Elätkö tyytyväisenä ilman seksiä?
Kommentit (40)
Kyllä, koska seksi miesten kanssa aina ollut surkeaa, joten sitä en todellakaan halua. Tämä on myös este parisuhteelle, koska tuskin löytäisin miestä, jolle riittäisi seksitön suhde. Olen siis mielummin sinkku.
Joo. En nää mitää tarvetta seksille, ku vasen käsi toimii, ainaki vielä. :D
Elän tyytyväisenä ilman seksisuhdetta, sen kanssa kun on viime vuosina tullut aina mun ulkonäön arvostelu herkässä tilanteessa. Olen keski-ikäinen nainen.
En. Minulle se on tärkeää parisuhteessa.
Kyllä. Ei tarvi kärsiä enää kaikenmaailman tulehduksista.
En todella. Hankalaa elää ilman miestä.
Tää koronasulku on ihan kauheaa, kun seksielämä tyssää Tinderissä täysin joksikin aikaa.
Suurin piirtein. Tuntuu kyllä todella vahvasti siltä että elän rinnakkaistodellisuudessa kun tutut selittää kuinka baarista aina tarttuu mukaan joku, mulle niin tapahtuu ehkä kerran kymmenessä vuodessa.
Kiitos kysymästä mene paremmin kuin hyvin👍
Sitä mitä ei ole, sitä ei osaa myöskään kaivata.
Mitä tässä muka puuttuu? Sohva jolla tumputtaa ja sen jälkeen taas muutama tunti fifaa.
Kyllä elän, kun seksi loppui tyytyväisyys ja elämän laatu nousivat valtavasti.
Olen melko seksuaalinen mutta viihdyn oikein mainiosti ilman miestä nyt, sillä ainoastaan itse saan itseni laukeamaan.
Viimeisimmästä erosta nyt 4kk, virtsatietulehduskierre jäi myös suhteen päätyttyä, joten sanoisin että olen tyytyväinen ilman seksiä/yhdyntöjä.
N29.
Välillä olin jopa onnellinen ilman seksiä, nyt olen tyytyväinen. Joskus aiemmin olin vielä masentunut. Eli aika laidasta laitaan voi olla ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska seksi miesten kanssa aina ollut surkeaa, joten sitä en todellakaan halua. Tämä on myös este parisuhteelle, koska tuskin löytäisin miestä, jolle riittäisi seksitön suhde. Olen siis mielummin sinkku.
Minulle riittäisi mainiosti seksitön suhde, mutta sellaista naista ei tunnu olevan joka voisi elää ilman seksiä. Tai jos voikin, niin niin sitten muutoin ei vaan synkkaa. M39
Kyllä. Seksi miesten kanssa on ollut surkeaa ja silti minulta on odotettu sirkustemppuja heidän ilokseen. Tietenkin. Kaikkeen pitäisi olla valmis heti, kukaan ei halua yhdessä tutustua ja luoda yhteyttä. Mielelläni siis olen ilman kun ei siitä viidestä minuutista edes saa mitään.
Kyllä. Seksiä viimeksi 5 vuotta sitten.
Ei mitään ongelmaa.
Nainen 42v
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 18 vuotta naimisissa ja meillä on 16 vuotias tytär ja seksi ulkoistettiin 12 vuotta sitten. En tiedä missä mies tarpeensa tyydyttää, sillä hän osaa hoitaa sen hienotuntoisesti.
En kauhean tyytväisenä. Mutta puoliso ei halua ja pettäjäksikään ei minusta ole niin tässä sitä ollaan.