Mies, jaksatko nostaa vaimosi/naisystäväsi ilmaan?
Kommentit (64)
Ihan käsivoimilla? Aika harvassa taitaa olla jotka pystyy, jos kukaan.
Omaa vaimoa en jaksa nostaa, mutta naapurin rouvaa olen nostanut monet kerrat.
Kevyt kuin höyhen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on yksi naisvihan muoto. Että naisen pitää olla kevyt kuin pikkulapsi ja jos painoa on yli 60kg eli enemmän kun pikkulapsilla ja teinitytöillä, niin on ryhävalas, mätisäkki ja vaikka mitä.
Just. Kiva kuulla olevansa pikkulapsi ja teinityttö näin nelikymppisenä.
Kiva humblebrag.
Jaksan hyvinkin. Vaimo painaa 90kg, joten en häntä pitkälle jaksaa kantaa, vaikka ruista onkin ranteissa. Kaunein ja seksikkäin nainen maailmassa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Enpä vielä ole seurustellut miehen kanssa joka ei pystyisi.
Meillä on jo saavutus jos muija saa itse välillä p*rseensä ylös penkistä.
Ihanasti jengi täällä puhuu vaimoistaan ja kumppaneistaan. Toivon, että teistä jokainen kuolee yksin.
En tiedä. Ei ole koskaan ollut kumpaakaan niin ei ole voinut testata.
Jaksan helposti, vaimo painaa 52 kg. Itse puolet enemmän, mutta sitähän tässä ei kysytty..
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti jengi täällä puhuu vaimoistaan ja kumppaneistaan. Toivon, että teistä jokainen kuolee yksin.
Huumori taitaa olla sinulle täysin vieras käsite? Varo ettei sinulta katkea verisuoni niin kuin Tuura vainaalla.
Pekkaniskan nosturin saarnastuolissa. Lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä vielä ole seurustellut miehen kanssa joka ei pystyisi.
Sama. Enkä edes treffaile mitään salijormia.
Sairaita kommentteja naisistaan. Olisi oksettavaa elää noin ällöjen äijien kanssa🤮
Vierailija kirjoitti:
Naisystävän jaksan, vaimoa en.
T: Mahtisonni
Täys nasku🤮
Tottakai. Helpolla tosin pääsen, kun paino on vain 50+
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on yksi naisvihan muoto. Että naisen pitää olla kevyt kuin pikkulapsi ja jos painoa on yli 60kg eli enemmän kun pikkulapsilla ja teinitytöillä, niin on ryhävalas, mätisäkki ja vaikka mitä.
Koen tämän tekstin mikroaggressioksi miessukupuolta kohtaan, että miehenä olen jotenkin automaattisesti osallinen sekä syyllinen kirjoittajan olettamaan naisvihaan. Tämän sukupuolittuneen oletuksen johdosta, en koe oloani turvalliseksi osana tätä keskustelua. Yllämainitut mielipiteitä esitetyt mikroaggressiot uhkaavat miesten inklusiivisuutta ja sukupuolten välistä sekä sisäistä diversiteettiä.
Vierailija kirjoitti:
103 kg.En jaksa nostaa.
Surkee riuku-ukko, lerppamuna🤮
No mies on parimetrinen raksaukko, niin jaksaa kyllä. Ja minäkin hädin tuskin 50kg. Seisaaltaan kun ei ylletä panemaan, niin välillä pitää sylissä seinää vasten. Ja ei, mä en ole mikään avuton "pikkutyttö" mutta seksissä tuo kokoero on kuumaa.
Naisviha on edelleen syvällä yhteiskunnassamme eikä sitä saa kitkettyä ainakaan meidän elinaikanamme. Naista pyritään aina pienentämään eli naista haukutaan mitä julmimmilla sanoilla, jos sen ulkonäössä on jotain ns. vääränlaista. Esim. jos vyötärö ei ole tarpeeksi kapea, lantio on liian leveä, tissit on liian isot tai ei tarpeeksi terhakat tai oikean muotoiset, jos peppu ei ole täydellisen pyöreä ja timmi jne. Kaikki tämä sairas vaatiminen naisilta kertoo vain miten syvällä naisviha yhteiskunnassamme edelleen on. Älkää te naiset ainakaan lähtekö tohon toistenne solvaamiseen mukaan kun ollaan kaikki tässä samassa veneessä.
N19