Millainen vanhus puhuu omille lapsilleen seksielämästään?
Kuulin tällaisesta ja minusta ei ole ok. Eikä missään iässä ole ok puhua lapsilleen seksielämästään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksen lapset eivät yleensä ole mitään alaikäisiä.
Tuttu on 70v ja hänen poika 17v
Vierailija kirjoitti:
Silti heidän ei tarvitse kuunnella vanhuksen outoja suodattamattomia jorinoita.
Kuka sen tietää millainen? Kyselet typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti varmaan vois puhua. Äidillä on muutenkin traumatisoiva ja nöyryyttävä tapa puhua yhtään mistään tällaisista. En tiedä esim mitä sitten teen kun omalla tyttärelläni alkavat menkat, koska äitini tapa oli vain kaamea. Samoin ehkäisy, mistä vauvat tulee... Ihan kaikki kerrottiin minulle aivan tarpeettoman yksityiskohtaisesti ja ällöttävästi...
Mun äiti on myös puhunut aina tosi avoimesti ja puhuu körninisestä ja panemisesta ja nussimisesta ja kun sai tietää teini vuosina että olen kiinnostunut tytöistä enkä pojista niin totesi että et ole sitten minuun tullut kun minä sellainen munahaukka ja nauroi päälle . No, en ole traumatisoitunut silti siitä mutta kaikki mies suhteensa ja pano juttunsa kertoo minulle edelleen kun olen aikuinen . On vain sellainen .
Eiköhän se ole ja perhe dynamiikasta kyse, miten siitä seksistä keskustellaan,ja siihen omat henkilökohtaiset rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ei. On kuitenkin todella vaivaannuttavaa kuunnella anopin puheita seksielämästään. Hän myös kulkee lastensa, lastenlastensa ja lasten puolisoiden edessä ilman paitaa tissit paljaana. Teini-ikäisiltä lastenlapsilta kysyy, että no oletko päässyt panemaan.
Ei liity ikään, koska on ollut tuollainen aina. Selittää kuka pani ketä ja missä. Saattaa seistä makuuhuoneen ovella katsomassa kun minä ja mieheni nukutaan. Aamulla sitten sanoo, että nukuitte niin lähekkäin toisianne, voi että.
Sairas.
Miksi te käytte lasten kanssa tuollaisen tyypin luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vanhus. Se on osa normaalia elämää
Oli osa normaalia elämää.
Miten niin oli. Olemme 75 v ja kyllä meillä seksi on normaalia elämää. Emme siitä lapsille tai lastenlapsille puhu.😍
Eikö ne voisi kieltää sen. Että puhuu jollekin muulle, joka osaa auttaa siinä asiassa.
Sellainen, joka haluaa muistuttaa, että vanhuskin on ihminen. Nuoret luulevat, että seksi on vain heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti varmaan vois puhua. Äidillä on muutenkin traumatisoiva ja nöyryyttävä tapa puhua yhtään mistään tällaisista. En tiedä esim mitä sitten teen kun omalla tyttärelläni alkavat menkat, koska äitini tapa oli vain kaamea. Samoin ehkäisy, mistä vauvat tulee... Ihan kaikki kerrottiin minulle aivan tarpeettoman yksityiskohtaisesti ja ällöttävästi...
Mun äiti on myös puhunut aina tosi avoimesti ja puhuu körninisestä ja panemisesta ja nussimisesta ja kun sai tietää teini vuosina että olen kiinnostunut tytöistä enkä pojista niin totesi että et ole sitten minuun tullut kun minä sellainen munahaukka ja nauroi päälle . No, en ole traumatisoitunut silti siitä mutta kaikki mies suhteensa ja pano juttunsa kertoo minulle edelleen kun olen aikuinen . On vain sellainen .
Harrastaisit yhdyssanoja eikä seksiä😅
Viriili vanhus jolla sitä elämää ja paikat toimii 🤪🤪😃
Jos on Lewyn kappaleen (tai mikä se nyt olikaan) dementia, saattaa puheet olla levottomia ja rasvaisia.
Minä kun aikoinani menin naimisiin, oli vuosisadan alussa syntynyt isoäitini noin 85-vuotias. Hän sanoi minulle, että muista, että miehillä on aina niitä tanssityttöjä.
Jäin sanattomaksi.