voiko äippälomalla irtisanoa itsensä?
siis en voi enää palata vanhaan työpaikkaani vanhempainvapaan ja hoitovapaan jälkeen voinko irtisanoutua lomalla, vai pitääkö minun mennä irtisanomisajaksi takaisin tuohon työpaikkaan???
Kommentit (4)
hoitovapaalla siihen kun lapsi täyttää 3v. Irtisanouduin kun lapsi oli 1,5 v ja aloitin uudessa paikassa viikon kuluttua. Normaali irtisanomisaika ei ainakaan koskenut mua, sillä ei heillä mitään käyttöä mulle olisi ollutkaan. Irtisanomiseni astui voimaan siitä päivästä kun työnantaja sen kirjallisena sai.
mutta hoitivapaalta ei kerry lomat... mun vanhempainvapaa loppuu tammikuussa ja hoitovapaa alkaa, eiks ne maksa mulle kesällä kuitenkin kaikki lomarahat taas pois, siis ens kesänä ja hoitovapaalta ei lomat kerry...
3 miten kävi sun rahojen saitko kaikki pois???'
-ap-
Koska jäin pitkälle hoitovapaalle, niin halusivat maksaa kaiken heti pois eikä säästää vuosien päähän. Tähän liittyi kyllä sekin, että muutimme 150km päähän ja oli aika selvää, että en palaa koskaan työhöni...
Äitiyslomalta kertyy lomia eli voit irtisanoutua töihin paluuvaiheessa ja pitää silloin omat pois.