Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ompelin uudet verhot olohuoneeseen - vaimo suuttui

Vierailija
27.03.2021 |

Yleensä vaimo on hoitanut meillä nämä sisustusasiat, mutta hänellä on ollut viime aikoina niin paljon töitä ettei ole oikein ehtinyt. Olohuoneen verhot oli jo tosi haalistuneet, joten päätin ostaa kankaan ja ommella uudet yllätykseksi.
Nyt vaimo kuitenkin mököttää kun menin noi vaihtamaan. Siis kai nyt luulisi olevan kiitollinen kun säästin häneltä tuon vaivan? Mutta ei, kiukuttelee vain vaikka yritin auttaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko väärää persikan sävyä ja kankaan kuosikin oli vuodelta 2015? 

Vierailija
2/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Surkea vastine öljynvaihtoketjulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo oli miehen teko.

Kuinka montaa kerta olet itse joutunut tyytymään vaimon yksin valitsemiin verhoihin ja sängynpeittoihin?

Arvelen, että lähes aina!

Nostan sulle hattua, ja tarjoan oluet jos jossain nähdään.

Vierailija
4/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vastineeksi vaimo vaihtamaan autoon öljyt, jospa se kiukku sillä laantuu.

Vierailija
5/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä provo, mutta silti vaihteeksi tosi kiva provo.

Toivon, että tämä kuitenkin olisi miehen tekemä.

Vierailija
6/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan yhtä 0/5 se öljynvaihtoketjukin on.

Vierailija
7/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse vaihdoin eukon takkiin keväisemmät resorit. Suuttui vaikka ne vanhat olivat rispaantuneet

Vierailija
8/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kai hän kokee että omaa naiseutta on loukattu, eikä hänellä enää ole sijaa omassa kodissaan. Anna hänen seuraavaksi tehdä kaikki kotityöt, niin kyllä se siitä taas pikkuhiljaa.

Vierailija
9/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSL.

Vierailija
10/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies, "mies", vai nainen.

Vierailija
11/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mies, "mies", vai nainen.

Olen Mies. 

Ap

Vierailija
12/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään rautakaupassa hakemassa osan putkiliitokseen, vika jonka minä löysin.

Mies jäi kotiin siivoamaan. Löysin osan ja korjasin viemärin. Kotikin oli siivottu.

Onko tämä nyt niin erikoista?

Vierailija
13/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vaihdoin akkaa

Vierailija
14/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Kävin tänään rautakaupassa hakemassa osan putkiliitokseen, vika jonka minä löysin.

Mies jäi kotiin siivoamaan. Löysin osan ja korjasin viemärin. Kotikin oli siivottu.

ON. En ymmärrä että mihin tällä sukupuoliroolien veivaamisella pyritään? Miksei naiset voi tehdä naisten töitä ja miehet miesten töitä?

Sairaaksi mennyt tämä nykymaailma

Vierailija
15/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

ON. En ymmärrä että mihin tällä sukupuoliroolien veivaamisella pyritään? Miksei naiset voi tehdä naisten töitä ja miehet miesten töitä?

Hassua. Miksi toisen pitäisi pysyä "naisen" tai "miehen" töissä, jos toinen pitää jostain muuta kotityöstä. Mieheni oli ihan innoissaan, kun oppi paistamaan pullaa. Se ilo uuden oppimisesta oli todella suloista. Samoin hän tekee mieluummin ruokaa kuin itse teen ja kokeilee uusia reseptejä.

Minä puolestani puhdistan meidän viemärit samalla, kun pesen vessanpöntön ja huollan pyykkikoneen kin. Ei mies tykkää sitä edes tehdä ja itsehän tiedän parhaiten, milloin ne viemärit on tarve huoltaa.

Me ei riidellä kotitöistä vaan jaetaan ne mieleiseksi ja tehdään ne. Mies on silti kyllä meidän taloudessa edelleen se yhtä seksikäs mies kuin ennenkin.

Vierailija
16/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hoitaa kodin ja mies auton, piste.

Vierailija
17/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä ihanaa kun mies osaisi tehdä kotitöitä noin paljon, nyt en ymmärrä miten kukaan voi suuttua tuosta..

Vierailija
18/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Päin vastoin hyvä vastine ja näyttää sen mikä on naisille sallittua on miehiltä kiellettyä. Nimittäin astua toisen tontille.

Vierailija
19/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Miksi rajoittaa, miksei joksinen tee sitä minkä osaa?

Ei siinä ole mitään sairasta.

Vierailija
20/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hoitaa kodin ja mies auton, piste.

Näin meilläkin, pakko antaa miehellekin jotain, osaisin itse autokin paremmin. Mutta kun muuten mies jää ilman mitään osuutta. Sen ainoan miehisenkin naapurin Jare hoitaa paremmin, tosin mun mies ei tiedä siitä.