Suuririntaiset...roikkuuko rintasi ja mitä miehesi niistä tykkää?
Roikkuivatko jo tavatessanne, onko aika muuttanut " tilaa" . Tahtoisiko miehesi että olisivat jotenkine erilaiset?
Kommentit (15)
ennen eivät ole roikkuneet. Mies ei valita. Joskus on leikillään maininnut että tissit vähän rupsahtaneet. En loukkaantunut, tottahan se on.
Tykkään näistä silti!
T:D-kuppi
oma ja muutkaan miehet ei silti ole valittanu.
t. e-kuppi
Aina saan kehuja näistä salaisista aseistani...
Ovat nätit, oli vaatteet päällä tai ei.
2 lasta imetetty joten roikkuvat lisää, mies kuitenkin tykkää
E-kuppi
ja ei olis menny kanssani naimisiin jos ei tykkäis...... tykkää enemmän kuin minä itse T: G-kuppi
kuulema tykkää, mutten oikein usko että kukaan oikeasti tällaisista tykkäisi.
Miehen mielestä on aivan sama millaiset rinnat mulla on, ei kuulemma ole mennyt mun tissien kanssa naimisiin.
ja edelleen pystyt. 2 lasta imetetty mutta tosin olen vasta 21v.
Olen imettänytkin kahta lasta ja olen vasta 23v mutta ei ole muutakuin mielissään isoista rinnoista olen joskus sanonut että menisin nuo pienentämään niin mies ei siihen mielellään suostuisi...
Mutta olen nähnyt pienirintaisillakin yhtä roikkuvia joten tyytyväinen olen etteivät enempää roiku.
Mies on hulluna rintoihini ja miehet yleensä. Itse toivoisin että kuppikoko olisi esim vain D.
...valitettavasti. No, ei oi mitään. Kuppikoko on D-E ja imetys teki tehtävänsä, tosin rintani eivät koskaan ole olleet pystyt. Ikää on 25-vuotta ja muuten olen tyytyväinen ulkonäkööni. Mieheni rakastaa rintojani, mutta itse en enää viihdy miehen kanssa edes suihkussa. Jonkinlainen operaatio voisi olla mielessä kunhan lapsiluku on täynnä...
Miten sen nyt määrittelee. ;) Ei nää mun D-kuppikokoiset rinnat roiku kuin patakintaat naulassa, mutta eipä ne kyllä taivastakaan kohti tuijottele. Ihan ok kunnossa ovat imetyksenkin jälkeen ja mies tykkää tottakai! ;D Tuo maanvetovoima on vaan sellainen että kyllä se vetää kovasti puoleensa, myös rintavarustusta ;D
rinnat meni pilalle vasta 20 kilon painonpudotuksen jälkeen. Suoraan sanottuna, jos olisin tiennyt niin en olisi laihduttanut:(( ja ikää on vasta 25, että aika hirveä olen ikäisiini verrattuna.
Mieheni tykkää ja exätkin ovat kehuneet, vaikken ite rinnoistani ole koskaan tykännytkään, kun ovat niin isot.
eipä nämä E-kupit ole kovin pystyt.. se ei ole fyysisesti mahdollista!
ja kyllä, mies rakastaa rintojani. ja muutkin miehet:)