Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
27.03.2021 |

Tapasin miehen joka on varattu. Aloimme silti viettämään aikaa yhdessä ja huomasimme, että meillä molemmilla on hyvä olla toistemme seurassa ja pidämme toisistamme paljon. Mies pyysi puhelinnumeroani ja kertoi, että on addiktoitunut minuun. Hän myös suuteli minua ja halasimme pitkään toisiamme.

Meni melkein 2 viikkoa kun ei nähty ja kunnes hän laittoi viestiä ettei pysty olla ajattelematta minua ja haluaa viettää kanssani aikaa. Hän ehdotti päivää, mutta se ei itselleni sopinut. Hän kertoi, että ehdottaa ensikerralla parempaa päivää.

No meni viikko ja hänen tyttöystävä soitti minulle, että oli löytänyt numeroni hänen puhelimesta ja kyseli mitä oli tapahtunut. Sanoin hänelle, että keskustelee miehensä kanssa - en muuta.
Samana iltana tuli viestiä tältä mieheltä (toisesta numerosta kuin mikä minulla on) että emme voi olla yhteyksissä enää, ja pyytää anteeksi että oli sanonut naiselleen minun suudelleen häntä, eikä toisinpäin.

Hän soitti vielä illalla, että emme voi enää olla yhteyksissä ja ettei voi vastata viesteihini (toiseen liittymään) koska ei ole yksin. Ei muuta. Se puhelu oli siinä ja tuon jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Mikäköhän juttu tässä on? Luuletteko, että kuulen kyseisestä miehestä vielä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle äijä ku syytti sua ekana

Vierailija
42/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle äijä ku syytti sua ekana

Tämä. Naurettava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui vaan sinua että pääsee panemaan eikä ole tarjoituskaan erota omasta akasta, eli tarkoitus oli vain panna ja kusettaa sinua.

Vierailija
44/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen tyttöystävä soittaa toiselle naiselle?? Ei taida parisuhteessa olla ollut luottamus aivan kunnossa pitkiin aikoihin. Toivottavasti eroavat. Ei normaalia.

Tai tää on jo kymmenes kerta, kun äijä jää kiinni samoista puuhista. Tyttis varmaan tietää jo äijän metkut.

Vierailija
45/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää sinusta, mutta tämä tyttöystävä ei kestä sitä. Ei halua erota miehestään. Naurettavaa.

Yleensä lihavat naiset joilla on omaan tasoon nähden tasokkaampi mies eivät kovin heti lähde eroamaan vaikka mies pettäisi.

Vierailija
46/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Vierailija
47/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää sinusta, mutta tämä tyttöystävä ei kestä sitä. Ei halua erota miehestään. Naurettavaa.

Yleensä lihavat naiset joilla on omaan tasoon nähden tasokkaampi mies eivät kovin heti lähde eroamaan vaikka mies pettäisi.

Luulen että tässä on juuri tuollainen tilanne.

Vierailija
48/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl

Vierailija
49/52 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä suhteelta

Vierailija