Join eilen itseni humalaan pitkästä aikaa
Tässä se taas nähtiin. Nukuin yöllä vaivaiset 2 tuntia. Kylläpä veetuttaa ihan sikana.
Kommentit (9)
Välillä pitää juoda, että muistaa miksei kannata. Ja jos meinaa unhotua niin eikun juomaan uudestaan.
Minäkin join yksi viikonloppu itseni humalaan. Tuli vaan sellainen fiilis, kun edellisestä kerrasta oli niin pitkä aika. Fiilistelin itsekseni ja kuuntelin hyvää musiikkia. Oli sillä hetkellä rentoa ja hauskaa.
Mutta sitten se seuraava päivä. Oli krapula ja sellainen väsymys kuin en olisi nukkunut juuri lainkaan. Olin unohtanut kuinka pahasti alkoholi vaikuttaa yöuneen. Oli koko päivä pilalla ja hukkaan heitetty. Totesin itselleni, että eiköhän tämä ole nähty. Se siitä. Ei enää paria juomaa enempää.
Iän myötä alkomahoolista on maksettava liian suuret lunnaat seuraavina päivänä. Jos vetää oikein huolella, niin harmitus voi jatkua maanantaihin tai jopa tiistaihin asti. Vaikka juominen on kivaa niin niin kivaa se ei ole, että se on parin päivän masiksen arvoista.
Juuri näin. Iän myötä alkoholia kestää heikommin. Pahinta on se muutaman päivän kestävä masennusolo. Oikein sellainen jäytävä olo henkisesti. Alkoholi laittaa aivojen kemiat sekaisin ja sitten, kun kaikki on taas tasapainossa, niin henkinen olokin helpottaa.
Olen iän myötä todennut alkoholin olevan aika turhaa litkua. Pari kolme juomaa harvakseltaan riittää ainakin minulle. Näin nelikymppisenä on kuitenkin sen verran vanhentunut, että alkoholin haitat tuplaantuvat.
Saisinpa miehen lopettamaan juomisen ettei tarvis erota. Toivon jo että saisi kolmen viikon koronan ja joutuisi teholle vieroitukseen. Aikuisiällään ei ole ollut kahta viikkoakaan juomatta. Juomamäärät vain kasvaneet keskivartalon lisäksi käsittämättömiksi.
Hyvä.819