Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, miksi en saisi käydä erikoisliikeessä, mutta viinakaupassa saisin käydä?

Vierailija
27.03.2021 |

Vääntäkää joku hallituksen vapaaehtoinen äänitorvi tämä minulle rautalangasta?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko köydä nyt ostamassa ne mitä tarvitte kolmeksi viikoksi ja lopettaa tuon ruikuttamisen :)

En voi valitettavasti ostaa kotiin hirveää määrää alkon tuotteita, koska on terveellisempää käydä siellä vähän useammin.

Vierailija
22/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen liikkumarajoituksia pitäisi koulut laittaa etäopetukseen ja lasten kulkemista ja harrastuksia rajata,koska lasten tartunnat ovat lisääntyneet niin paljon,matkustusta rajoittaa enemmän,sulkea kuntosalit .

Totta, päiväkodit vain kriittisen työn tekijöiden lapsille, koulut etäopetukseen jne. Samat setit kuin vuosi sitten. Toimivat hyvin silloin.

Nyt pöljät menivät poliittisesti hirttäytymään lasten pitämiseksi kouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkoholi on lainsäädännöllisesti elintarvike.

Vierailija
24/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alkoholisti, menet sinne oli mikä oli. Jos se on kiellettyä, poliisille on työlästä valvoa sua. Jos Alko laitetaan kiinni,alat tiputtaa pontikkaa itse tai tekemään kiljua. Tai ostamaan pimeästi. Tai käyttämään korvikkeita. Voit saada myrkytyksen ja päätyä sairaalaan. Tai saada puukosta asioidessasi pimeän kauppiaan kanssa.

Siksi.

Näin. Huvittaa miten tietämättömiä jotkut on siitä, miten yhteiskunnan marginaaleissa eletään.

Vierailija
25/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja valtaosalle suomalaisista ihan välttämätön elintarvike. LUUSERIT!!!!!!!!!!! Haluaisin niin nähdä, että Alkot suljetaan ja viinasiepot itkevät katkeria kyyneleitä ja tutisevat krapuloissaan. Häpeän puolestanne.

Vierailija
26/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko köydä nyt ostamassa ne mitä tarvitte kolmeksi viikoksi ja lopettaa tuon ruikuttamisen :)

Juuri näin. Ja nuo rajoitukset koskevat aluettain, 3vk ajan.

Miten lapsellisiä ihmiset oikein ovat, inttävät kuin meidän 3v "minä haluun erikoisliikkeeseen ostoksille".

Eikö nykyihmisellä ole itsesuojeluvaistoa, vaan väenväkisin altistetaan itsensä vaaraan.

Ja samat tyypit, vaikka pommeja sataisi taivaalta, vänkäävät, mä haluun erikoiskauppaan.

Miten nämä ihmiset olisivat pärjänneet 70v sitten, kun poikkeusolot kesti 5v , jopa joka ilta piti peittää ikkunat, ettei valoa näkyisi ulos mahdollisille vihollisille ja desanteille ja pelko ja kuolema oli joka päivä läsnä ja kaikesta oli huutava pula.

Vierailija
27/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se vikinä.

Käytä järkeäsi.

Mene  ostamaan vaikka pihatottuja kunhan pidät maskia ja etäisyyttä.

OMAN järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa.

Ota miehesi mukaan ostoksille jos ei muuten suju.

Vierailija
28/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja nuo rajoitukset koskevat aluettain, 3vk ajan.

Miten lapsellisiä ihmiset oikein ovat, inttävät kuin meidän 3v "minä haluun erikoisliikkeeseen ostoksille".

Eikö nykyihmisellä ole itsesuojeluvaistoa, vaan väenväkisin altistetaan itsensä vaaraan.

Ja samat tyypit, vaikka pommeja sataisi taivaalta, vänkäävät, mä haluun erikoiskauppaan.

Miten nämä ihmiset olisivat pärjänneet 70v sitten, kun poikkeusolot kesti 5v , jopa joka ilta piti peittää ikkunat, ettei valoa näkyisi ulos mahdollisille vihollisille ja desanteille ja pelko ja kuolema oli joka päivä läsnä ja kaikesta oli huutava pula.

Onneksi tein neutraalin ja asiallisen avaukseni, että annoin sinullekin mahdollisuuden vetää herneen nenään ja pääsit purkamaan sisäistä pahaasi. Jatka samaan malliin. Olo helpottaa kun saat ulos kaiken paskan mitä olet kerännyt sisällesi vuosia. Otan osaa paskaan elämääsi.

ap

Vierailija
29/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valtaosalle suomalaisista ihan välttämätön elintarvike. LUUSERIT!!!!!!!!!!! Haluaisin niin nähdä, että Alkot suljetaan ja viinasiepot itkevät katkeria kyyneleitä ja tutisevat krapuloissaan. Häpeän puolestanne.

Kieltolaki toimi viime kerrallakin aivan loistavasti. Suomessa ei ole juotu koskaan viinaa niin paljon kuin silloin.

Mutta oletkin teini, jolle historia on täysin tuntematonta.

Vierailija
30/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Missä kohtaa alkoholista tuli samanlainen välttämättömyys kuin elintarvikkeista?

Siinä, kun suurin osa suomalaista on ennen viikon syömättä kuin ilman lähes päivittäistä "perjantaipulloaan"... Itseä ei hetkauta, vaikka koko pulju laitettaisiin pysyvästi kiinni. Olisi varmasti parempikin kansan tulevaisuuden kannalta.

Muutenkin noita rajoitteita on turha vatvoa. Jos omaa edes pienen pienen järjen, niin osaa kyllä ajatella sen mitä liikuntakiellossa saa tehdä jamitä ei. On ainakin minulle päivän selvää. On vain ikävää, että suurin osa suomalaisista ei tajua enäämitäänmaalaisjärjellä. Pitää vain toivoa, ettei tule enää sotaa tms. konfliktia, missä vaaditaan pikaisia päätöksiä jaomia ajatuksia. Ne ei vain suurimmalta osaa kansalta eikä korkeimmiltakaan virkamiehiltä onnistu... UGH! Olen puhunut...

Vierailija
31/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn, lässyn.

Vähä-älyiset taas vauhdissa.

Vierailija
32/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se vikinä.

Käytä järkeäsi.

Mene  ostamaan vaikka pihatottuja kunhan pidät maskia ja etäisyyttä.

OMAN järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa.

Ota miehesi mukaan ostoksille jos ei muuten suju.

Täällä toinen oman elämänsä sankari on herännyt krapulaansa ja päättänyt purkaa pahaa mieltään. Onneksi olkoon että löysit avaukseni ja saat tyhjentää mieltäsi.  Vatsalaukkusi sisältö lienee jo vessanpytyssä.

Soita auttavaan puhelimeen. Muuta neuvoa osaa antaa.

ap

Vierailija
33/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina on Jumalan korvike.

"Parempi humalahakuinen juominen, kuin jumalahakuinen huominen! "

Päivi Teittinen, Ihmisten Puolue

Vierailija
34/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä oli juttu yrittäjistä, siinä haatateltu myös kukkakauppiasta Dixin asemalta. Kuljen siitä ohi töihin lähes joka päivä. Enkö nyt todella saa mennä häneltä siinä kukkia ostamaan kun otan muutamia metrejä askelia "väärään suuntaan"?

Vierailija
35/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen liikkumarajoituksia pitäisi koulut laittaa etäopetukseen ja lasten kulkemista ja harrastuksia rajata,koska lasten tartunnat ovat lisääntyneet niin paljon,matkustusta rajoittaa enemmän,sulkea kuntosalit .

Totta, päiväkodit vain kriittisen työn tekijöiden lapsille, koulut etäopetukseen jne. Samat setit kuin vuosi sitten. Toimivat hyvin silloin.

Ei päiväkodit ole missään vaiheessa ollut vain kriittisen työn tekijöille. Kyllä me ihan turhan työn tekijät tuolla ollaan liikuttu koko ajan ja liikutaan jatkossakin.

Vierailija
36/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodit auki ja koulut lähiopetuksessa. Saavat uus avuttomien loisten pennut edes kerran päivässä lämpimän aterian

Vierailija
37/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alkoholisti, menet sinne oli mikä oli. Jos se on kiellettyä, poliisille on työlästä valvoa sua. Jos Alko laitetaan kiinni,alat tiputtaa pontikkaa itse tai tekemään kiljua. Tai ostamaan pimeästi. Tai käyttämään korvikkeita. Voit saada myrkytyksen ja päätyä sairaalaan. Tai saada puukosta asioidessasi pimeän kauppiaan kanssa.

Siksi.

Kiellettyä, työlästä valvoa, tehdään itse ja ostetaan pimeästi.  Tuosta tulee mieleen laittomat päihteet. Varmaan kaikin puolin "hyvä" juttu jos alkoholille samat systeemit. Päihteet on ihmisten välttämättömyyslistassa niin korkealla että niitä hommataan vaikka laki kieltäisi. Se on vain realismia myöntää se.

Vierailija
38/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun vapaaehtoiseksi äänitorveksi.

Jos minä olin hallitus, Huss, THL, sairaanhoitopiiri, virkamiehet jne. niin tässä vaiheessa löisin hanskat tiskiin ja sanoisin heippa, näille hölmöläisille. Tehkää homma mieleiseksenne ja menkää ihmeessä sinne erikoisliikkeeseen, mua ei enää kiinnosta teidän touhut ja yhteinen hyvä tai kenenkään terveys tai elinkeino tai yhteiskunnan rattaiden pyöriminen. Jossakin se raja tulee vastaan. Ja se on tässä.

Ja läksisin mökille saaristoon luonnon helmaan ja ottaisin kaikki ylityöt vapaana ja tietysti vuosilomat ja silloin oltaisiin jo pitkällä syksyä ja ensi vuoden pärjäisin kyllä säästöillä ja nauttisen luonnon rauhasta ja linnun laulusta, ilman kenenkään haukkumista ja kiusaamista. Saisi hiuksetkin hapsuttaa ja vaatteet olla rumia.

Ja ap. saisi ihan kaikessa rauhassa huseereta siellä erikoisliikkeessä ostoksilla vaikka 24/7 ja leipoa kakkua mieleisekseen ja olla uppoavassa laivassa, jos sellainen tapahtuisi omin avuin.

Vierailija
39/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä oli juttu yrittäjistä, siinä haatateltu myös kukkakauppiasta Dixin asemalta. Kuljen siitä ohi töihin lähes joka päivä. Enkö nyt todella saa mennä häneltä siinä kukkia ostamaan kun otan muutamia metrejä askelia "väärään suuntaan"?

Kuinka usein käyt? Alkoiko kukkien ostaminen kiinnostaa vasta nyt?

Vierailija
40/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoja ei uskalleta sulkea,koska saadaan verotuloja ja siitä kansa raivostuisi. Sitten tulisi oikein kunnon mellakat. Toivon, ettei lakiesitys mene läpi. Itse en maskeja käytä ja näytän lääkärintodistuksen, jos tarvitsee. Sanna saa nähdä, että kostetaan vaaleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan