Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusille urille? Kokemuksia! Mielipiteitä!

Vierailija
12.08.2006 |

Kävin hetki sitten Mollin sivuilla töitä katselemassa. Pitäisi palata parin vuoden kotonaolon jälkeen jälleen töihin. Olen 31-vuotias tradenomi ja haluaisin tehdä aluksi n. kuuden tunnin työpäivää. Telemarkkinointiin haettiin paljon tekijöitä. Onko kokemuksia? Ovatko firmat luotettavia? Mikä on oikea palkkataso? Voitteko suositella jotain yritystä?

Kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teksti on tökeröä ja luvataan kuuta taivaalta, anna olla. Älä myöskään mene suoraan koulutustilaisuuteen. Katso, että yritys on sellainen, että siellä haastatellaan ja kirjoitetaan työsopimus. Itse saan noin 3000 euroa / kk pk-seudulla.

Vierailija
2/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajoista voi usein neuvotella. Tienaa ihan mukavasti varsinkin myyntipuolella. Itse teen vain noin 50 tuntia kuussa, mutta tonni tupsahtaa siitä huolimatta tilille ja lasten kanssakin jää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen päälle mukava provisio. Lisäksi " myyn" jäsenyyttä eräälle liitolle. Siinä samantyyppinen palkkaus. En ole paraspalkkaisin työpaikallani vaikka mukavasti tienaankin. Huippumyyjät on juttu erikseen.

Vierailija
4/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis 3 vai 4?

Kauanko olet tehnyt noita töitä? Onko myyminen vaikeaa? Paljonko on pohjapalkkasi?

Kiitos vastauksista :)

t. ei ap, mutta toinen kiinnostunut

Vierailija
5/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työ tuntui raskaalta, kun palasin töihin ensimmäisen lapsen jälkeen. Nyt myyn ja suunnittelen ilmoitustila ilmoituksia. Koska teen niin vähän tunteja, en saa pohjapalkkaa. Kokopäiväiset saa tonnin pohjan. t.4

Vierailija
6/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjapalkka on kahdeksan euroa tunti, olen tehnyt näitä töitä muutaman vuoden. Lisäksi saan lounasseteliedun, työterveyspalvelut ja koulutus on ainakin tässä yrityksessä ollut kiitettävää. Myyminen ei ole vaikeaa, jos on hyvä tuote.

Vierailija
7/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin TODELLA mukavasti. Kaikki ainakin silloin halusivat lehden :)))

Vierailija
8/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin siis reilusti enemmän kuin nyt opettajana!

Vierailija
9/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teen raskasta työtä 10 euron tuntiliksalla....

t.8

Vierailija
10/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko negatiivisia kokemuksia? Oliko tiukkoja työhaastatteluita?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi