Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska televisiosta alkaisi tulemaan "Kiltti miehelle morsian"-niminen ohjelma?

Kiltti mies 39v
27.03.2021 |

Siinä kiltit miehet etsisivät itselleen morsianta. Minäkin haluaisin mukaan ohjelmaan ja haluaisin löytää nuoren, hyvännäköisen, isorintaisen, naiseksi älykkään, pitkähiuksisen blondin, nöyrän, alistuvan ja neitsyen morsiamen itselleni.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täytän pian 40, niin minua ei epäillä palstan kilttikseksi

M39

Kyllä epäillään. Kaikkihan vanhenevat.

Vierailija
22/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää henkilön nimimerkki. Kuinka kiltti mies voi samalla toivoa toisen henkilön alistamista. Haluan myös tarkistaa, että olihan sanamuoto varmasti nöyrä eikä nöyryytettävä? Nehän ovat kaksi aivan eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt selvä trolli, mutta mua hämmentää, että ap:n kaltaisia miehiä oikeasti löytyy.

Tituleeravat itseään kiltiksi, mutta samaan aikaan itkevät, miten heillä on OIKEUS naiseen. Eikä edes mihin tahansa naiseen vaan täydelliseen kauniisen, laihaan ja isorintaiseen naiseen (miesten mielestä siis "naapurintyttöön") joka palvelee ja palvoo miestä ja on aina käytettävissä seksiin 🤢.

Täyspäiväisen palvelemisen lisäksi naisen on toki käytävä myös töissä, koska kilttimieshän ei ketään ala elättämään! Mitä nainen saa tälläisen miehen kanssa olemisesta?

Kilttejä miehiä on olemassa, mutta nämä vinkujat ei ole niitä.

Vierailija
24/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Napakymppi-ohjelmaan oli tunkua kilteistä miehistä ja naisista. 

Mun vanhempani uhkasivat ilmoitta minut Napakymppiin 80-luvun lopussa, ajattelivat että muuten en saa akkaa millään tavalla. 

Onneksi pistin toimeksi ja hankin akan muuta kautta, ja olemme yhä naimisissa. 

Vierailija
25/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kilttimies oppii yhdyssanat.

Vierailija
26/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska nämä ns kilttimiehet on niitä passiivisia vätyksiä, jotka notkuu kotona tietokoneen äänessä eivätkä kouluaikanakaan edes saaneet sanaa suusta, jos yritti jotain heille puhua. Ei tuollaiset edes yritä pariutua kuin haaveissa, joten miten ilmoittautuisivat ja lähtisivat tv-ohjelmaan?

Vierailija
27/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta haiskahtaa, että tää kilttis on itseasiassa nainen jota on joku 39-vuotias mies jollain tavalla loukannut. Sitten pitää niitä paineita tälleen vähän purkaa, mielessään ikäänkuin nolaa häntä kaikkien silmissä.

Vierailija
28/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta haiskahtaa, että tää kilttis on itseasiassa nainen jota on joku 39-vuotias mies jollain tavalla loukannut. Sitten pitää niitä paineita tälleen vähän purkaa, mielessään ikäänkuin nolaa häntä kaikkien silmissä.

Hyvin mahdollista. Ehkä joku 35v nainen joka kertoi vasta treffeillä olevansa yhäri. Suuttui sitten kun kilttimies ei pyytänyt toisille treffeille.

Vierailija
29/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei ole nöyrä eikä alistuva

Voi hyvinkin olla. Älykkyys ei korreloi tuollaisten asioiden kanssa.

Vierailija
30/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies 39v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kirjoittaisi sinulle, joten ohjelma tyssäisi ennen kuin alkaisikaan. 

Aivan varmasti kirjoittaisi, kyllä jossain on olemassa minulle oma nainen joka haluaa minun vaimokseni!

Viimeistään tuo ´"naiseksi älykkään" nosti kyllä tien pystyyn :)

Vierailija
31/31 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt selvä trolli, mutta mua hämmentää, että ap:n kaltaisia miehiä oikeasti löytyy.

Tituleeravat itseään kiltiksi, mutta samaan aikaan itkevät, miten heillä on OIKEUS naiseen. Eikä edes mihin tahansa naiseen vaan täydelliseen kauniisen, laihaan ja isorintaiseen naiseen (miesten mielestä siis "naapurintyttöön") joka palvelee ja palvoo miestä ja on aina käytettävissä seksiin 🤢.

Täyspäiväisen palvelemisen lisäksi naisen on toki käytävä myös töissä, koska kilttimieshän ei ketään ala elättämään! Mitä nainen saa tälläisen miehen kanssa olemisesta?

Kilttejä miehiä on olemassa, mutta nämä vinkujat ei ole niitä.

Kotitöiden tekeminen on siis miehen palvomista? Vielä pitäisi antaa seksiäkin ja töissäkin pitäisi käydä kun kilttimies ei halua tai pysty maksamaan yksin naisenkin menoja. Tässä oikea kullankaivajan malliesimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän