitä samojen piirien Miss Helsinkejä, Sofia, Katrie, Rosanna ja nyt kaiketi joku ihan samanlainen someinfluensseri.

Siis näitä mimmejähän kiinnostaa vaan raha. Ei ne siitä nikosta linnatuomion takia tykkää. Ne on gold diggereitä, eikä niitä edes kiinnosta mistä miehen rahat tulee kunhan sitä tulee ja paljon..

Vierailija
62/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin vaikeaa ja harvinaista joutua vankilaan, että on pitänyt joko törttöillä tosi rankasti tai paljon. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on rikollispomo/huumepomo, joka käyttää mustia pukuja, jolla on hienot autot ja asunnot, niin aivan varmasti monia naisia kiinnostaa.

Tämä on saanut paljon alapeukkuja mutta tapaus Ranta-aho osoitti että pitää täysin paikkansa. Uusi nainen joka viikko.

Nehän on kaikki olleet niitä samojen piirien Miss Helsinkejä, Sofia, Katrie, Rosanna ja nyt kaiketi joku ihan samanlainen someinfluensseri.

Tasokas ja lainkuuliainen mies ei mitään tekovaraosahärpäkeblörttöjä huolikaan.

Linnankundit tapelkoon blörpöttimistä ja blörpöttimet linnankundeista, vakka kantensa ja silleen.

Vierailija
64/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Kiertäisin kaukaa ja pelkäisin. En ihannoi minkäänlaista rikollisuutta ja väkivaltarikollisuutta kaikkein vähiten.

Vierailija
65/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta jos "olisi turvallista" ( eli et koskaan saisi tietää kuka olen ja missä asun yms)  olisin mielelläni kirjoittanut sinulle vankilaan. Tälläinen on aina kiinnostanut minua jostain syystä. Paljon riippuu myös mitä olet tehnyt. Minulla on raja minkälaiselle vangille voisin kirjoittaa. Joku voi ehkä ihmetellä tätä, mutta voisin kirjeenvaihtoon ruveta. Ehkä Suomessa liian vaarallista, mutta ulkomaille olisi kiva kirjoittaa. Tietysti paljon riippuisi henkilöstä.

Vierailija
66/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten, mutta jos "olisi turvallista" ( eli et koskaan saisi tietää kuka olen ja missä asun yms)  olisin mielelläni kirjoittanut sinulle vankilaan. Tälläinen on aina kiinnostanut minua jostain syystä. Paljon riippuu myös mitä olet tehnyt. Minulla on raja minkälaiselle vangille voisin kirjoittaa. Joku voi ehkä ihmetellä tätä, mutta voisin kirjeenvaihtoon ruveta. Ehkä Suomessa liian vaarallista, mutta ulkomaille olisi kiva kirjoittaa. Tietysti paljon riippuisi henkilöstä.

Ja kohta olisit koukussa, matkalla alttarille.

Vierailija
67/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näitä mimmejähän kiinnostaa vaan raha. Ei ne siitä nikosta linnatuomion takia tykkää. Ne on gold diggereitä, eikä niitä edes kiinnosta mistä miehen rahat tulee kunhan sitä tulee ja paljon..

Niinpä. Jos Niko ei olisi palannut linnasta Erottajan miljoonakämppään, tai Marbellan pintaliitopiireihin pyörimään Bandidosten kanssa, vaan perhe olisi pistänyt pihalle ja rahahanat kiinni, tuskin olisi seuraa löytynyt.