Elätkö tyytyväisenä ilman seksiä?
Kommentit (40)
Jees, olen tyytyväisempi kuin aikoihin.
En nyt jaksa kirjottaa kaikkea, Mut Olin pari v tosi huonossa suhteessa koska en halunnu olla sinkku, ja halusin myös sexiä, mitä se mies ei juuri koskaan antanu. Sitten vaan jätin hänet ja se oli vaikeaa, ensin olin muutama kk masentunut ja peloissani. Sit vaan kaikki kääntyi kuin ihme ja aloin tosiaan voimaan Hyvin itsekseni.
Tinderissä oon ollu, ei kiinnosta seksotarjoukset. Haluun tutustua aitoihin ihmisiin.
Nykyään olen usein iloinen ja odotan ihmettä. Se mies oli tosi huonoa seuraa.
No en, mutta minkäs teet kun parisuhdetta ei ole eikä todennäköisesti myöskään ikinä tule. En siis kaipaa lainkaan pelkkää seksiä vaan enemmänkin hyvää parisuhdetta hyvällä seksillä.
N40+
Ei enää hormoonit hyrrää kuin nuorena joten...
En niiiiin juokse miesten perässä. Jos joskus tulee vastaan Silittelijä, ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
No en, mutta minkäs teet kun parisuhdetta ei ole eikä todennäköisesti myöskään ikinä tule. En siis kaipaa lainkaan pelkkää seksiä vaan enemmänkin hyvää parisuhdetta hyvällä seksillä.
N40+
Mikä teitä siinä parisuhteessa viehättää?
En, mutta kaipaan kyllä ihan läheisyyttä muutoinkin. Tosin alkaa kyllä jo vieroittumaan 5v aikana siitäkin.
M38
Jos kerran vuodessa saa täräyttää majoneesit inessiiviin niin sit oon tyytyväinen. Muutoin masennun.
M36
Vierailija kirjoitti:
Pihtaajaämmät ei ansaitse elää!
Ei elämä ole ansaittua.
En ole tottunut enkä taida tottua. Mies pihtaa eikä ole ilmeisesti minusta enää seksuaalisesti kiinnostunut. Olen itse alkanut sitten haaveilla muista miehistä ja ihastunutkin olen. Lopun alkua. Jos halut ei kohtaa niin ei se johda mihinkään muuhun kuin pettämiseen ja/tai eroon.
Kyllä. Ei ole enää samanlaisia halujakaan kuin nuorempana. Muut asiat on nykyään tärkeämpiä.
En elä tyytyväisenä. Haluaisin vielä joskus kokea normaalin yhdynnän. Mitkään erikoisuudet ei kiinnosta. Miehen penis sisällä=suurin nautinto minulle.
Kyllä. Ollaan keski-ikäisiä ja kumpikaan ei haluta toisiamme. Nyt menee paremmin kuin koskaan, kun ollaan lopetettu yrittäminen. Joskus minulla on ollut sivusuhteita, mutta parempi ilman, veivät hirveästi aikaa.
Siihen tottuu. Olen jo sen verran iäkäs, että miehet eivät kelpuuta kumppaniksi. Mutta yllättävän vähällä kipuilulla se on mennyt. Ei se loppujen lopuksi ole tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Seksiä viimeksi 5 vuotta sitten.
Ei mitään ongelmaa.Nainen 42v
Kysyitkö puolisoltasi, onko hän onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
En ole tottunut enkä taida tottua. Mies pihtaa eikä ole ilmeisesti minusta enää seksuaalisesti kiinnostunut. Olen itse alkanut sitten haaveilla muista miehistä ja ihastunutkin olen. Lopun alkua. Jos halut ei kohtaa niin ei se johda mihinkään muuhun kuin pettämiseen ja/tai eroon.
noin yleensä käy kun mies tulee keski-ikään
se oma niinikään keski-ikäinen vaimo ei enää jaksa kiinnostaa
En, mutta ei se seksin puutteesta pelkästään johdu. Tai no, seksin puute on ihan suoraa seurausta siitä, mikä tekee mun elämästä muutenki paskaa. Kaipaan kyllä välillä älyttömän paljon läheisyyttä ja seksiäkin, mutta mitä kauemmin on yksin, sitä kauemmas lipuu myös haaveet jonkun sellaisen löytämisestä, joka voisi niitä tarpeita tyydyttää.
Ei tässä kuuden vuoden jälkeen enää muista milt mies tuntuu eli kyllä kait. Kosketusta kyllä kaipaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska seksi miesten kanssa aina ollut surkeaa, joten sitä en todellakaan halua. Tämä on myös este parisuhteelle, koska tuskin löytäisin miestä, jolle riittäisi seksitön suhde. Olen siis mielummin sinkku.
Olen ollut 18 vuotta naimisissa ja meillä on 16 vuotias tytär ja seksi ulkoistettiin 12 vuotta sitten. En tiedä missä mies tarpeensa tyydyttää, sillä hän osaa hoitaa sen hienotuntoisesti.
Sama juttu. Meillä mies on käynyt thaihierojalla yli 5 vuotta ja minä saan olla rauhassa. Molempien tahto.
Elämä on hyvää ilman yhdyntöjä. Viimeinen kertani oli syksyllä 2014. Yksin elämä on parempaa kuin miehen kanssa. Silittelyä ja halailua varten voisi joku suhteentapainen olla mutta helpompaa käydä hierojalla.
En yhtään tyytyväinen, vaimo päätti yksipuoleisesti lopettaa seksielämän noin 15 vuotta sitten Välissä käynyt vieraissa, kun ei kotona ole seksielämää ja nyt lopetan avioliiton, kun ei tämä ole mikään suhde.
Minä koitin tuossa seksiä useamman vuoden selibaatin jälkeen ja täytyy sanoa, että ei ole minun juttu enää.