Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin jälkeinen virtsaputkentulehdus. Kroonistunut vaiva. Löytyykö siitä selvinneitä? ev

Vierailija
12.08.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minun tapauksessa kroppa reagoi minulle sopimattomaan mieheen näin. Mutta mistä sitä tietää. Joka tapauksessa olen tyytyväinen, ettei vaivaa enää.

Vierailija
2/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden ajan vaivasta kärsin. Söin todella useaa antibioottia vuorotellen. Ultrattiin ja tähystettiin, mitään vikaa ei löytynyt.

Sitten ne vain yhtäkkiä loppuivat. Tänä kesänä on ollut taas kolme, mutta ovat mennee äkkiä ohi. Sain muuten yhden munuaistulehduksenkin, tein jo melkein kuolemaa mutta onneksi ehdittiin ajoissa. Säikäytti todella.

Tsemppiä, kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jo nimittäin parisuhteeseenkin. Nyt on Nitrofur kuuri menossa ja väsyttää aivan julmetusti. Pahoinvointi kuuluu myös kuvioihin. Monen monta tulehdusta on mennyt ilman lääkitystä, mutta tuolloin oireista on saanut kärsiä pitkään. Nyt sitten kipristelen lääkkeen sivuvaikutusten kanssa.

Mitä oireita 3:lle tuli siitä munuaistulehduksesta?

Vierailija
4/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikuttaa jo nimittäin parisuhteeseenkin. Nyt on Nitrofur kuuri menossa ja väsyttää aivan julmetusti. Pahoinvointi kuuluu myös kuvioihin. Monen monta tulehdusta on mennyt ilman lääkitystä, mutta tuolloin oireista on saanut kärsiä pitkään. Nyt sitten kipristelen lääkkeen sivuvaikutusten kanssa.

Mitä oireita 3:lle tuli siitä munuaistulehduksesta?

Sitten aloin jo oksentaakin rajusti. Sairaalassa meni vielä tajukin. Kaiki veriarvot oli päin hemmettiä.

Tuo Nitrofur ei ainakaan mulla toiminut. En enää oikein muista, millä lääkkeillä pääsin eroon. Olen syönyt ainakin Trimopania estolääkkeenä ja Selexidiä tulehdukseen.

Kannattaa käyttää lääkkeitä, ettei tule esim. munuaistulehdusta. Mulla meni lisäksi pidätyskyky aina välillä...

Kolmonen.

Vierailija
5/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystyksen jälkeen sain muutaman kerran sellaisen rakkoon laitettavan lääkehuuhtelun. Niiden jälkeen alkoi helpottaa.

Vierailija
6/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka parani kroonisesta virtsatietulehduksesta miestä vaihtamalla. Nykyisen kanssa sopivat bakteeritkin paremmin yhteen :))

Vierailija
7/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms vaihtoehto-juttuja. kroppakin turtuu ainaisiin lääkekuureihin.

karpalomehua päivittäin, paljon puolukkaa ruokavalioon.

tsemppiä.

Vierailija
8/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui, kun kummatkin pesi itsensä hyvin ennen ja jälkeen seksin. myös käsienpesu on tärkeää, ja mahd. seksilelujen kunnollinen puhdistus.

Vierailija
9/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin neuvo oli kun ei mikään meinannut auttaa.

Vierailija
10/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniataso (oma) on parantunut, mutta sitä myöten ainakin meillä vaiva vaan pahenee. Limakalvot ovat heikoilla raskauden ja imetyksen jäljiltä.

Vierailija
11/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajukin jo menee niin kuin kolmosen tilanteessa. Mielestäni niitä lääkkeitä kannattaa todella käyttää, sillä ei VTI:nkään kanssa ole leikkimistä.

Vierailija
12/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanoi lääkäri minulle. Antoi reseptinkin, mutta jo pelkkä resepti taisi auttaa. Karpalopuristeet säännöllisesti ja virtsaaminen yhdynnän jälkeen myös hyvä konsti. Se voide oli jokin yhdynnän jälkeen emättimen suulle siveltävä voide.

Vierailija
13/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin apua myös estrogeenivoiteesta (mitä ilm edellinen kirjoittaja oli saanut). Vessassa pissalla ennen ja varsinkin jälkeen yhdynnän. Yhdynnän jälkeen otettava kerta-annos estolääkettä. Myös karpalomehulla todettu olevan tulehduksia estävää vaikutusta. Joskus auttaa 3-4 kk:n estolääkitys. Kannattaa puhua tarkemmin asiaan perehtyneen lääkärin kanssa jos ei näillä rauhoitu.

Vierailija
14/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt ei ihan lääkekuuriin asti olla menty kuin muutaman kerran.

Runsas juominen on auttanut useimmiten.

Vierailija
15/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvosi ovat huonossa jamassa ja hormoonivalmisteet kuivattavat lisää.

Niin minulla kävi. Elämäni oli noihin aikoihin myös henkisesti raskasta, mikä heikensi lisää vastustuskykyäni.

Hyvä hygienia ja pissille ennen ja jälkeen yhdynnän + rittävä nesteen juonti auttavat myös.

Vierailija
16/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaan pisara riittää, mutta pissattava on!

Vierailija
17/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin suosittelema vinkki .

Vierailija
18/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään auttoi ennaltaehkäisevästi myös 10 tippaa echinaforcea päivässä juotuna (akuutisti 10 tippaa tunnin parin välein päivän kaksi, oli luontaistuotemyyjän vinkki) .

Vierailija
19/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko peppuseksiä tai muuten sen alueen näpläystä? Siinä jos ei ole tarkka ja samalla kädellä tai vehkeellä mies koskee vaginaan, niin tsädäm! Ja ehdottoman tärkeää on pesu ja pissaus seksin jälkeen (ja ehdottomasti myös ennen, että enimmän bakteerit saadaan pois).

Vierailija
20/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit lääkäri käski kokeilla c-vitamiinia ja runsasta veden juontia. Ja sehän tehosi, ainakin minulle!