Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ikuisesti lättäperse. Kyykkääminen ja askelkyykyt yms. tuntuvat vain reisissä

Vierailija
26.03.2021 |

Oon kokeillut eri kyykkyjä ja erilaisia askelkyykkyjä, mutta ne saavat poltteen vain reisiin, pakaroissa ei tunnu miltään :(

Lantionnostot tuntuvat vähän pakaroissa, mutta ne myös tuntuvat polvissa epämukavilta.

Auttaa lättäperseistä av-mammaa. Haluaisin vähän muotoa pakaroihin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. unohda salit niin miehetkin pitää sinusta, ja hyväilee mielummin "lättä" peräsintäsi.

Vierailija
22/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maastaveto, sekä kahdella että yhdellä jalalla. Tarpeeksi isot painot.

Ei!

Ongelma on selkeesti pakaran aktivoimisessa, jolloin ei todellakaan oteta isoja painoja ja aleta mavettaa.

Mave on ihan helkutin helppo ja kyllä se parasta on painoilla tehdä ettei mene turhaan heilumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai alkavaa parkinsonia, koska aina on treenattu makaroneilla. Mulla ei hermotu mikään lihas. Nostan silti. En saa mihinkään supistusta aikaiseksi. On todella pelottavaa laittaa prässiinkin reippaasti yli 200kg ja nostaa se täysin löysillä jaloilla kun ei saa mitään yhteyttä. Voima kyllä kasvaa, lihas ei.

Vierailija
24/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Ongelma on selkeesti pakaran aktivoimisessa, jolloin ei todellakaan oteta isoja painoja ja aleta mavettaa.

Mave on ihan helkutin helppo ja kyllä se parasta on painoilla tehdä ettei mene turhaan heilumiseksi.

Helkutin helppo tehdä takareisillä ja alaselällä.

Vierailija
25/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Painot yleensä auttaa löytämään ne isot lihakset, joita pakaralihaksetkin ovat. Ilman painoja mave menee helposti liikaa selkätyöksi. Mutta ei kannata selkää lähteä rikkomaan eli liikeradan harjoittelu ensin ilman painoja. Jos kuitenkin pakaratreenin haluaa, niin sitten ne painot olisi hyvä olla.

Vierailija
26/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai alkavaa parkinsonia, koska aina on treenattu makaroneilla. Mulla ei hermotu mikään lihas. Nostan silti. En saa mihinkään supistusta aikaiseksi. On todella pelottavaa laittaa prässiinkin reippaasti yli 200kg ja nostaa se täysin löysillä jaloilla kun ei saa mitään yhteyttä. Voima kyllä kasvaa, lihas ei.

Mitä :D mikä voima se sitten on? Pyhä voima?

Vierailija
27/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Reisissä polttelee, teen kaiken niillä. Ja varsinkin etureidellä. En itse asiassa halua - tai välitä - lisää massaa tai pakaraa pystymmäksi, minä haluan voimaa. Eli pitäisi tehdä isoilla painoilla. Kerran olen tehnyt vahingossa selkälihaksilla ja niitä en enää haluaisi kipeäksi. En oikein tiedä millä liikkellä saisin pakarat töihin.

Minkälainen kroppa sulla on ap? Itse olen pitkä- ja notkoselkäinen, pakarat ovat hyvin alhaalla. En tiedä vaikuttaako se asiaan.

Vierailija
28/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nelinkontin, nosta jalka taakse koukkuun ja pumppaa siitä ylöspäin. Mikään muu ei saa liikkua eli älä päästä selkää notkolle. Lisää polvitaipeeseen painoja kun tekniikka löytyy.

Tuon voi tehdä myös ns. Balleriina-asennossa, eli ottaa vaikka tuolin selästä kiinni, ja nostaa jalkaa taaksepäin. Pakaralihakset oppii tekemään työtä, kun lantio on käännetty eteen. Inhoan lattialla nuohoamista, enkä voi tehdä askelkyykkyjä rikkinäisen polven takia. Myöskään polvipainot ei silloin ole hyvä idea.

Vierailija
29/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jalan kyykky siten, että lähdet vahvasti samalla ylävartalo etunojaan ja toinen jalka saa liukua taakse. Ei siis miten astuta eteenpäin. Suorittava jalka pysyy paikallaan. Alhaalla siis leuka melkein polvessa ja sieltä ylös nousu ja ojennus. "Takajalka" vaan liukuu lattiaa edes-takas liikkeen aikana tasapainottamassa. Puntti saman puolen käteen jos ei meinaa tuntua pelkällä kehopainolla.

Tossa liikkeessä itsellä menee ihan pakara tukkoon. Jos jäänyt treenit väliin jonkin aikaa ja vetää vanhasta tottumuksesta sarjat, niin sitten on kävelykin vaikeaa pari seuraavaa päivää. Kokeile.

Vierailija
30/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuminauhan kanssa, helpompi saada tuntuma peppuun.

Vierailija
31/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastoin. Pakarat hermottuu hyvin ja ne on vahvat, mutta etureisissä en saa tuntumaan juuri mitenkään. Se on huono homma, koska polvet alkaa olla huonossa kunnossa ja tarvitsisi etureiden tukea. Mun ongelma on nilkka, jonka liike on tosi rajoittunut. Jotta saan etureidessä tuntumaan yhtään, mun pitää korottaa kantapäätä. Olisko sulla päinvastoin? Ootko kokeillut laittaa pientä koroketta varpaitten alle ja tehdä bulgarialaista askelkyykkyä?

Vierailija
32/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä :D mikä voima se sitten on? Pyhä voima?

Ei se aina riitä. On tullut punttia päähän.

Vierailija
33/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellanen kroppa et jos rasvaprossa "oikee" ja en treenaa, nii on täydellisen sopusuhtanen kroppa ja pyöreä persikka perse. mut jos treenaan, niin mul kasvaa lähinnä reidet ja jalat, ei niinkään perse, joten sit oon paljon epäsuhtasemman näkönen. :DD

Vierailija
34/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelu kasvattaa räystäsperseen.

Vierailija
35/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pehva on unessa. Siksi muut lihakset kompensoivat. Se pitää herättää.

Googlaa "wake up your glutes".

Tämä väite on todistettu täydelliseksi myytiksi. Yksi rahantekoon luotu väite. Näin saa uusia asiakkaita, katselijoita, tuotteiden ostajia kun myydään "pakaroiden herätystä".

Älkää nyt helvetti uskoko moiseen.

Vierailija
36/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu tuoliin ja jännitä pakaroita yhteen, niin että sen voimasta nouset hieman ylöspäin. Rentouta. Jatka tätä pumppaamista melko nopealla tahdilla vähän aikaa, niin kyllä tuntuu.

Vierailija
37/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele enemmän jos haluat persettä.

Kävely tehdään enimmäkseen pakaroiden työstämänä. Kävelijöillä on hyvä perse.

Vierailija
38/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla baletti blieet (miten se kirjoitetaan :D) tuntuu enemmän pakarassa kuin normikyykyt.

Vierailija
39/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvat pakarat/reisilihasdominanssi. Takapotkuja ja nopeita liikkeitä. SJMV kehiin, kyykky jalat tosi leveällä, juoksua.

Vierailija
40/51 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu eniten peffassa sellainen "luisteluliike", eli hyppää sivulle vieden sisempi jalka taakse ja sisempi käsi maahan. Sitten taas hyppäät toiselle puolelle. Ei tunnu välttämättä heti mutta seuraavana päivänä kyllä huomaa mitä tuli tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme