Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.

Vierailija
26.03.2021 |

Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007882341.html

Kommentit (650)

Vierailija
21/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Stefanolle varmaan ottajia löytyy, muualtakin kuin Suomesta. Olihan se vähän törppö, mutta olihan ne mammatkin kyllä aika mammoja.

Vierailija
22/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ollut pettymys molemminpuolista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Stefanolle varmaan ottajia löytyy, muualtakin kuin Suomesta. Olihan se vähän törppö, mutta olihan ne mammatkin kyllä aika mammoja.

Jostain ehkä mutta tuskin Suomesta.

Vierailija
24/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefano tuli pahasti nöyryytetyksi kun KAIKKI antoivat pakit.

Voi että. Onhan se nöyryyttävää kun suomalaisille pottunokille ei "kelvannut" komea mies.

Vierailija
25/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffe sanoo, että tiesi jo kirjeistä, että peli on menetetty:

– Kirjeet eivät olleet sitä mitä odotin ja kun näin ne, tiesin, että peli oli menetetty, Stefano sanoo.

Mutta sitten taas hän sanoo, että "hyvännäköiset kirjeiden kirjoittajat" eivät päässeet paikalle:

– Olin pettynyt, että kuvaukset tehtiin ”pohjoisnavalla” ja ettei yksikään hyvännäköinen nainen, joka lähetti minulle kirjeen, päässyt tulemaan niin pohjoiseen. Olen pahoillani, jos kuulostan tylyltä, mutta kyllä, olin pettynyt, etten tavannut toiveitani täyttävää naista ohjelmassa.

Mites tämä nyt sitten meni?

Vierailija
26/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain ehkä mutta tuskin Suomesta.

Puhu vain omasta puolestasi, johan se on Suomesta saanut intopinkeetä seuraa Helsingistä.

Vierailija
27/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steffe sanoo, että tiesi jo kirjeistä, että peli on menetetty:

– Kirjeet eivät olleet sitä mitä odotin ja kun näin ne, tiesin, että peli oli menetetty, Stefano sanoo.

Mutta sitten taas hän sanoo, että "hyvännäköiset kirjeiden kirjoittajat" eivät päässeet paikalle:

– Olin pettynyt, että kuvaukset tehtiin ”pohjoisnavalla” ja ettei yksikään hyvännäköinen nainen, joka lähetti minulle kirjeen, päässyt tulemaan niin pohjoiseen. Olen pahoillani, jos kuulostan tylyltä, mutta kyllä, olin pettynyt, etten tavannut toiveitani täyttävää naista ohjelmassa.

Mites tämä nyt sitten meni?

Ja jo ennen naisten "pakkeja" sanoi saman asian käänteisenä Vapulle. Tuotanto sai tämän näyttämään siltä, että naiset olisivat nämä pakit antaneet, vaikka Stefano oli sanonut jo saman aikaisemmin 

Vierailija
28/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Stefano oli nähnyt ulkomaalaisia naisia etupäässä vain turisteina. Kyllähän suominaisetkin turistireissuilla ovat rempseitä juhlijoita.

Vierailija
29/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Itapulusta kopsattu: "Alkoholin viennin, oliiviteollisuuden ja kauneuskilpailujen parissa työskentelevä Stefano kertoo, että eurooppalaiset naiset ovat yleensä hänen mieleensä. Maajussille morsian -sarjassa hän sanoi etsivänsä eleganttia ja naisellista naista, joka sopisi hänen juhlien täyttämään elämäntyyliinsä."

Oiskohan ap nyt kumminkin niin, että Stefanon mielipide on vain hänen yksilöllinen mielipiteensä?

Ja neljä sarjaan valikoitua suomalaisnaista ei edusta kuin itseään.

Aika harva oikeasti hot nainen (jollaista Stefano siis tuntuu hakevan) tunkee tuollaiseen paritusohjelmaan. Sellaiset mimmit ovat jo varattuja.

Ja toisaalta juhliminen ei nyt ole mikään nounou useinmille nuorille naisille. Edes suomalaisille. Joten eiköhän tuossa nyt ole enemmänkin kyse kohtaanto-ongelmasta kuin siitä, että suomalaisnaiset eivät olisi kauniita tai haluaisi bailata.

30/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys pelle se stefano

Kun katsoo tyypin instagramia https://www.instagram.com/stefanodouaihy/ niin tulee kyllä nopeasti selväksi, että ei suominaisen taso yksinkertaisesti riitä. Aikamoisia kissoja Stefanon kainalossa noissa joissakin kuvissa.

Ja sitten te miehet haukutte miksi naiset pitävät ulkomaalaisista.Jopa minä arvosteleva ja ei arabifani tykkään että tuo on komea .ja hänen elmäntyyli puhuu ihan eri asioista kuin kotona vellomisesta lieden ääressä. 

Vierailija
31/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys pelle se stefano

Kun katsoo tyypin instagramia https://www.instagram.com/stefanodouaihy/ niin tulee kyllä nopeasti selväksi, että ei suominaisen taso yksinkertaisesti riitä. Aikamoisia kissoja Stefanon kainalossa noissa joissakin kuvissa.

Ja sitten te miehet haukutte miksi naiset pitävät ulkomaalaisista.Jopa minä arvosteleva ja ei arabifani tykkään että tuo on komea .ja hänen elmäntyyli puhuu ihan eri asioista kuin kotona vellomisesta lieden ääressä. 

No mikset ole jo siellä ulkomaaseessa? 

Vierailija
32/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ohjelmaan kirjoittaneilla naisilla ei kyllä vaikuttanut olevan itsetunto-ongelmia. Ihan pokkana vaan, vaikka oli jo etukäteen selvää ettei ikä ja ulkonäkö riitä mitenkään.

Ei sillä, etteikö Stefanokin olisi voinut selkeämmin kertoa, mitä etsii.

Itsetuntemuksen ja - reflektion puutetta molemminpuolin.

33/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys pelle se stefano

No mikset ole jo siellä ulkomaaseessa? 

Tämä on vaan mielipiteeni. Komea on. 

34/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefano tuli pahasti nöyryytetyksi kun KAIKKI antoivat pakit.

Kyllä teki kipeää arabimiehelle. 

Vierailija
35/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uutta misua kainaloon, tsemppiä Stefano!

Vierailija
36/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään yllätys, moni muukin on pettynyt suominaisiin.

Mutta kuitenkin täällä vietätte aikaa suomalaisten naisten kanssa. Outoa.

Vierailija
37/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on bisnesmies ei maajussi. Väärä valinta ohjelmaan. Joku Sohvi B hänelle sopisi. Edustusdaami. Stefanohan on suht rikas.

Vierailija
38/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni koko ohjelma on ollut järkytys suomalaisten naisten suhteen. Miten 80% osallistuneista naisista on ylipainoisia!?

Miten yhtä moni suomalaismies on ylipainoinen?

Vierailija
39/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta haki ja niitä IG seuraajia, ei mitään muijaa. Odotti saavansa jonkun missin.

Vierailija
40/650 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on bisnesmies ei maajussi. Väärä valinta ohjelmaan. Joku Sohvi B hänelle sopisi. Edustusdaami. Stefanohan on suht rikas.

Sofia B on liian tasokas tuolla. Puolikalju käppänä melkein setämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän