Voiko mahdollisuudet naiseen pilata väärällä lähestymistavalla?
Haluaisin lähestyä minua kiinnostavaa naista, ja mieluummin lähestyisin livenä jos olisi mahdollisuus.
Mutta nykyisessä tilanteessa se ei oikein onnistu, ja odottaminen turhauttaa.
Viestillä olisi kuitenkin mahdollista lähestyä. Niin mietin että voinko pilata mahdollisuuteni tällä lähestymistavalla?
Vai kannattaako odottaa että livenä pääsisi kysymään kahville tai vastaavaa?
Pointtina siis se, että haluaisin kuulla mielipiteitä kummankin tavan hyvistä ja huonoista puolista, tai miten niissä voi mennä vikaan. Ja kummassakin tapauksessa sisältö olisi periaatteessa sama.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on normaalit käytöstavat, niin et voi. Älä ota puheeksi mitään seksuaalista, älä ala kehua varsinkaan vartaloa, älä ala maailailla yhteistä tulevaisuutta. Äläkä missään nimessä lähetä mitään kalukuvia.
Voit ihan normaalisti sanoa tuon, mitä meillekin, että olisi kiva tavata. Mikset ehdottaisi vaikka kävelyllä käymistä? Jos nainen sanoo ei, se tuskin johtuu lähestymistavasta vaan siitä, että hän on varattu, haluaa pysyä sinkkuna tai et ole hänen tyyppiään.
Osaat pilkkusäännöt niin miksi et uskalla käyttää niitä?
Sivusta: Juuri näin voi myös pilata lähestymisen. Eli tartut johonkin lillukanvarteen ja aloitat pätemisen. Tosin tuo on tuossa ylhäällä tarkoituksellista trollamista, reaktion hakemista asiallisesti kirjoittaneelta, mutta epäilemättä tyypin luonteessa on taipumus nälvimiseen keskustelutyylinä, se on hänestä hauskaa, muista ei.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnet tämän naisen? Mikä on suhteenne nyt ja mitä kautta viestin laittaisit?
Seurakunnasta, hän on työntekijä, ja minä olen jäsen. Olemme nähneet seurakunnan tapahtumissa muutaman kerran, ja kerran jopa samassa jutteluporukassa (ujouttani en tosin tullut esitelleeksi itseäni). Olemme myös vaihtaneet muutaman sähköpostiviestin, minun aloitteestani, hänen töihin liittyen. Sähköpostilla ajattelin laittaa viestin. Mutta minua myös hieman mietityttää; että onko ok tälläisia henkilökohtaisia asioita laittaa työsähköpostiin?
Kiitos jo tässä vaiheessa kaikista näkemyksistä ja neuvoista!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnet tämän naisen? Mikä on suhteenne nyt ja mitä kautta viestin laittaisit?
Seurakunnasta, hän on työntekijä, ja minä olen jäsen. Olemme nähneet seurakunnan tapahtumissa muutaman kerran, ja kerran jopa samassa jutteluporukassa (ujouttani en tosin tullut esitelleeksi itseäni). Olemme myös vaihtaneet muutaman sähköpostiviestin, minun aloitteestani, hänen töihin liittyen. Sähköpostilla ajattelin laittaa viestin. Mutta minua myös hieman mietityttää; että onko ok tälläisia henkilökohtaisia asioita laittaa työsähköpostiin?
-ap
Eli hän ei tiedä sinut kuin ulkonäöltä, periaatteessa siis olet tuntematon. Sanoisin että tuossa tilanteessa on aika riski lähestyä viestillä, nainen saattaa hämmentyä ja ihmetellä kuka oikein olet. Olettaisin että noissa tapahtumissa on yleensä suht paljon porukkaa, joten voi olla ettei hän ole sinua mitenkään erityisesti laittanut merkille.
Ehkä koittaisin ennemmin livenä tehdä tuttavuutta, silleen hienovaraisesti. Ei siis suoraan ilmoille mitään treffikutsua.
Joo, todellakin voi pilata olemalla liian innokas, suutelemalla väkisin tai esimerkiksi halaamalla ja kourimalla samalla tissejä/persettä vaivihkaa. Nämä kaikki siis ensi näkemisellä, noiden jälkeen on useimmiten melko varmaa, ettei ole halua nähdä uudestaan. Tällaisia miehiä olen tavannut. Vaikka olen rintava, se ei oikeuta lääppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eli hän ei tiedä sinut kuin ulkonäöltä, periaatteessa siis olet tuntematon. Sanoisin että tuossa tilanteessa on aika riski lähestyä viestillä, nainen saattaa hämmentyä ja ihmetellä kuka oikein olet. Olettaisin että noissa tapahtumissa on yleensä suht paljon porukkaa, joten voi olla ettei hän ole sinua mitenkään erityisesti laittanut merkille.
Ehkä koittaisin ennemmin livenä tehdä tuttavuutta, silleen hienovaraisesti. Ei siis suoraan ilmoille mitään treffikutsua.
Ap sanoikin, että etenisi mieluiten livenä. Mutta kuten kaikki tiedämme, niin minkään tahon järjestämiä tapahtumia ei ole ollut kesän jälkeen, ja seuraavan kerran niitä on ehkä jouluna. Live-tutustumisessa on tällainen pikku käytännön ongelma, vaikka se periaatteessa olisi paras valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Muista että jos hän mieltää sinut asiakkaaksi (eli teillä on työntekijä-asiakas -suhde) hän todennäköisesti kieltäytyy ihan siitäkin syystä että asiakkaita ei tavata siviilissä. Tämä on todella selkeä ohjenuora ihmisläheisessä työssä.
Järkevintähän se onkin tutustua puhelimessa tämä koronan aika. Sitten tuntee jo jonkin verran, kun pääsee tapaamaan. Naiset halveksivat heti housuihin pyrkiviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ap sanoikin, että etenisi mieluiten livenä. Mutta kuten kaikki tiedämme, niin minkään tahon järjestämiä tapahtumia ei ole ollut kesän jälkeen, ja seuraavan kerran niitä on ehkä jouluna. Live-tutustumisessa on tällainen pikku käytännön ongelma, vaikka se periaatteessa olisi paras valinta.
Tiedän. Siitä huolimatta en tuossa tapauksessa lähtisi viestiä laittamaan, melkein voi sanoa että tuhoon tuomittu idea. Mutta oma päätös toki mitä tekee.
Näin yksinkertaista se on!