Hallitukselta vaihteeksi vedätys? Vapaita tehohoitopaikkoja on 8, ei kun 82
Hallitus perustelee liikkumisrajoituksia sillä, että Suomessa on ollut jäljellä arviolta vain kahdeksan heti vapaata tehohoitopaikkaa koronapotilaille. MTV Uutisille toimitettujen lukujen perusteella vapaita paikkoja on 82.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-koronapotilaille-ollut-jaljell…
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Tässä tehdään sitä vihreää loikkaa. Tapetaan yritykset joita ei haluta olevan olemassa.
Sen takia keväällä pienet huoltoasemat ja ruokaravintolat ei saanut koronatukea mutta Tinze sai monta tuhatta että saa keikuttaa peräsintään netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko aloitus on vääristelty. Jos vapaana on 82 tehopaikkaa niin ei niitä voida merkitä kaikkia koronapotilaille. Pakko pitää auki muillekin potilaille.
Omassa shp:ssä on 8 tehohoitopaikkaa. Aikaisemmin otettiin hussista potilaita, enimmillään on ollut jo 4 käytössä korona potilaille. (muistakaa, että korona potilaat voivat olla tehohoidossa useamman viikon). 4 oli liikaa, piti lähettää muualle.
Kun vapaana on 82 tehohoitopaikkaa, niin kenelle ne nyt sitten pitää olla vapaana?
Sinun tarvii estää se, miksi niitä tarvittaisiin toisille?
Buhaaa!
Mikä erivapaus niillä muilla on?
Itseasiassa Se on ihan totta, mutta sinun tarvitsisi laittaa aina maailma kiinni, että ei tapahtuisi mitään onnettomuutta?
Tehohoitaja on koronan suhteen aika itseriittoinen olio, ikään kuin hän olisi se, joka on tärkein. Ja juuri koronan vuoksi.
Maailmassa elää ihmisiä, sinä ja minä, ja korona on aivan tasapuolinen tämän suhteen.
Jos minä olen nuori ja elämää rakastava, niin korona vaikuttaa minuun eniten silloin, kun elämä on ohi. Jos minä olen vanha, niin korona ei pysty riistämään minulta hyvää elämää, jotabrakastin, jonka elin!
Jokaiselle tulee päivä, kun katsotaan onko millainen pään ympärillä, yläpuolella. Ja se on jo nyt.
Mikä sinun päätäsi ympyröi? Hyvä vai paha elämä?
Rd kirjoitti:
Koronakruunu päähän, virologin päähän, lääkärin päähän, ja tehohoitajan päähän. Se on kaunis, ja siihen on vuoron perään kaiverrettu koronavirus ja maski, ja injektioruisku ja hengityskoneen putki.
Ympäri.
Se on ikuisesti.
Aurinko kimaltaa siinä. Se laskeutuu hänen päähänsä. Se on hänen. Se ymäröi hänet!
Se on Aurinko!
It is like Forever!
Ja kun hänet haudataan hän saa mukaansa pakkauksen puhtaita maskeja. Lasken ne hänen arkulleen. Vaimoni vieressä laskee arkulle injektioruiskun. Poikani ojentaa hengityskoneen putken. Seisomme rinnakkain on aika jättää jäähyväiset. Kunnioittava kumarrus, ja sitten minusta on kuin siihen olisi laskeutunut kruunu siihen valkealle arkulle, Kuin ilolle ja onnelle.
Se on siinä, ja me sen sijaan lähdemme muualle....
Sitten arkku sukeltaa kuumuuteen, vai oliko se vain aurinko?
Me olemme muualla, mutta hänellä on ikuinen kruunu! Hengitysputki, maskipakkaus ja injektioruisku. Se on hänen päässään, ja arkussaan.
Ja sitten arkku katosi kuumuuteen.
Minä näin sen!
Oliko se Aurinko?
SOL INVICTUS?
Ehei. SOL INVICTUS ei ole täydellinen.
Häneeltä puuttuvat täydellisiksi tulevat ja olevat lapset, Sjir, Hor, Setsh, St, jne....
Sol invictucsen tarina on epätäydellinen ja Koska:
Hor puhdistuu ja Setsh:stä tulee Jumala, ja sama asia toisin päin, siis "vice versa".
(Siis Hor puhdistuu, ja Setsh:stä tulee jumala ja Setsh puhdistuu ja Hor:sta tulee jumala..... Mutta monet Keisarit eivät tätä itseasiassa halunneet...
Vaan kahle annettiin gladiaattorin kaulaan, kun hänet haudatiin.....kuinka epätäydellistä)!
Siksi Elämä ja ilo on kädessäsi pitämää suurempi. Kaikkien teistä? Se on se, että olet tullut suureksi Auringon edessä, mutta egyptiläisen Auringon edessä, joka pitää kädessään sitä, joka jäi sinua pienemmäksi.....
Tiedän sen. Sol Invictus ei ole se hyvä tai täydellinen alku kaikelle.....
Aurinko ja tyttäret.
(nämä ovat asioita joita pitää oppia, katsoa, mikä on se täydellinen. Ilo ja elämä.).
Oli se paljon tai vähän niin hallitus valehteli niitä olevan vain kymmenesosa.