Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ikuisesti lättäperse. Kyykkääminen ja askelkyykyt yms. tuntuvat vain reisissä

Vierailija
26.03.2021 |

Oon kokeillut eri kyykkyjä ja erilaisia askelkyykkyjä, mutta ne saavat poltteen vain reisiin, pakaroissa ei tunnu miltään :(

Lantionnostot tuntuvat vähän pakaroissa, mutta ne myös tuntuvat polvissa epämukavilta.

Auttaa lättäperseistä av-mammaa. Haluaisin vähän muotoa pakaroihin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla iso peppu? Nätimpi pieni kuin iso pe*se.

Kiinteä ei ole synonyymi sanalle iso. Peppu joka roikkuu polvitaipeissa ei ole nätti kenenkään mielestä, riippuu ihan kantajasta kuinka tärkeäksi tämän kokee.

Itse teen kotitreeniä ja tiedän, ettei näillä geeneillä mitään ghettoperää tule koskaan saamaan. Mutta treeni nostaa pakaraa kivasti ja on huomattavasti viehättävämpi olo, mikä on tarkoituskin :)

Vierailija
42/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sinulla on elämässä jotain oikeita ongelmia (esim. läheinen kuolee tai sairastut itse vakavasti), ymmärrät että takamuksen muodosta murehtiminen nyt vaan on mitä turhinta ja tyhjänpäiväisintä typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kyykyssä jne paino kantapäillä, niin tuntuu pakaroissa. Jos paino on tasaisesti, saati varpailla, tuntuu reisissä.

Vierailija
44/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön pakaroita herättelevä lämmittely, auttaa hurjasti. Youtubesta löytyy kun haet glute activation warm up.

Toiseksi, harjoittele mielen ja lihaksen yhteyttä. Jos itse teen esim. kyykkyä tai RDLää ja mieleni harhailee, liike tuntuu reisissä. Jos taas ajattelen keskittyneesti takalistoani (kyllä 😂), ja pakaroiden osuutta liikkeessä, se tuntuu juuri siellä mitä ajattelen. Niin hullulta kuin se ehkä kuulostaakin.

Kolmanneksi, etsi netistä alakroppatreenejä joissa on selitetty liikkeiden funktiot ja mitä lihasryhmää mikäkin harjoittaa. On parempi seurata pepuntreenausohjelmaa, jossa kaikki lihakset käydään strategisesti läpi, kuin tehdä mitä sattuu minäkin päivänä. Lisäksi vastusta pitää lisätä pikkuhiljaa koko ajan.

Vierailija
45/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä liike on vatsallaan lattialla ja nostaa jalkoja ylöspäin. Tämä treenaa myös alaselkää, jolloin pienempikin peppu erottuu paremmin.

Vierailija
46/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla iso peppu? Nätimpi pieni kuin iso pe*se.

Jotkut meistä haluavat ylipäänsä pepun muotoisen pepun. Eikä lättyä, mikä näyttää sivuprofiilissa vain selän jatkumolta. Siitä on vielä pitkä matka isoon.

Vierailija
47/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: porrastreeni

Vierailija
48/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sinulla on elämässä jotain oikeita ongelmia (esim. läheinen kuolee tai sairastut itse vakavasti), ymmärrät että takamuksen muodosta murehtiminen nyt vaan on mitä turhinta ja tyhjänpäiväisintä typeryyttä.

Ei nämä ole toisiaan poissulkevia.

t pyllytreenaaja, joka menettänyt 2 läheistä

Vierailija
49/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
50/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit jalkaan treenatessa niin kyllä persekin kehittyy. Mummiksethan estää koko ajan lihaksia kasvamasta olemalla siinä edessä esteenä.

Vierailija
51/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit jalkaan treenatessa niin kyllä persekin kehittyy. Mummiksethan estää koko ajan lihaksia kasvamasta olemalla siinä edessä esteenä.

Tuossa on kyllä perää siinä mielessä että stringit korostavat pepun muotoja paremmin. Eivät litistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän