Ketä muuta ärsyttää tori.fi:n "antajat"
Usein tori.fi:ssä "annetaan" mitä ihmeellisimpää krääsää kahvipakettia vastaan. Vaihtoehtoisesti saatetaan haluta tavaraa vastaan limsaa, pesuainetta yms. Usein se tavara mitä kaupataan on käytännössä lähes arvotonta, vanhoja pöytäliinoja, käytettyjä meikkejä, kulahtaneita vaatteita jne. Miksi jotkut kuvittelevat, että tästä vähäarvoisesta krääsästä, joku olisis valmis käytännössä maksamaan sen n. 4€-5€, jonka kahvipaketti kaupassa maksaa? Miksi sitä krääsää ei laiteta suoraan myydään-osastoon? Onko oikeasti niin tiukkaa taloudellisesti, ettei voi luopua itselle tarpeettomasta vähäarvoisesta tavarasta ilmaiseksi? Vai onko kyseessä niin äärettömän saita ihminen?
Näille pitäisi olla oma vaihdetaan-osasto.
Kommentit (69)
Ihmiset on ihan hemmetin ahneita. Siellä on myös tuhansittain näitä jotka myyvät isolla hinnalla risaa ja vanhaa tavaraa, jotkut ihan kaatopaikkakamaa.
Samaa mieltä. Helpompi olisi antaa se muutama euro kuin lähteä kaupasta hakemaan sitä jotain tiettyä mitä ovat vailla. Aika on rahaa, joten "annetaan" romun hinta alkaa nousta jo aikamoisiin summiin
Olen ihan aidosti antanut siellä toimistohuonekaluja ilman pyyntöä vastapalveluksista. Ottajia oli hetkessä monia ja kaikki meni.
Vierailija kirjoitti:
*antaa AP:lle Yhteishyvä-lehden vuosikerran*
Ota nyt! Ota ota!
Menikö tunteisiin? Mitä tarjosit kahvipaketti vastaan?
Annetaan 11 käytettyä kondomia kahvipakettia ja koria kaljaa vastaan.
Niistä voi vaikka askarrella jotain näppärästi.
Enemmän vituttaa nää hakijat, jotka ilmoittaa ottavansa, mutta ei sitten vastaa päiviin viesteihin ja loukkaantuu, kun olet antanut jonossa seuraavalle.
Noi vaihdetaan-ilmoitukset pitäisi olla ihan erikseen.
Kaikkein pahimpia on nää annetaan x tavara kun tuot y-merkin vastapaahdetun kahvin tai z-merkin limun. Ihan oikeesti, mee ite kauppaan!
Minä olen antanut tavaraa jotakin vastaan ihan siksi että jos annan ilman vastinetta siihen ilmoittautuu aina joku hakemaan, e haekaan ja taas saa sopia, ei haeta.
Eräskin lasten kello oli 8 kertaa sovitussa paikassa aina uutta hakijaa odottamassa. Ei tullut.
Jos laittaa hinnaksi kahvipaketin tai kaksi euroa, se samainen tavara haetaan ilman ohareita.
En osaa sanoa mihin tämä ilmiö perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt! Ota ota!
Miehistä rakkautta.
Meillä ei ole kaapissa mitään ylimääräistä enkä lähde kauppaan toisten ostoksia varten, joten skippaan noi vaihdetaan ilmoitukset heti. Mielummin maksan jostain sen 4-5 euroa kuin haen kaupasta kahvipaketin. Liikaa vaivaa käydä erikseen kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kaapissa mitään ylimääräistä enkä lähde kauppaan toisten ostoksia varten, joten skippaan noi vaihdetaan ilmoitukset heti. Mielummin maksan jostain sen 4-5 euroa kuin haen kaupasta kahvipaketin. Liikaa vaivaa käydä erikseen kaupassa.
Tuolla asenteella joudut kohta antamaan myös bensarahat kahvipaketin hakua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt! Ota ota!
Miehistä rakkautta.
Sitten heräsit unelmistasi.
Annetaan leivänpaahdin, vaihdossa 1 kg Ida red-omenia ja Fazerin sininen.
Huonekaluista kahvia haluavat minua ihmetyttää eniten. Kaatopaikalle vienti maksaa vähintään tuplasti enemmän kuin kahvipaketti.
Mä lahjoitan paljon Torissa, enkä ole koskaan pyytänyt niistä mitään. Eikä kukaan ole tuonutkaan, paitsi yksi ulkomaalainen mies joka toi pullon Pepsiä. Oli todella kiva yllätys. ☺️
Onko pakko lukea sitä osastoa?