Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panacod pore vai tabletti

Vierailija
27.03.2021 |

Vaikuttaako samalla tavalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pore imeytyy nopeammin eli vaikuttaa nopeammin.

Vierailija
2/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaikuttaa samalla tavalla, mutta poretabletti nopeammin, kun se on jo valmiiksi liuennut. Kumpaakin on tullut eräässä vaiheessa käytettyä isoja annoksia ja pitkään, joten tuttu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teho kuitenkin sama?

Vierailija
4/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, tabl. on parempi... ;)

Vierailija
5/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kodeiiniosuus ei toimi minulla (vikaa päässä kun en tule pöllyyn). Halvempaa pelkkä 1000mg parasetamoli. Miehelle tehosi nopeammin poreversio, mutta tuohan nukahtaa pelkästä 400mg ibuprofeenistakin.

Vierailija
6/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pore on tosi pahaa, tabletti jos joutuu usein syödä kipuihin, tuon poreen oksentaa ulos jos sitä on pakko ottaa päivästä toiseen..

Vierailija
7/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kodeiiniosuus ei toimi minulla (vikaa päässä kun en tule pöllyyn). Halvempaa pelkkä 1000mg parasetamoli. Miehelle tehosi nopeammin poreversio, mutta tuohan nukahtaa pelkästä 400mg ibuprofeenistakin.

Kodeiini on saatanasta. Taju lähtee kankaalle ja leijuttaa. Ei hyvä. Ihme pöllypilleri. Tramal toimii kipuun hyvin, eikä aiheuta pöllyjä tai muitakaan trippejä.

Vierailija
8/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pore, jos on vuodepotilaana.

Vierailija
9/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poretabletti on tosiaan aivan kaamean makuista. ei sitä pysty kuin itku kurkussa ja oksennusta vastustellen nielee jos on pakko

Vierailija
10/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt käyttämään poretablettia, aiheutti hirvittävän kovat vatsakivut, mutta laittoi sitten myös niin sekaisin, että lähinnä menetin tajuntani. Ei ollut mikään mukava kokemus.

Vierailija
11/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmävesierottelu toimii muistaakseni murskatuilla tableteilla paremmin.

Vierailija
12/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa vika ei ole päässä vaan maksassa :) Joillakin ei vain ole CYP2D6-entsyymiä tarpeeksi, jotta kodeiini metabolisoituisi morfiiniksi maksassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi