Mulla on vaateostokset tulossa kiinasta. Voinko hakea ne tankkerin ruumasta jos mun paketti seisoo siellä?
Uikkarit ja paita on paketissa.
Miten vaikee on saada se laiva irti, ärsyttävää.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ruiskutetaan vettä kovalla paineella siihen kohtaan mistä se laiva on kiinni
2. Hinurilaivat vetävät naruilla yhtäaikaa toiseen suuntaan
3. Iso armeijan helikopteri keventää keulasta.
Siis yhtäaikaa, erikseen se ei lähde irti.
OMG. Voi olla sitte vaikeeta.
Mä soitan sinne.
Laiva painaa 200 000 tonnia niin se on vaikeeta.
Höpö höpö. Vesi kannattelee.
Kun ne ei edes yritä kunnolla...ja kohta on kesä jo menny.
Ap
Minä luulin, että Suezilla on jumissa yksi maailman suurimmista konttilaivoista, ei tankkeri. Sinne kun menee tonkimaan lähetystään, saa varmasti tonkia kauan, eikä löydy sittenkään. Luulis, että kanavassa on helppo ajaa laivaa, mutta ei näköjään olekkaan. Outo juttu, näin kaukaa maalta katsoen.
Eihän tuon irrotus vaadi kuin keinotekoiset samanaikaisesti kohtaavat tsunamit. Yksi kahdeksan richterin jytky kaakkois- ja yksi lounaispuolelle.
Niin just, ei se vedessä painais niin paljoa,
ja aika moni paketti, ei mun mut muut, on varmaan pakattu sellaiseen
paukutusmuoviin. poks poks. Sekin keventää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Ruiskutetaan vettä kovalla paineella siihen kohtaan mistä se laiva on kiinni
2. Hinurilaivat vetävät naruilla yhtäaikaa toiseen suuntaan
3. Iso armeijan helikopteri keventää keulasta.
Siis yhtäaikaa, erikseen se ei lähde irti.
OMG. Voi olla sitte vaikeeta.
Mä soitan sinne.
Päivän paras kommentti koko vauvalla, huutonauran ääneen. Bravo!
Vierailija kirjoitti:
Et voi. Noille alueille ei satamassa päästetä sivullisia.
Ei kun tää ei ole satamassa vaan ihan vaan kanavassa poikittain, kumpikin pää maissa joten laivaan voisi nousta sekä keulasta että perästä.
Mullakin on todennäköisesti meikit siellä jumissa. Ei varaa ostaa Suomesta niin piti tilata kiinameikkejä, mutta ei kyllä tule säästöä jos joudunkin noutamaan huulipunat ja irtoripset sieltä laivasta....
Suomeen tuleva uikkarikontti on siinä alhaalla rivissä 87. Nostat vaan ensin ne 20 konttia sen päältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kun ne ei edes yritä kunnolla...ja kohta on kesä jo menny.
Ap
Tämä
Just niin, kumpikohan pää on euroopan puolella?
Ei tarvitsis passiakaan ku mulla ei oo sitä.
Enyvei, pääsisköhän sinne jos menis huhuilee. Pliiiz senor?
Sillainhan tuo jumissa oleva konttilaiva kevenisi kun kaikki kävisivät penkomassa omat paitansa sieltä pois.
Osa rahtitavaroista on varmaankin laivan ahterissa, joka on laivan takaosassa aivan kuin ihmisenkin ahteri. Kaikissa tavaroissa on aina vastaanottajan nimi, joten se on helppo löytää. Nyt vain matkalippu Suezille!
Just tuli tieto että sun paketti on lähtenyt kiertämään Afrikkaa. Toivottavasti merirosvot ei vie sun pakettia! Vaarallista
Nii ek se ollutkaan tossa jumissa olevassa laivassa vaan jossakin peräpäässä jonottamassa. Afrikan kiertoreitti kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Just niin, kumpikohan pää on euroopan puolella?
Ei tarvitsis passiakaan ku mulla ei oo sitä.
Enyvei, pääsisköhän sinne jos menis huhuilee. Pliiiz senor?
Molemmat rannat on afri k kaa.
Valitan. Eikä siellä puhuta espanjaa.
Francesco Schettinosta voisi olla apua. Toisi hänet alukselle ja kertoisi että" älä koske mihinkään, ettei tämä vaan irtoa hiekasta".
höh!'
Ne tuli Siperian junalla jo joulukuussa.
Suomen postin Abu otti ne muijallee,
Perä on kiinni Afrikan mantereella, keula Siinain niemimaalla. Lennä Afrikan puolelle, perästä on helpompi nousta alukseen. Keula tekemätön paikka, miinuskallistus jyrkkä, ei onnistu edes ammattikiipeilijältä.
Tottahan toki. Otat lennot Suezin kanavalle ja käyt hakee kamas.