Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin auton öljynvaihdossa - mies suuttui

Vierailija
27.03.2021 |

No niin. Öljyvaihtoväli oli päässyt pitkäksi. Mies on yleensä vaihtanut moottoriöljyt itse, mutta nyt on ollut niin paljon kiireitä töissä, ettei ollut ennättänyt. Mulla oli vapaapäivä ja mies nukkui yövuoron jälkeen. Päätin että nythän ehdin käyttää auton drive-in pajalla. Ja mies suuttui. Yhteinen auto joo, mutta omista rahoista maksoin. Miten tuosta voi suuttua?

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkät tietää että autossa on muista naisista kamaa huumeita puh.numeroita kondomeja mattojen alla ja huulipunaa ja hanskalokerossa vähemmän mut tuhkakupin alla jne. takapenkin alta löytyy alushousuja ja muuta. Tyhmät naiset tiedetään ei ne huomaa onko mies työpaikalla vai ei tai naiko ne työkavereita tai naapuria. Sängystä löytyy outoja alushousuja ja huulipunaa kondomeja mutta mitään ei tajua. Vasta menty naimisiin ja mies jo naimassa muita ja työmatkoilla taas muita. Naiset maksaa vuokran ja sähköt yhtiövastikkeen. 💰💰😅😀😭

Vierailija
202/222 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää naiset ei huomaa miesten pettämistä eikä huijauksia muitakaan se on selvä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena keksin monta syytä miksi mies suuttuu apn tilanteessa

- kokee tuon arvosteluna sille että ei ole hoitanut asiaa ja tämä vaikka ap ei tarkoita asiaa niin

- tarkka siitä mitä öljyä käyttää

- oli suunnitellut kaverin kanssa milloin homma tehdään ja samalla jotain muutakin asiaan liittyvää

- jos mies käyttäisi auton aina tietyssä huoltamossa öljyn vaihdolla niin silloin ymmärtäisin paremmin apn ratkaisun jos käyttäisi samassa jo hyväksi havaitussa paikassa,

Minä en ymmärrä miksi ap vei auton öljynvaihtoon kysymättä mieheltä? Yleensä kysytään voinko auttaa.

Naisena minua ärsyttää suunnattomasti juuri tuollainen. Mies ja miehen pyhä lehmä. Että nainen ei voi ymmärtää auton omistamisesta ja käytöstä mitään, koska hänellä ei ole sitä stanan letkua jalkovälissä. Että nainen ei muka tajuaisi huolehtia, että sinne säiliöön laitetaan oikenalaista öljyä. Että nainen ei osaisi etsiä sopivaa paikkaa öljynvaihtoon tai muuhun auton huoltoon. Että nainen olisi joku miehen pikku apuri mitä tulee autosta huolehtimiseen (viitaten siihen stanan letkuun jalkovälissä), ja mies naisen pikku apuri kodinhoidossa (edelleen viitaten siihen stanan letkuun jalkovälissä). Se huoltokirjan vilkaiseminen ja huoltoon vieminen ei ole pätkääkään vaativampi operaatio kuin pyykinpesu tai lapsen säänmukainen pukeminen.

Sulla on vain pelkkä reikä jalkojen välissä ja iso sellainen, kyllä mullakin kiukuttaisi sellainen.

Kerrotko vielä, miten se reikä, koosta riippumatta, estää järjenkäytön ja arkisista käytännön asioista selviytymisen? Nyt puhutaan autosta, ei avaruusraketista.

Sen minkä pystyy ja osaa tehdä itse, kannattaa tehdä sillä siinä säästää pitkässä juoksussa satoja tai tuhansia euroja. On hölmöä viedä auto kalliiseen huoltoon rahastettavaksi jos työ on helppo ja yksinkertainen, mutta eihän naiset näistä yleensä mitään ymmärrä, naiset ovat helppoja kusetuksen ja rahastuksen kohteita autohuollossa.

Tällä naisella on ainakin varaa ulkoistaa kaikki omaan autoon liittyvät toimenpiteet. Kyllä minä montakin asiaa voisin tehdä itse ja säästää, mutta teetän ammattilaisella, koska oma aika ja vaiva menee muihin kiinnostuksen kohteisiin.

Me naiset olemme pidettyjä asiakkaita autoalan liikkeissä, koska emme väitä tietävämme paremmin ja nillitä joka asiasta. Kun pyydän tekemään jotain autolle huollon yhteydessä ja ilmoittavat soittavansa hinnat, sanon, että ei tarvitse, hoitakaa vain homma. Ja jos vanhemmassa autossa ilmenee jotain, mikä pitää hoitaa soittaessa lupaa kustannukseen sanon, että hyvä, että huomasitte, hoitakaa kuntoon, enkä rutise ensimmäisenä pyhän peltilehmän osan kustannuksesta ihan kun kuluminen tulisi yllätyksenä ja epäile autoliikkeitä aina ja ikuisesti kusettajina.

Naiset ovat pidettyjä autokorjaamoilla sillä teitä on helppo kusettaa ja laskuttaa ylimääräisiä kun ette tunne autoista juuri mitään.

Ihan kuin kaikki miehet ymmärtäisi?

Kuitenkin naisia enempi.

Millä perusteella? Ei nykyautoihin pysty juuri mitään itse tekemään ellei ole omia vehkeitä.

Miehet perehtyy autoihin naisia enempi, siitä tulee tietämystä jota naisilla ei yleensä ole. Miehet lukee myös autolehtiä joista saa tietoa, naiset lukee naistenlehtiä.

Vierailija
204/222 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen työkaveri sekin näitä autojuttuja ja miehestä höpötteli sitten mies ilmoitti että muuttaa toisen luokse niin tämä nainen juttelemaan autoista sitten valokuva albumin kanssa ja autokin meni. Oli ollut jo toisen kanssa pitkään eikä tämä tiennyt. Kyllä miehet huijaa naisia raha asioissa ja muutenkin. Voi olla lapsia jossain eikä kerro.Yksi vasta naimisiin mennyt oli työkaveria naimassa ja sen kaveria pari päivää häiden jälkeen. Työmatkoilla näitä usein tulee että on lapsia kotona kohta jo toisen ja kolmannen kanssa. Helpompi olisi pysyä sen yhden kanssa mutta kun himot vetää.Naimisissa oleva mies naimassa saman alueen naisia päivällä lapset heillä ja myös näillä muilla naisilla eri miesten kanssa. Että uskonnolla ei ole eroa.Thai naiset vetää satojen tuhansien tilejä. Päivällä.

Vierailija
205/222 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein halvimmalla pääsette kun haetta kaupasta tarjousöljyt 20e/4l joko Teboil, Shell tai Mobil öljyä. Varaatte autokorjaamoon ajan joissa öljynvaihdon hinta on 25-30 euroa.

Vierailija
206/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein halvimmalla pääsette kun haetta kaupasta tarjousöljyt 20e/4l joko Teboil, Shell tai Mobil öljyä. Varaatte autokorjaamoon ajan joissa öljynvaihdon hinta on 25-30 euroa.

Entä jos haluaa päästä kaikkein helpoimmalla?

Vierailija
207/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko öljykanisterin hakeminen kaupasta vaivalloista?

Vierailija
208/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laskisin asian niin päin että mitä muuta sillä säästetyllä ajalla tekisi? Jos säästää 80€ sillä että hakee itse öljypurkin Tokmannista ja kiikuttaa sen korjaamoon, niin tulee aika kalliit av-palstan selailut jos tuon verran maksaa ekstraa siitä ettei mitään viitsi tehdä.

Vierailija
209/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä oma vaivansa, jos pitää vartavasten lähteä hakemaan vain sitä öljyä. Jos kaikessa säästäminen ei ole itseisarvo, miksei saisi valita helpointa vaihtoehtoa? Omapa on autoni, omat rahani.

Vierailija
210/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laskisin asian niin päin että mitä muuta sillä säästetyllä ajalla tekisi? Jos säästää 80€ sillä että hakee itse öljypurkin Tokmannista ja kiikuttaa sen korjaamoon, niin tulee aika kalliit av-palstan selailut jos tuon verran maksaa ekstraa siitä ettei mitään viitsi tehdä.

Säästetyllä ajalla voi tehdä jotain paljon mielekkäämpää kuin lähteä Tokmannille ostamaan moottoriöljyä. Miksi se niin kaivelee, että joku arvottaa vaikka harrastuksen sen 80-100 euron säästön arvoiseksi tai arvokkaammaksi? Tai vaikka sen ajan makaisi sohvalla, mitä väärää siinä on?

Vierailija
211/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä oma vaivansa, jos pitää vartavasten lähteä hakemaan vain sitä öljyä. Jos kaikessa säästäminen ei ole itseisarvo, miksei saisi valita helpointa vaihtoehtoa? Omapa on autoni, omat rahani.

Onhan se varmasti vaivalloista jos on ylipainoinen porsas joka ei viitsi kävellä metriäkään ylimääräistä.

Vierailija
212/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästetyllä ajalla voi tehdä jotain paljon mielekkäämpää kuin lähteä Tokmannille ostamaan moottoriöljyä. Miksi se niin kaivelee, että joku arvottaa vaikka harrastuksen sen 80-100 euron säästön arvoiseksi tai arvokkaammaksi? Tai vaikka sen ajan makaisi sohvalla, mitä väärää siinä on?

Kertoo vain tyhmyydestä ja laiskuudesta.

Vierailija
213/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on miehen omaisuutta ja miehen kuuluu saada päättää koska esim. öljyt vaihdetaan. Naisen tehtävä on pysyä keittiössä ja jättää auto miehelle. Sinä siis tunkeuduit miehen reviirille.

Vierailija
214/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain tyhmyydestä ja laiskuudesta.

Minä voin säästää ne öljyrahat korjaamalla vaatteet, vaikka vaihtamalla housujen ja takkien vetoketjut. Tyhmyyttä ja laiskuutta? Ehkä. Helpompi nostaa hetkeksi ompelukone esiin kuin käyttää tunti öljynhakuun.

eri

Vierailija
215/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kokee tuon arvosteluna sille että ei ole hoitanut asiaa ja tämä vaikka ap ei tarkoita asiaa niin

- oli suunnitellut kaverin kanssa milloin homma tehdään ja samalla jotain muutakin asiaan liittyvää

- jos mies käyttäisi auton aina tietyssä huoltamossa öljyn vaihdolla niin silloin ymmärtäisin paremmin apn ratkaisun jos käyttäisi samassa jo hyväksi havaitussa paikassa,

Minä en ymmärrä miksi ap vei auton öljynvaihtoon kysymättä mieheltä? Yleensä kysytään voinko auttaa.

Naisena minua ärsyttää suunnattomasti juuri tuollainen. Mies ja miehen pyhä lehmä. Että nainen ei voi ymmärtää auton omistamisesta ja käytöstä mitään, koska hänellä ei ole sitä stanan letkua jalkovälissä. Että nainen ei muka tajuaisi huolehtia, että sinne säiliöön laitetaan oikenalaista öljyä. Että nainen ei osaisi etsiä sopivaa paikkaa öljynvaihtoon tai muuhun auton huoltoon. Että nainen olisi joku miehen pikku apuri mitä tulee autosta huolehtimiseen (viitaten siihen stanan letkuun jalkovälissä), ja mies naisen pikku apuri kodinhoidossa (edelleen viitaten siihen stanan letkuun jalkovälissä). Se huoltokirjan vilkaiseminen ja huoltoon vieminen ei ole pätkääkään vaativampi operaatio kuin pyykinpesu tai lapsen säänmukainen pukeminen.

Sulla on vain pelkkä reikä jalkojen välissä ja iso sellainen, kyllä mullakin kiukuttaisi sellainen.

Kerrotko vielä, miten se reikä, koosta riippumatta, estää järjenkäytön ja arkisista käytännön asioista selviytymisen? Nyt puhutaan autosta, ei avaruusraketista.

Sen minkä pystyy ja osaa tehdä itse, kannattaa tehdä sillä siinä säästää pitkässä juoksussa satoja tai tuhansia euroja. On hölmöä viedä auto kalliiseen huoltoon rahastettavaksi jos työ on helppo ja yksinkertainen, mutta eihän naiset näistä yleensä mitään ymmärrä, naiset ovat helppoja kusetuksen ja rahastuksen kohteita autohuollossa.

Tällä naisella on ainakin varaa ulkoistaa kaikki omaan autoon liittyvät toimenpiteet. Kyllä minä montakin asiaa voisin tehdä itse ja säästää, mutta teetän ammattilaisella, koska oma aika ja vaiva menee muihin kiinnostuksen kohteisiin.

Me naiset olemme pidettyjä asiakkaita autoalan liikkeissä, koska emme väitä tietävämme paremmin ja nillitä joka asiasta. Kun pyydän tekemään jotain autolle huollon yhteydessä ja ilmoittavat soittavansa hinnat, sanon, että ei tarvitse, hoitakaa vain homma. Ja jos vanhemmassa autossa ilmenee jotain, mikä pitää hoitaa soittaessa lupaa kustannukseen sanon, että hyvä, että huomasitte, hoitakaa kuntoon, enkä rutise ensimmäisenä pyhän peltilehmän osan kustannuksesta ihan kun kuluminen tulisi yllätyksenä ja epäile autoliikkeitä aina ja ikuisesti kusettajina.

Naiset ovat pidettyjä autokorjaamoilla sillä teitä on helppo kusettaa ja laskuttaa ylimääräisiä kun ette tunne autoista juuri mitään.

Pihi tyhjätaskuinen nillittäjäkö se siellä vinkuu? Ei jonkun akun vaihto mitään tähtitiedettä ole kuten ei renkaidenkaan vaihto, mutta hoidatan ne ammattiliikkeessä ihan kuten hampaani hammaslääkärissä. Niissä on muuten hinnastot nähtävillä etukäteen, joten lukutaitoisen ihmisen ei ole vaikea verrata hintoja. Ei ne laskut koskaan ole mitenkään huomattavia olleet, minun ei tarvitse jostain parista kympistä itkeä. Miehille autn osien kuluminen ja niiden päivittämisen tarve tuntuu aina tulevan yllätyksenä ja ihan kuin sinne huoltoon viennin tarkoitus ei olisi hoitaa auto kuntoon. 

Vierailija
216/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmasti vaivalloista jos on ylipainoinen porsas joka ei viitsi kävellä metriäkään ylimääräistä.

Ai että te bensalenkkarit olette ihania. Ei varmaan tarvitse naisesta haaveilla.

Vierailija
217/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta vain sen letkun puute jalkovälissä tekee sinusta pätevän arvioimaan jonkun muun perhe-elämää ja siihen liittyvää työnjakoa, vähän vielä miesvihaa siihen päälle.

Minulta ainakin yhden auton hajotti merkkihuolto jatkuvasti ylitäyttämällä öljyä. Merkkihuollossa ei ole erityisen päteviä kavereita, vaan ne ratsastaa merkkihuollon statuksella ja ottaa enempi vastavalmistuneita amislaisia hommiin.  Kyllä minulle ainakin suututaan, jos menen pesemään pyykkejä ja totean päälle, ettei se kuitenkaan täällä ilman hoidu. Ja ihan samalla lailla siinä jonkun mukaan lajittelu pitää tehdä jotenkin ja toisen mukaan toisin, minusta esim. punaiset ja ruskeat voi hyvin pestä yhdessä, mutta vaimo vetäisi moisesta heti herneen nenään.

Kaikilla omat suhteensa, ja jos se sille ukolle on jotenkin erityisen tärkeää hoitaa ite autot, niin ymmärrän ukkoa. Toisaalta ymmärrän emäntää, jos ei juttu hoidu. Ois varmaan kannattanut hetki miettiä myös sitä, oisko kannattanut, kuitenkin on jo tiennyt etukäteen mikä reaktio tulisi olemaan...

Vierailija
218/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan silkkaa typeryyttä, ellet ole joku haistapaskarikas. Suurin osa käy töissä jollakin 15€ tuntipalkalla. Miksi sitten menet töihin tuolla palkalla jos arvotat aikasi maksamaan 100€ / tunti?

Vierailija
219/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan silkkaa typeryyttä, ellet ole joku haistapaskarikas. Suurin osa käy töissä jollakin 15€ tuntipalkalla. Miksi sitten menet töihin tuolla palkalla jos arvotat aikasi maksamaan 100€ / tunti?

Sinun piheysideologian mukaan se on typeryyttä, et vastannut kysymykseen, mitä väärää on maksaa palvelusta, jos haluaa? Lisäksi se tuo palkka- ja verotuloja. Onko kodin siivouspalvelujenkin ostaminen typeryyttä? Se on lähes ilmaista itse tehtynä. 

eri

Vierailija
220/222 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun piheysideologian mukaan se on typeryyttä, et vastannut kysymykseen, mitä väärää on maksaa palvelusta, jos haluaa? Lisäksi se tuo palkka- ja verotuloja. Onko kodin siivouspalvelujenkin ostaminen typeryyttä? Se on lähes ilmaista itse tehtynä. 

eri

Et vastannut kysymykseen: miksi käyt töissä sillä esim. 15€ tuntipalkalla, jos aikasi on huomattavasti arvokkaampaa? Miksi et arvota aikaasi loogisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi