Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
27.03.2021 |

Tapasin miehen joka on varattu. Aloimme silti viettämään aikaa yhdessä ja huomasimme, että meillä molemmilla on hyvä olla toistemme seurassa ja pidämme toisistamme paljon. Mies pyysi puhelinnumeroani ja kertoi, että on addiktoitunut minuun. Hän myös suuteli minua ja halasimme pitkään toisiamme.

Meni melkein 2 viikkoa kun ei nähty ja kunnes hän laittoi viestiä ettei pysty olla ajattelematta minua ja haluaa viettää kanssani aikaa. Hän ehdotti päivää, mutta se ei itselleni sopinut. Hän kertoi, että ehdottaa ensikerralla parempaa päivää.

No meni viikko ja hänen tyttöystävä soitti minulle, että oli löytänyt numeroni hänen puhelimesta ja kyseli mitä oli tapahtunut. Sanoin hänelle, että keskustelee miehensä kanssa - en muuta.
Samana iltana tuli viestiä tältä mieheltä (toisesta numerosta kuin mikä minulla on) että emme voi olla yhteyksissä enää, ja pyytää anteeksi että oli sanonut naiselleen minun suudelleen häntä, eikä toisinpäin.

Hän soitti vielä illalla, että emme voi enää olla yhteyksissä ja ettei voi vastata viesteihini (toiseen liittymään) koska ei ole yksin. Ei muuta. Se puhelu oli siinä ja tuon jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Mikäköhän juttu tässä on? Luuletteko, että kuulen kyseisestä miehestä vielä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde tuohon leikkiin mukaaan.

Vierailija
22/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tämän miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mua kiinnostaa miksi sä haluat tämän miehen?

Vierailija
24/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää, että joku nainen on katsonut miehensä puhelimen yhteystietoja ja lähtee soittelemaan numeroihin kysymään "mikä meininki teillä on?". Ihan vaan random ihmisiltä kysyy, eikä mieheltään, että "olet laittanut uuden yhteystiedon, kukahan mahtaa olla?". Onko tuo kovinkin tyypillistä käytöstä joillakin naisilla? Vai onko nämä sellaisia salaisia urkkimisia? Yleensä pettäjät osaavat piilottaa numerot tyyliin "Sanna Virtanen työ/ viestintä (joku firma tähän)", eikä "Sanna kulta".

Vierailija
25/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa harrastaa tuollaista enemmänkin, kun muijansa lukee viestejä puhelimesta.

Vierailija
26/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen tyttöystävä soittaa toiselle naiselle?? Ei taida parisuhteessa olla ollut luottamus aivan kunnossa pitkiin aikoihin. Toivottavasti eroavat. Ei normaalia.

Vierailija
27/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyttöystävä on sekopää

Vierailija
28/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää sinusta, mutta tämä tyttöystävä ei kestä sitä. Ei halua erota miehestään. Naurettavaa.

Vierailija
29/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOS.

Mieti hetki vielä ennenkuin lähden leikkiin mukaan enempää. Iso redflag tuo mies.

Vierailija
30/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin tykkää sinusta kun kertoikin ettei ole yksin. Ei olisi muuten maininnut asiaa edes.

Vierailija
31/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäs on jotain saippuasarjaa.

Vierailija
32/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa 😄

Vierailija
33/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vakipanoa vailla oleva niljake, joka mielistelee p*llun toivossa. Ei tule eroamaan tyttiksestään.

Vierailija
34/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa

Vierailija
35/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että juttu on niin, että mies haluaa sinua ja ajattelee paljon. Nyt kun jäi kiinni ei uskalla ottaa yhteyttä. Voi olla pieni mahdollisuus ettei enää koskaan ota yhteyttä, mutta en usko itse siihen.

Vierailija
36/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan.

Vierailija
37/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään seuraamaan.

Sama

Vierailija
38/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap saatat pelastua paljolta kierrä ukko kaukaa. Itse en sekaantuisi moiseen. Miehellä saattaa olla jopa ihan kamala (esim vankila tausta) kun et paremmin tunne häntä.

Vierailija
39/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että juttu on niin, että mies haluaa sinua ja ajattelee paljon. Nyt kun jäi kiinni ei uskalla ottaa yhteyttä. Voi olla pieni mahdollisuus ettei enää koskaan ota yhteyttä, mutta en usko itse siihen.

Tämä.

Vierailija
40/52 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän