Ruotsalainen rikosdraama Ohuella langalla: Tuo naispoliisia näyttelevä vaalea nainen näyttelee aivan tajuttoman hyvin
On siinä muitakin hyviä näyttelijöitä, mutta tuo yksi on ihan mielettömän hyvä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja. Mutta mun mielestä se vaalea nainen on ärsyttävä :)
Kauneutensa vuoksiko?
Mulla on eri käsitys kauniista naisesta. Tuo on vähän sellainen pullanaama.
Sitten on uskonnollinen mutta käytös kertoo ihan muuta.
Pullanaama kuvaa hyvin👍
Miksi ihmisen ylipäätään pitäisi olla kaunis? No mutta hyvä näyttelijä osaa näytellä rumaa ja toisaalta kaunotarta, luuseria ja menestyjää. Riippuu roolista.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jesse saa ihailua? Sarjassakin läheiset säälivät sitä ja asuu asuntoautossa ajoittain vaikka on porukan johtaja :(
Panisin.
Minusta tuo sarjan Sara on ärsyttävä. Niin on myös sarjan Magnus. Jotenkin muodostavat yhdessä sellainen ärsyttävän parin. Välillä ovat yhdessä ja välillä taas eivät. En tykkää heistä. Sara mukamas kiltti ja söpö. Minusta typerä ja liiankin hyväuskoinen. Magnus taas suuttuu helposti ja ei osaa näyttää muuten tunteitaan. En hetkeen keksi ärsyttävämpiä tyyppejä. Tämä vaan sarjaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
if:n mainoksessa mies peruuttaa autoa jonka kuskina on yksi näyttelijöistä.
Anteeks kuinka?? Kuinka epäselvästi voikaan asian ilmaista!
Vierailija kirjoitti:
Vauvaläski.
Vain ruotsalaisessa pullamössöyhteiskunnassa voi 32-vuotiaalla ihmisellä olla noin paljon pehmää vauvaläskiä naamassa.
Näkee, että yltäkylläistä ja helppoa elämää on vietetty, kasvoissa ei ole lainkaan karaistumisen merkkejä. Ihan kuin vähän isommaksi kasvanut vauva. Lutkuttaakohan vielä tuttia?
Muutenkin on todella perus swedun näköinen pallinaama.
Miten ruotsalaiset osasivat taas tehdä tämmöisen mestariteoksen eivätkä suomalaiset? Tuskin ainakaan raha on tällä kertaa syynä, koska sarja ei vaikuta erityisen kalliilta.
Miksei tämä voinut tulla Suomesta?
Näin syntyi Ohuella langalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvaläski.
Vain ruotsalaisessa pullamössöyhteiskunnassa voi 32-vuotiaalla ihmisellä olla noin paljon pehmää vauvaläskiä naamassa.
Näkee, että yltäkylläistä ja helppoa elämää on vietetty, kasvoissa ei ole lainkaan karaistumisen merkkejä. Ihan kuin vähän isommaksi kasvanut vauva. Lutkuttaakohan vielä tuttia?
Samaa mieltä. Olisi tehnyt tytölle hyvää opiskella Turkan koulussa, olisi voinut oppia vaikka heittämään paskaa katsomoon ja tekemään tällaista oikeata taidetta:
Näyttää hyvin paljon suomalaiselta maalaistytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amanda Janssonistahan tulee uusi Myrskyluodon Maija.
Ahdistava sarja, mutta hän on varmasti hyvä siinäkin.
Oletteko nähneet Janssonia vielä missään muussa roolissa kuin Sarana?
Katsoin missä hän on esiintynyt, ja joo, olen nähnyt kaikki Beckit ja Rebekka Martinssonit mutta en kyllä Amandaa niistä nyt äkkiseltään muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvaläski.
Samaa mieltä. Olisi tehnyt tytölle hyvää opiskella Turkan koulussa, olisi voinut oppia vaikka heittämään paskaa katsomoon ja tekemään tällaista oikeata taidetta:
Hahhah, kiitän aamunauruista.
- kirjoittaja ja kiimaiset poliisit fan-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin missä hän on esiintynyt, ja joo, olen nähnyt kaikki Beckit ja Rebekka Martinssonit mutta en kyllä Amandaa niistä nyt äkkiseltään muista...
Alkoi nyt vaivata sen verran että huomasin: 27.12. tulee cmorelta ja 3.1. subilta Beck: Epäilyksen tuolla puolen jossa Amandalla on rooli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pienempiä rooleja, kun vasta viisi vuotta on näytellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvaläski.
Bulle-Rullet ylläpitävät vauvaläskin kasvoilla.
- tre klickkar mos-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneutensa vuoksiko?
Mulla on eri käsitys kauniista naisesta. Tuo on vähän sellainen pullanaama.
Sitten on uskonnollinen mutta käytös kertoo ihan muuta.
Erittäin kaunis oli lyhyessä alastonkohtauksessaan.
Toisen näyttelijän nimi on Erdogan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten ruotsalaiset osasivat taas tehdä tämmöisen mestariteoksen eivätkä suomalaiset? Tuskin ainakaan raha on tällä kertaa syynä, koska sarja ei vaikuta erityisen kalliilta.
Miksei tämä voinut tulla Suomesta?
Hyvä kysymys. Tossa on sentään suomalaista tuotantopuolella mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneutensa vuoksiko?
Olen eri,mutta ei ole kaunis. Perussvenssonin näköinen.
Ihan mahtavaa että on. Kaikkihan ne on lopulta kivan näköisiä, realistisen kirjavia ulkoisesti, kuitenkin hyvässä kuosissa.
if:n mainoksessa mies peruuttaa autoa jonka kuskina on yksi näyttelijöistä.